quote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:22 schreef Scorpie het volgende:
ehm. Ik weet niemand.
Ja heidi-, omdat ze gewoonis.
En ik dan?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:07 schreef Heidi- het volgende:
[..]
.
Ik Serinde, is een super toffe lieve zus![]()
![]()
![]()
Wil je een kusje en knuffel van mij hebbenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee, maar een knuffel en kusje van jou vind ik wel![]()
Leukquote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:42 schreef Netsoenev het volgende:
Oh, sorry. Ik wist niet dat er hier een aantal figuren zaten met de hoop om met haar het bed in te duiken. Succes, nobele ridders der slijmerige lans.
Noem je haar nou 'je-weet-wel'?quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:16 schreef tong80 het volgende:
Modus geef eens mega kus/hug aan je weet wel.
quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:55 schreef Maikuuul het volgende:
Favoriete Fok! dames ?
Mijn eigen vriendin natuurlijk maar zij post nooit
Pussydeluxe, Kiteless pwnen wel
Omdat je een plassertje hebt, dáárom!quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:00 schreef Maikuuul het volgende:
Waarom word ik niet genoemd in dit topic ?
quote:
*Checkt fotoboek --> knuffel is onderweg !quote:
Je bent dan ook lekker actief bolquote:
quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:55 schreef Maikuuul het volgende:
Favoriete Fok! dames ?
Mijn eigen vriendin natuurlijk maar zij post nooit
Pussydeluxe, Kiteless pwnen wel
boh gek, zullen we zoeen triootje doen met Maikuuul ?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:25 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Mijn favo Fok!dame is Maikuuul.
Tenminste 1 iemand die van me houd op dit forumquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:25 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Mijn favo Fok!dame is Maikuuul.
Jeweets dat je altijd mijn nummer 1 bent !!!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:39 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Tenminste 1 iemand die van me houd op dit forum
Dikke knuffel terug, Ripley!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:28 schreef Ripley het volgende:
Jane - omdat alles zo leuk, slim en gezellig aan je is!
Ook heel knuffelbaar, ja!quote:Mike & Tijn - omdat een dynamisch duo kwebbelgeiten zijn. En omdat ze Mike & Tijn zijn![]()
quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:39 schreef Springsteen27 het volgende:
Surf ik toch zomaar toevallig langs dit topic...
Nou, dan maak ik ook maar meteen van de gelegenheid gebruik om mijn waardering uit te spreken voor Devils&Dust!
Little Devil, ik hoop dat we nog lang samen mogen genieten van Bruce en ik wil je bedanken voor alle mooie gesprekken en meteen de hoop uitspreken dat er nog vele diepgaande en vertrouwde gesprekken zullen volgen.
Thnx for being there, Devil!![]()
By the way, waar is het topic 'Geef hier jouw favoriete Fok!mannen een knuffel en een kusje?
Myst.nlquote:
alhoewel ik stiekem geen Fok! meisje ben wil ik alsnog wel een lekkere knuffel van je hoor kerel!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:23 schreef Skv het volgende:
[..]
Myst.nl
Omdat hij altijd van die geijyle fantasieën heeft.![]()
Van hetzelfde. Ook werken?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 08:34 schreef Myst.nl het volgende:
[..]
alhoewel ik stiekem geen Fok! meisje ben wil ik alsnog wel een lekkere knuffel van je hoor kerel!
ps. fijna dag vandaag
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |