COMPLEET mee eensquote:Op donderdag 8 juni 2006 14:30 schreef Borkydude het volgende:
Er zitten echt van die mongolen hier op Fok. Gaan ze beetje zeuren op mensen die oranje zijn. En willen ze zich onderscheiden van anderen die voetbal kijkenKutgothics. Nonconformists
Al die ventjes zijn van die nerds die vroeger op de basisschool nooit mee mochten doen met voetbal. En die vandaag de dag alleen achter hun computer zitten. En dan heb ik het nog niet eens over de homo's die het zijn.
Als je het WK niet volgt, heb je geen leven.
Krijg ik nogquote:Op donderdag 8 juni 2006 14:30 schreef NJ het volgende:
En waar is jouw oranje kleurtje dan?
Kijk is aan, nog zo'n natnek.quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:33 schreef __Saviour__ het volgende:
Mensen die vinden dat mensen die het wk niet tof vinden stom zijn, die hebben pas geen leven.
¿sterf?quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:30 schreef Borkydude het volgende:
Er zitten echt van die mongolen hier op Fok. Gaan ze beetje zeuren op mensen die oranje zijn. En willen ze zich onderscheiden van anderen die voetbal kijkenKutgothics. Nonconformists
Al die ventjes zijn van die nerds die vroeger op de basisschool nooit mee mochten doen met voetbal. En die vandaag de dag alleen achter hun computer zitten. En dan heb ik het nog niet eens over de homo's die het zijn.
Als je het WK niet volgt, heb je geen leven.
Lul maar stom.quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:33 schreef __Saviour__ het volgende:
Mensen die vinden dat mensen die het wk niet tof vinden stom zijn, die hebben pas geen leven.
kijk, nog zo'n minipubertje dat alleen even tijdens het wk wat schijnheilig patriotisme vertoont.quote:
Minipubertje? Gast, als je mij kende zou je wel anders piepen...quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:36 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
kijk, nog zo'n minipubertje dat alleen even tijdens het wk wat schijnheilig patriotisme vertoont.
Wat vind jij leuk dan? Snelschaken?quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:38 schreef Furious het volgende:.
Voetbal is gewoon zo'n overgewaarde kutsport.
Semi-moeilijke woorden gebruiken is al tijden niet meer hip overigens.... En waar doe je moeilijk over. Potje voetbal kijken is toch oke.... ik kan er wel weer zin in krijgenquote:Op donderdag 8 juni 2006 14:36 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
kijk, nog zo'n minipubertje dat alleen even tijdens het wk wat schijnheilig patriotisme vertoont.
de olympische spelen. dat is pas een mooi staaltje van wereldwijde topsport.quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:38 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Wat vind jij leuk dan? Snelschaken?
Motorsport.quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:38 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Wat vind jij leuk dan? Snelschaken?
Mensen als jou doel ik op met de OP.quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:39 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
de olympische spelen. dat is pas een mooi staaltje van wereldwijde topsport.
achter een balletje aanhollen, tsk, dat is geen sport.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |