Ik ontken!quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:30 schreef Jerruh het volgende:
Caelum, die je altijd bij de H&M wil tegenkomen met Croupouque en dan met de grootste glimlach jou begroet!!
quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:43 schreef Croupouque het volgende:
Volgens mij dat hele homo-gebeuren van Jerruh maar een act, om maar genoeg aandacht van de vrouwtjes te kunnen krijgen.
count this:quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:46 schreef SPK het volgende:
Hij heeft wel een punt
Check dat ipod topic is man.hele fanclub
Heb jij ook een wapperhandje, een hoog stemmetje en huppel je wel eens?quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:07 schreef Jerruh het volgende:
nope.quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb jij ook een wapperhandje, een hoog stemmetje en huppel je wel eens?
quote:
Modus geef eens mega kus/hug aan je weet wel.quote:
Knuf Knufquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:13 schreef ondeugend het volgende:
Gaat iemand mij nog noemen ?
Eensch is. Aantrekkelijkste dame op Fok! Je boft dat ze al een relatie heeft anders hadden we even samen naar buiten moeten gaan enzoquote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:23 schreef Tranceptor het volgende:
birdydontfly
Ze ziet er gewoon echt leuk uit IMHO.
Weet je nog wat ik zei met 'uit mijn vijver blijven' in combinatie met '3 maanden neusvoeding'?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:40 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Eensch is. Aantrekkelijkste dame op Fok! Je boft dat ze al een relatie heeft anders hadden we even samen naar buiten moeten gaan enzo
Je denkt, doe es niet.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:14 schreef Pappie_Culo het volgende:
Deze vijver staat ten dienste van de gehele mensheid!
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:31 schreef Captain_Chaos het volgende:
[..]
Knuf Knuf![]()
Omdat leuk gezelschap altijd een knuffel verdient
Mooie ogen, mooi smoeltje.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:27 schreef skippy22 het volgende:
Ik vind die birdydontfly niet echt lekker Lijkt een beetje op een alto Ze heeft een lelijk neusje en rare ogen![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:30 schreef Jerruh het volgende:
copycat omdat ik bijna uit haar buurt ben en zij erg schattig was toen ze een pilsje kwam halen aan mijn barretje!.
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
DarkElf, omdat ze me samen met Frenkie zo goed wegwijs maakte in het modschap.
Ik vind haar juist enorm mooi omdat ik juist niet hou van standaard. Gelukkig zijn er voor jou legio's standaardblondjes in Nederlandquote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:27 schreef skippy22 het volgende:
Ik vind die birdydontfly niet echt lekker Lijkt een beetje op een alto Ze heeft een lelijk neusje en rare ogen![]()
![]()
Alleen jammer dat het een aandachtsgeile arrogante domme doos is. Maar ach, wie vindt karakter en intelligentie tegenwoordig nog belangrijke eigenschappen?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:23 schreef Tranceptor het volgende:
birdydontfly
Ze ziet er gewoon echt leuk uit IMHO.
Ik heb haar nog niet kunnen betrappen op aandachtsgeilheid of op arrogantie. Zou het niet aan jou liggen? Mijn stem voor Fok's next top model heeft ze voorlopig.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:31 schreef Netsoenev het volgende:
[..]
Alleen jammer dat het een aandachtsgeile arrogante domme doos is. Maar ach, wie vindt karakter en intelligentie tegenwoordig nog belangrijke eigenschappen?
Zolang je maar je lul in dr sterretje kan stoppen zal dr arrogantie wel dalenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:31 schreef Netsoenev het volgende:
[..]
Alleen jammer dat het een aandachtsgeile arrogante domme doos is. Maar ach, wie vindt karakter en intelligentie tegenwoordig nog belangrijke eigenschappen?
Knap dat jij dat soort informatie vanuit Fok! weet te destilleren en daarbij meteen aanneemt dat wij dit ook kunnenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:31 schreef Netsoenev het volgende:
[..]
Meestal is de vertaling van dit soort posts "ik heb een blauwtje bij haar gelopen. Het kutwijf"quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:35 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Knap dat jij dat soort informatie vanuit Fok! weet te destilleren en daarbij meteen aanneemt dat wij dit ook kunnen
LOL! 95% van wat hier zit is a) man b) geil c) wanhopig en d) maagd e) maakt wanhopig contact met elk vrouwtje hier om te proberen een date te versieren!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:42 schreef Netsoenev het volgende:
Oh, sorry. Ik wist niet dat er hier een aantal figuren zaten met de hoop om met haar het bed in te duiken. Succes, nobele ridders der slijmerige lans.
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:22 schreef Scorpie het volgende:
ehm. Ik weet niemand.
Ja heidi-, omdat ze gewoonis.
En ik dan?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:07 schreef Heidi- het volgende:
[..]
.
Ik Serinde, is een super toffe lieve zus![]()
![]()
![]()
Wil je een kusje en knuffel van mij hebbenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee, maar een knuffel en kusje van jou vind ik wel![]()
Leukquote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:42 schreef Netsoenev het volgende:
Oh, sorry. Ik wist niet dat er hier een aantal figuren zaten met de hoop om met haar het bed in te duiken. Succes, nobele ridders der slijmerige lans.
Noem je haar nou 'je-weet-wel'?quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:16 schreef tong80 het volgende:
Modus geef eens mega kus/hug aan je weet wel.
quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:55 schreef Maikuuul het volgende:
Favoriete Fok! dames ?
Mijn eigen vriendin natuurlijk maar zij post nooit
Pussydeluxe, Kiteless pwnen wel
Omdat je een plassertje hebt, dáárom!quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:00 schreef Maikuuul het volgende:
Waarom word ik niet genoemd in dit topic ?
quote:
*Checkt fotoboek --> knuffel is onderweg !quote:
Je bent dan ook lekker actief bolquote:
quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:55 schreef Maikuuul het volgende:
Favoriete Fok! dames ?
Mijn eigen vriendin natuurlijk maar zij post nooit
Pussydeluxe, Kiteless pwnen wel
boh gek, zullen we zoeen triootje doen met Maikuuul ?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:25 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Mijn favo Fok!dame is Maikuuul.
Tenminste 1 iemand die van me houd op dit forumquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:25 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Mijn favo Fok!dame is Maikuuul.
Jeweets dat je altijd mijn nummer 1 bent !!!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:39 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Tenminste 1 iemand die van me houd op dit forum
Dikke knuffel terug, Ripley!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:28 schreef Ripley het volgende:
Jane - omdat alles zo leuk, slim en gezellig aan je is!
Ook heel knuffelbaar, ja!quote:Mike & Tijn - omdat een dynamisch duo kwebbelgeiten zijn. En omdat ze Mike & Tijn zijn![]()
quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:39 schreef Springsteen27 het volgende:
Surf ik toch zomaar toevallig langs dit topic...
Nou, dan maak ik ook maar meteen van de gelegenheid gebruik om mijn waardering uit te spreken voor Devils&Dust!
Little Devil, ik hoop dat we nog lang samen mogen genieten van Bruce en ik wil je bedanken voor alle mooie gesprekken en meteen de hoop uitspreken dat er nog vele diepgaande en vertrouwde gesprekken zullen volgen.
Thnx for being there, Devil!![]()
By the way, waar is het topic 'Geef hier jouw favoriete Fok!mannen een knuffel en een kusje?
Myst.nlquote:
alhoewel ik stiekem geen Fok! meisje ben wil ik alsnog wel een lekkere knuffel van je hoor kerel!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:23 schreef Skv het volgende:
[..]
Myst.nl
Omdat hij altijd van die geijyle fantasieën heeft.![]()
Van hetzelfde. Ook werken?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 08:34 schreef Myst.nl het volgende:
[..]
alhoewel ik stiekem geen Fok! meisje ben wil ik alsnog wel een lekkere knuffel van je hoor kerel!
ps. fijna dag vandaag
quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:17 schreef Heidi- het volgende:
MoemoeKen d'r nog niet echt, maar ze blijkt echt tof te zijn
.
Owh niet voor mijquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:09 schreef PeZu het volgende:
ik hoef het denk ik niet te meer te posten
is al duidelijk zat....![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |