quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:00 schreef Vivi het volgende:
Moonah, CC en Xen, jullie hebben mail (pas op, tis een lang zeikverhaal![]()
)
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:15 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Van dit soort posts begrijp ik de bedoeling nooitZe zien toch vanzelf dat ze mail hebben, dan hoef je dat hier toch niet te posten
![]()
Komkom dames. Dit gebeurt echt niet aan de lopende band. Dus een beetje flexibel graag...quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:23 schreef nikky het volgende:
[..]
Precies. Anders kan de mail net zo goed op het forum worden geplaatst. Fok is geen prikbord dat je mail hebt verstuurd.
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:02 schreef Slaapmeisje het volgende:
Moonah blijkbaar wil je er graag nog even op terugkomen. Fijn hoor, dat is ten minste een zinvolle bijdrage aan dit topic. En voor alle overige zaken (klussen, verhuizen etc.) kun je ook gewoon het Speeltuinbankje gebruiken hoor![]()
Ah, ik dacht laat ik er niets van zeggen.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:02 schreef Slaapmeisje het volgende:
*Edit* Ik hoef me niet af te vragen of ik wel zwanger ben met zo'n hormonale post![]()
Och, Slaapmeisje heeft al geëdit en ik heb geprobeerd mijn post niet te veel door mijn hormonen te laten beinvloeden.quote:
Anders maak je je ff druk om belangrijke dingen.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:23 schreef nikky het volgende:
[..]
Precies. Anders kan de mail net zo goed op het forum worden geplaatst. Fok is geen prikbord dat je mail hebt verstuurd.
*moktquote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:24 schreef Belana het volgende:
laten we het weer fijn over misselijkheid, harde buiken en bevallingen hebben
Moet je mij natuurlijk niet gaan quotenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:11 schreef Moonah het volgende:
[..]
Och, Slaapmeisje heeft al geëdit en ik heb geprobeerd mijn post niet te veel door mijn hormonen te laten beinvloeden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |