Dit meen je echt nietquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:44 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik kreeg laatst een mail of ik zijn network wou joinen
quote:
quote:
Ik koop geen msn personages voor in mijn lijstquote:
Bittersweet Symphony zien op Live8 heeft me ervan overtuigd dat er nut is voor Coldplay...quote:
Only the good die youngquote:
Verzinnen is goedkoper he...quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik koop geen msn personages voor in mijn lijst
Zo'n automatisch gestuurd mailtje, weet niet waarvan eigenlijk, toen ik PieterCK zag staan heb ik m meteen verwijderdquote:
Je hebt mijn msnlijst duidelijk nog niet gezienquote:
jij ook al een maand niet ofzoquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt mijn msnlijst duidelijk nog niet gezien
Die gast is echt wazig. Die zit al die BrEeZaH sites af te speurenquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:51 schreef melismay het volgende:
[..]
Zo'n automatisch gestuurd mailtje, weet niet waarvan eigenlijk, toen ik PieterCK zag staan heb ik m meteen verwijderd
Er valt niets te zien.quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt mijn msnlijst duidelijk nog niet gezien
dan heeft ie weinig fantasie.quote:
Zou goed kunnen, alhoewel, ben geloof ik in mei via msn eens naar mijn hotmail geweest om de spam van msn en hotmail nederland te verwijderenquote:
Waarbij de CK uiteraard staat voor Clark Kent, om maar even zijn (alter) ego een naam te geven.quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:51 schreef Tranceptor het volgende:
Pieter aka P. aka masterPlayer.
Valt bij haar wel mee. Ik hb 3 emailadressen and god knows why. Klote dat ik ongelovig ben, anders had ik het hem kunnen vragenquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:52 schreef Tranceptor het volgende:
Ik verwijder hoi en dag-mensen altijd, maar ja in jouw geval is het dan direct zo leeg.
Mijn lijst is al leger geworden nadat ik iedereen met smileys in de naam verwijderd heb.quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:52 schreef Tranceptor het volgende:
Ik verwijder hoi en dag-mensen altijd, maar ja in jouw geval is het dan direct zo leeg.
Vergeet de pantykous niet over je hoofd te trekkenquote:
Hij is van een vrachtwagen gevallenquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vergeet de pantykous niet over je hoofd te trekken
Kijk uit dan mensen met een echte auto je niet wegdrukkenquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:58 schreef Pheno het volgende:
Ik ga de linkerrijbaan op
Met eieren, als extra uitdaging om die heel over te brengen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |