jaja, de zomer is weer aangebroken, iedereen uit zijn depri winterperiode! tijd om de skone dames van FOK! eens in het zonnetje te zetten en hopen dat ze snel hun bikinitje aantrekken!, ofzo
![]()
.
!
maar goed, hierbij:
ripley omdat ze tijd vrijmaakt om mij te helpen met het sueprioriseren van mij nieuwe kot! en omdat ze gewoon een superschatje is! voor ripley een flinke knuffel
![]()
.
copycat omdat ik bijna uit haar buurt ben en zij erg schattig was toen ze een pilsje kwam halen aan mijn barretje!
![]()
.
Caelum, die je altijd bij de H&M wil tegenkomen met Croupouque en dan met de grootste glimlach jou begroet!
![]()
!
badeendje omdat ze mijn sushimaatje is en zich ondanks alles nog steeds prima weet te redden!
![]()
.
angelic1[/b[ niet te vergeten, de grootste schat en liefste zus die ik altijd had willen hebben! staat klaar indien nodig en dankzij haar ben ik de guestlistbitch geworden die ik nu graag decadent uithang! dikke, dikke
!
[b]miss_bleu wie houdt er niet van haar, de knapste nerd die ik ken
![]()
!
paxlie...ownee, dat is en blijft een dude...inso en MUUS omdat ze inso en MUUS zijn, en natuurlijk coole FOK!babes!
![]()
.
anosmie die ik te weinig zie, maar die ik spoedig eens ga trakteren op een wijntje en een hapje!
![]()
er zijn er nog veel meer! dus maakt die lijst langer!!!