quote:
ja. jij hebt er nu 40000 gereden, en daar ongeveer een evengroot percentage als ik van gewonnenquote:Op donderdag 8 juni 2006 16:18 schreef Fir3fly het volgende:
Tja ik speel ook al best lang (vanaf het begin bijna), maar in het begin was ik behoorlijk bagger
Jepquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:33 schreef Fir3fly het volgende:
Dan is dit wel wat voor jou:
Kansloze mensen die WK niet volgenniet aardigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
...
![]()
![]()
![]()
![]()
Juist.quote:
Ik stemde nog tegen maar goed, dat verlies je tochquote:
Ik zou er niet negatief tegenover staanquote:Misschien kan Oldbie ze ook wel even bannen als vergelding
Ik moet login namen weten.....nicknames helpen niet veel. Ik zal vanavond de logs wel even nalezen.....ik krijg ze welquote:
quote:Op donderdag 8 juni 2006 17:57 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ik moet login namen weten.....nicknames helpen niet veel. Ik zal vanavond de logs wel even nalezen.....ik krijg ze wel![]()
Die weet ik helaas niet meer. Ik heb wel nog geprobeerd om ze nog te achterhalen maar toen ik keek waren ze al weg. En aangezien ik die namen helaas niet onthouden heb zal het moeilijk gaan wordenquote:
Dank jequote:Op donderdag 8 juni 2006 17:41 schreef Oldbie het volgende:
Je bent geunbanned....er is nu niemand dus de daders zijn niet te bannen. Helaas
Het waren misterpm en tomego......nu nog uitvinden hoe ik iemand kan bannen als hij niet op de server zitquote:Op donderdag 8 juni 2006 18:27 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Dank je. Het zal toch nog wel in de logs staan. Duurde ongeveer een minuutje of 3,4 voor ik hier gepost had
Hun IP in de tabel zetten waar mijn IP stond?quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:09 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Het waren misterpm en tomego......nu nog uitvinden hoe ik iemand kan bannen als hij niet op de server zit
Je IP zal wel ergens zijn opgeslagen maar niet in een MySQL database ofzo. Ik heb geen flauw idee waar wel. Ik ga wel een topic openen op TM-Forum. Zij kunnen mij vast wel verder helpenquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:50 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Hun IP in de tabel zetten waar mijn IP stond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |