quote:
quote:
Ik koop geen msn personages voor in mijn lijstquote:
Bittersweet Symphony zien op Live8 heeft me ervan overtuigd dat er nut is voor Coldplay...quote:
Only the good die youngquote:
Verzinnen is goedkoper he...quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik koop geen msn personages voor in mijn lijst
Zo'n automatisch gestuurd mailtje, weet niet waarvan eigenlijk, toen ik PieterCK zag staan heb ik m meteen verwijderdquote:
Je hebt mijn msnlijst duidelijk nog niet gezienquote:
jij ook al een maand niet ofzoquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt mijn msnlijst duidelijk nog niet gezien
Die gast is echt wazig. Die zit al die BrEeZaH sites af te speurenquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:51 schreef melismay het volgende:
[..]
Zo'n automatisch gestuurd mailtje, weet niet waarvan eigenlijk, toen ik PieterCK zag staan heb ik m meteen verwijderd
Er valt niets te zien.quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt mijn msnlijst duidelijk nog niet gezien
dan heeft ie weinig fantasie.quote:
Zou goed kunnen, alhoewel, ben geloof ik in mei via msn eens naar mijn hotmail geweest om de spam van msn en hotmail nederland te verwijderenquote:
Waarbij de CK uiteraard staat voor Clark Kent, om maar even zijn (alter) ego een naam te geven.quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:51 schreef Tranceptor het volgende:
Pieter aka P. aka masterPlayer.
Valt bij haar wel mee. Ik hb 3 emailadressen and god knows why. Klote dat ik ongelovig ben, anders had ik het hem kunnen vragenquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:52 schreef Tranceptor het volgende:
Ik verwijder hoi en dag-mensen altijd, maar ja in jouw geval is het dan direct zo leeg.
Mijn lijst is al leger geworden nadat ik iedereen met smileys in de naam verwijderd heb.quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:52 schreef Tranceptor het volgende:
Ik verwijder hoi en dag-mensen altijd, maar ja in jouw geval is het dan direct zo leeg.
Vergeet de pantykous niet over je hoofd te trekkenquote:
Hij is van een vrachtwagen gevallenquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vergeet de pantykous niet over je hoofd te trekken
Kijk uit dan mensen met een echte auto je niet wegdrukkenquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:58 schreef Pheno het volgende:
Ik ga de linkerrijbaan op
Met eieren, als extra uitdaging om die heel over te brengen
en eerst de vrouw eruitquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vergeet de pantykous niet over je hoofd te trekken
Yeah surequote:Op donderdag 1 juni 2006 16:54 schreef Litpho het volgende:
[..]
Waarbij de CK uiteraard staat voor Clark Kent, om maar even zijn (alter) ego een naam te geven.
Wie, hoe, wat is dat danquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:51 schreef melismay het volgende:
[..]
Zo'n automatisch gestuurd mailtje, weet niet waarvan eigenlijk, toen ik PieterCK zag staan heb ik m meteen verwijderd
quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:44 schreef melismay het volgende:
Ik kreeg laatst een mail of ik zijn network wou joinen![]()
Ik moest altijd wel om m lachen, kon m altijd wel flink in de hoek lullenquote:
Kop een Aal... maar ik hou helemaal niet van voetbal/palingbalquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:03 schreef melismay het volgende:
[..]
Yeah sureDe K staat in ieder geval voor Koppenaal
quote:
Ga de [singles]-reeks maar lezenquote:
quote:
"De ... wat ??" gaat 'ie straks vragen . . .quote:
Nee, zo erg is het ook niet.quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:12 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
"De ... wat ??" gaat 'ie straks vragen . . .![]()
![]()
![]()
![]()
Deed ik al op googlequote:
En?quote:
Ik werd er niet warm of koud vanquote:
die van mij toevallig wel vandaagquote:
burdie dat valt nog te overwegen maar een turk met als nick muhammad_aliquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:37 schreef nixxx het volgende:
die wilde slowsex met jou en burdie
kijk eens heheb ik het een keertje niet gedaan
![]()
quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:38 schreef liefie_ het volgende:
[..]
burdie dat valt nog te overwegen maar een turk met als nick muhammad_ali
Maar dan wel met insprirende muziek!quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:33 schreef liefie_ het volgende:
ow en slow sex jummie
het zijn dan ook allemaal moslims daar hequote:Op donderdag 1 juni 2006 17:38 schreef webspider het volgende:
Alle tandjes, bellen vanaf je mobiel in Egypte kost gewoon EUR2,50 per minuut.
De dieven!
ow misschien was muhammad_ali me voor danquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:39 schreef nixxx het volgende:
[..]
Burdie voelt zich heerlijk, kijk maar in hvjjn
Sla je slag!
ik denk het nietquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:41 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ow misschien was muhammad_ali me voor dan
Voor dat geld wil ik er minimaal een self-exploding extremist bijquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:40 schreef liefie_ het volgende:
[..]
het zijn dan ook allemaal moslims daar he
liefie_!quote:spinnie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |