quote:
ja. jij hebt er nu 40000 gereden, en daar ongeveer een evengroot percentage als ik van gewonnenquote:Op donderdag 8 juni 2006 16:18 schreef Fir3fly het volgende:
Tja ik speel ook al best lang (vanaf het begin bijna), maar in het begin was ik behoorlijk bagger
Jepquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:33 schreef Fir3fly het volgende:
Dan is dit wel wat voor jou:
Kansloze mensen die WK niet volgenniet aardigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
...
![]()
![]()
![]()
![]()
Juist.quote:
Ik stemde nog tegen maar goed, dat verlies je tochquote:
Ik zou er niet negatief tegenover staanquote:Misschien kan Oldbie ze ook wel even bannen als vergelding
Ik moet login namen weten.....nicknames helpen niet veel. Ik zal vanavond de logs wel even nalezen.....ik krijg ze welquote:
quote:Op donderdag 8 juni 2006 17:57 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ik moet login namen weten.....nicknames helpen niet veel. Ik zal vanavond de logs wel even nalezen.....ik krijg ze wel![]()
Die weet ik helaas niet meer. Ik heb wel nog geprobeerd om ze nog te achterhalen maar toen ik keek waren ze al weg. En aangezien ik die namen helaas niet onthouden heb zal het moeilijk gaan wordenquote:
Dank jequote:Op donderdag 8 juni 2006 17:41 schreef Oldbie het volgende:
Je bent geunbanned....er is nu niemand dus de daders zijn niet te bannen. Helaas
Het waren misterpm en tomego......nu nog uitvinden hoe ik iemand kan bannen als hij niet op de server zitquote:Op donderdag 8 juni 2006 18:27 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Dank je. Het zal toch nog wel in de logs staan. Duurde ongeveer een minuutje of 3,4 voor ik hier gepost had
Hun IP in de tabel zetten waar mijn IP stond?quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:09 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Het waren misterpm en tomego......nu nog uitvinden hoe ik iemand kan bannen als hij niet op de server zit
Je IP zal wel ergens zijn opgeslagen maar niet in een MySQL database ofzo. Ik heb geen flauw idee waar wel. Ik ga wel een topic openen op TM-Forum. Zij kunnen mij vast wel verder helpenquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:50 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Hun IP in de tabel zetten waar mijn IP stond?
Ik ben blijven steken op:quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:17 schreef JumperJack het volgende:
in ieder geval heb ik net op die laddersite die RedFever gebruikt gekeken ben ik tot de conclusie gekomen dat ik al meer dan DERTIGDUIZEND rondes heb gereden met Nations(!!!) en dat ik daar ook nog eens meer dan 17000 van gewonnen heb
quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:58 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Ik ben blijven steken op:
Winners : 7862
Draw match : 843
Losers : 424
ah gelukkigquote:Op vrijdag 9 juni 2006 08:55 schreef RedFever007 het volgende:
Even over won/lost/draw ge'google' met cijfers![]()
Ik hoorde laatst iemand die zij dat die cijfers staan voor het aantal malen dat mensen boven je hebben gestaan in de uitslag.
Stel 20 deelnemers en jij bent 5e. Dan zou er staan bij:
Win = 15
Draw = 0
Lost = 4
Dat klikt ook logischer![]()
Bij welk land staat die server ingedeeld?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:02 schreef JumperJack het volgende:
[..]
-edit- lol dat gaat snel op de KTD EXP OFFI! server99 mensen die tegelijk spelen
![]()
![]()
Je hebt 100% gelijkquote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:02 schreef JumperJack het volgende:
[..]
en draw is toch niet gefinished ofzo![]()
tsjaaaaaa... als je een beetje goed bent in de NADEO-expert training banen (G,H,I) en je hebt een rank die slechter is dan 2500 ongeveer, dan zit je daar helemaal goedquote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:06 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Bij welk land staat die server ingedeeld?
*nieuwsgierig wordt
GERquote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:06 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Bij welk land staat die server ingedeeld?
*nieuwsgierig wordt
Ow, dat wordt dus een walk in the park voor mequote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:08 schreef JumperJack het volgende:
[..]
tsjaaaaaa... als je een beetje goed bent in de NADEO-expert training banen (G,H,I) en je hebt een rank die slechter is dan 2500 ongeveer, dan zit je daar helemaal goed(DUI/GER)
-edit- als je een rank van iets van 50000 hebt en je wint daar heb je gelijk iets van 300-400 punten in één ronde, maar daarvoor moet je wel in de top5 komen en de server moet aardig vol zittenals je in de top20 komt met zo'n rank haal je al gauw 50-150 punten binnen
![]()
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:10 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ow, dat wordt dus een walk in the park voor me
Dat gezeik van die KLB ers altijdquote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:11 schreef JumperJack het volgende:
[..]
![]()
maar wat doet een klager/klaagbaker eigenlijk in GAM![]()
![]()
Ik ben meer een user die overal komt en in KLB modquote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:11 schreef JumperJack het volgende:
[..]
![]()
maar wat doet een klager/klaagbaker eigenlijk in GAM![]()
![]()
lol. en wie zag ik daar net op KTDquote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:27 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik ben meer een user die overal komt en in KLB mod
Ik ging als een speer. Ya heard?quote:
vind custombanen ook leuker, vind bijvoorbeeld de banen op linksmai echt enorme leuke tracks, alleen jammer dat ik daar vanaf gekicked wordtquote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:54 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik ging als een speer. Ya heard?. Leuke servert wel maar custom banen zijn écht meer mijn ding
Aan de tijden van je screen te zien kunnen fokkers daar idd lekker hoog eindigen. Jammer dat mn eigen ranking veel te hoog is om uberhaupt toegelaten te wordenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:42 schreef JumperJack het volgende:
en wat nog grappiger is is dat The Lauch van Ganjarider en Moving Power van Panis ook voorbij kwamen. 2e en 3e geworden, maar Fok!kers zouden daar uberhaupt erg hoog scoren!!!![]()
Ik zie iemand met ranking 22330.....dat is zelfs nog hoger dan mijn rankingquote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:58 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Aan de tijden van je screen te zien kunnen fokkers daar idd lekker hoog eindigen. Jammer dat mn eigen ranking veel te hoog is om uberhaupt toegelaten te worden(met mn 12.000+)
en die heeft ook een keer eerste gestaan, en toen was die hawk er nog niet (van WR 49) en hij had ff 200 punten binnengehaaldquote:Op zaterdag 10 juni 2006 00:25 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ik zie iemand met ranking 22330.....dat is zelfs nog hoger dan mijn ranking(zit zelf rond de 19000)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |