Ja ik weet nog Antoinette. De ballen uit m'n zak.quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:34 schreef wdn het volgende:
Jee die Fransen ZUIGEN zeg,
Francaisesquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:34 schreef MiLalaa het volgende:
getverderrie de fransen worden nu ERG vervelend
Ben hier niet geboren, maar heb wel eens wat meegemaakt hier met NEC-ers, haha. Dat uitkotsen was wel wat overdreven, maargoed.quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:35 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Nou ik ben ook een Nijmegenaar die geen NEC-er is, maar om ze nou uit te kotsen.
Alleen als er dalijk iemand rood krijgt..quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:36 schreef Martijn_fijn het volgende:
Zijn er nog mensen geschorst voor de finale bij Oranje?
Nee, mits rode kaarten worden gepakt nog...quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:36 schreef Martijn_fijn het volgende:
hofs? die handballer.. leuke goal netquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:35 schreef daaaaan het volgende:
Waar zijn die Hofs en Castelen-bashers dan????
Hierquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:35 schreef daaaaan het volgende:
Waar zijn die Hofs en Castelen-bashers dan????
Had je die reactie moeten zien van de Duitse bondscoach toen die in blessuretijd een doelpunten tegen kreeg.quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:35 schreef Damzkieee het volgende:
Sjongejonge al die fransen meteen van de bank om te huilen...
Nee want de kaarten zijn kwijtgescholden na de poules.quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:36 schreef Martijn_fijn het volgende:
En het commentaar achteraf ook van WIlfred Geneequote:Op donderdag 1 juni 2006 20:36 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Had je die reactie moeten zien van de Duitse bondscoach toen die in blessuretijd een doelpunten tegen kreeg.![]()
ook wel genoeg voor een EK natuurlijkquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:36 schreef Yozzz het volgende:
Klein toernooitje trouwens, 8 deelnemers maar?
Ik denk dat ik jou mening aardig deelquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:37 schreef Gollemrulez het volgende:
jeetje ik vind fransen al kutmensen, maar dat wordt er nu niet beter op....
we winnen vandaag in allesquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:37 schreef Damzkieee het volgende:
6 keer geel oranje, 5 keer frankrijk
oekraine en...quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:37 schreef MiLalaa het volgende:
wie zitten er eigenlijk in de andere halve finale?![]()
quote:
Als je goed bentquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:37 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
we winnen vandaag in alles![]()
onee er moeten nog 2 rode komen voor NL daarvoor
staat ook meer op het spelquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:38 schreef Damzkieee het volgende:
lol Jong Oranje is meer om aan te zien dan oud oranje
schitterend, aan gewerkt sinds de goal?quote:
Sinds de eerste goal jaquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:39 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
schitterend, aan gewerkt sinds de goal?
Dat lijkt me ook jaquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:39 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat er ook meer mensen naar talpa kijken
ach, die Duitsers zijn al jaren niet meer zo irritant. Die Italianen, Portugezen en Franzosen, staan toch in mijn top3.quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:37 schreef teamlead het volgende:
ik krijg langzamerhand een nog grotere hekel aan fransozen dan aan duitsers zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |