Nou, ik heb dus mijn scriptie ingeleverd!quote:
woeiiii !!!!quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:05 schreef Sugar het volgende:
[..]
Nou, ik heb dus mijn scriptie ingeleverd!![]()
![]()
Nee nog niet, er was wat tussen gekomen, maar ik denk dat ze snel hier komenquote:
Ik vond nog een trui in mijn autoquote:Op donderdag 1 juni 2006 15:33 schreef Anitra het volgende:
Nee nog niet, er was wat tussen gekomen, maar ik denk dat ze snel hier komen
Ik moest toch zeker 4x opnieuw lezen om te begrijpen wat je hier mee bedoelde. Ik nam het iets te letterlijkquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:57 schreef Spuuglokje het volgende:
Hier is het een heerlijk luierdagje.
Grappig, ik heb deze week een gesprek met o.a. mijn leidinggevende gehad over de HBO opleiding die ik wil gaan volgen. Idd is bij mij ook het stagelopen het heikel punt. In het 2e en 3e jaar is de bedoeling om per jaar 510 uur stage te lopen. Het liefst zo veel mogelijk verdeeld over het jaar.quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:19 schreef m@x het volgende:
Poeh Bix, dat is heftig. Heel veel sterkte!
LB, wat ga jij doen bij de LOI? Ik heb volgende week een gesprek met mijn leidinggevende en afhankelijk van de uitslag daarvan ga ik beslissen of ik via de LOI in deeltijd HBO Communicatie ga doen of niet. Ik wil het echt heel graag maar kan het me niet veroorloven om een half jaar stage te gaan lopen, dus dan zal ik een relevante werkomgeving moeten hebben. En dat is dus het probleem want die heb ik nu niet. Hopelijk valt daar dus een mouw aan te passen.
Bix, je valt ons niet lastig!quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:17 schreef bixister het volgende:
ik zal jullie niet voortdurend met details blijven lastigvallen hoor, maar wilde dit nog wel even melden.
lekker kippig Saffier!quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:13 schreef Saffier het volgende:
En wie had er nu kuikentjes? Ze zien er heeeeeel schattig uit!
quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:39 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik had al een naar voorgevoel voor hij weg ging maar nu heb ik een baksteen op mijn maag liggen (zo voelt het). Het is nu de eerste keer geweest, vraag me af hoe vaak ze nog gaan aanvallen.
Daar heb ik nou ook last van. Het verrotte is dat ik straks weer om 6 uur op moet en dan op mijn werk weer de leuke opmerkingen aan mag horen over wilde nachten enzo. Mannenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:17 schreef Lishe het volgende:
Ik ben mijn bed maar weer uitgestuiterd. Ben echt klaarwakker.![]()
Administratie, factuurtjes maken enzo, betalinkjes boeken. Niet iets waar je nou direct meer energie van krijgtquote:
Bix, 4 maanden minimaal.quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:57 schreef bixister het volgende:
faja wat griezelig. veel sterkte in deze angstige tijd. voor hoe lang is hij er naar toe?
He gedver faja...quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:17 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik kreeg vanmiddag een telefoontje dat de Nederlanders op de base in Uruzgan zijn aangevallen door de Taliban. Mijn man moet daar nog naar toe en zit gelukkig nu nog in Kandahar maar het beloofd weinig goeds. Ik krijg de bibbers als ik er aan denk.
Voor mij zou het ook het beste zijn om gewoon colleges te volgen enzo maar dat valt gewoon niet te combineren met Kai en mijn werk dus dit is de enige optie om toch nog iets te gaan doen. Vanmiddag ga ik even bellen met de LOI om te kijken hoe streng ze zijn met het begrip 'relevante werkomgeving'. Ik weet dat InHolland daar best soepel mee omging dus het is te hopen dat het LOI dat ook doet want dat scheelt een hoop geregel.quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:42 schreef Igraine het volgende:
[..]
Grappig, ik heb deze week een gesprek met o.a. mijn leidinggevende gehad over de HBO opleiding die ik wil gaan volgen. Idd is bij mij ook het stagelopen het heikel punt. In het 2e en 3e jaar is de bedoeling om per jaar 510 uur stage te lopen. Het liefst zo veel mogelijk verdeeld over het jaar.
Volgende week heb ik een gesprek met de algemeen manager over evt overplaatsing naar een andere afdeling welke meer op één lijn zou liggen en misschien wel als stageplek aangemerkt kan worden. Dan zit er ook evt vergoeding van de opleiding in![]()
Niet bij het LOI trouwens, dat kan ik echt niet. Ik moet echt wekelijks met mensen zitten die hetzelfde doen. Anders voer ik geen klap uit.
Bix, heel veel sterkte, wat een rotbericht!
Grappig, ik word juist meegesleurd in het studie ontwijkende gedrag van andere mensen als ik echt les heb. Ik kan me ook nooit op één ding tegelijk concentreren dus lessen gaan sowieso vaak aan mij voorbij. Ga lerarenopleiding Nederlands erbij doen, dat lijkt me wel wat toch. Ik krijg waarschijnlijk ook vrijstelling voor veel dingen dus dat scheelt. In januari krijg ik naar alle waarschijnlijkheid het diploma van de opleiding die ik nu doe. Omdat ik nu genoeg verdien heb ik mijn stufi stopgezet. Omdat ik niet weet of ik hier een parttime kan blijven werken straks, scheelt dat ook weer. Dan mag die kraan weer zes maanden openquote:Op donderdag 1 juni 2006 19:42 schreef Igraine het volgende:
Niet bij het LOI trouwens, dat kan ik echt niet. Ik moet echt wekelijks met mensen zitten die hetzelfde doen. Anders voer ik geen klap uit.
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:48 schreef m@x het volgende:
Kunnen we elkaar af en toe een schop onder de kont geven als we de kantjes er van af dreigen te lopen. Hee LB, niet fokken, opdrachten maken![]()
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:47 schreef Luchtbel het volgende:
Ik kan me ook nooit op één ding tegelijk concentreren dus lessen gaan sowieso vaak aan mij voorbij.
http://www.nti.nl/NTInter(...)HBO+Communicatie.htmquote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:52 schreef m@x het volgende:
Ik heb even op de site van het NTI zitten neuzen maar kan daar helemaal geen HBO Communicatie vinden. Wel jammer want als het inderdaad goedkoper is zou dat wel mooi zijn.
Ik weet het nog niet precies, en daarom heb ik deze opleiding gekozen, omdat je er redelijk wat kanten mee op kunt. Ik denk misschien dat ik bij een reclamebureau wil werken ofzow. Maar duurt nog 2,5 jaar ofzow voor ik klaar ben minstens, dus heb nog ff de tijd erover na te denkenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:57 schreef Fiorenza het volgende:
* breekt even in..
Ik heb zelf voltijd HEAO Communicatie gedaan, ben benieuwd hoe de opleiding via NTI of LOI gaat.
Met de opleiding kun je veel kanten op, wat willen jullie er mee gaan doen?
Nou ik vind het echt een eitje tot nu toe. Ik moet alleen mezelf vaker een schop onder mijn kont gevenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:22 schreef m@x het volgende:
Is het qua studielast een beetje te doen Tex? En hoe is de begeleiding?
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:00 schreef Saffier het volgende:
Pssssssssst M@x, mijn vader is met pensioen! Van de een op de andere dag
!
Dat was een voorwaarde voordat hij weg kon, hij had een staffunctie, maar het is (op het nippertje) gelukt! Details geef ik hier niet, maar het is heeeeel goed dat hij daar weg is!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:19 schreef m@x het volgende:
[..]
Respect voor je vader, heel wijs besluit
Hebben ze al iemand anders gevonden voor zijn plekkie?
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:17 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Een jompel.. is dat zo'n smiley met van die pom-poms?
Weer wat geleerd.quote:
Ik ga het ook als deeltijd (avond) opleiding doen. Ik werk ook nog 3 dagen, dus overdag zou ook niet te doen zijn met Myhron en m'n werk. 1 avond school in de week, dus dat moet op zich lukken.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:40 schreef m@x het volgende:
[..]
Voor mij zou het ook het beste zijn om gewoon colleges te volgen enzo maar dat valt gewoon niet te combineren met Kai en mijn werk dus dit is de enige optie om toch nog iets te gaan doen. Vanmiddag ga ik even bellen met de LOI om te kijken hoe streng ze zijn met het begrip 'relevante werkomgeving'. Ik weet dat InHolland daar best soepel mee omging dus het is te hopen dat het LOI dat ook doet want dat scheelt een hoop geregel.
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:20 schreef Rewimo het volgende:
Vraagje aan de goede zoekers hier: heeft iemand ergens in een folder zo'n mini-Nederland-tenue (mini-dress heet dat geloof ik) gezien? Die dingen die je in de auto kunt hangen? Ik zoek er eentje voor Christan, om Pais mee aan te kleden (ik schat dat ie het past).
Ja, al vind ik Pais zonder broek aan wat minderquote:
En d'r zit een zuignap aan zie ik nuquote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:45 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, al vind ik Pais zonder broek aan wat minder
Ja zeg, ik zal me in de schulden steken voor die tweequote:
Wat toevalligquote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:28 schreef Igraine het volgende:
[..]
Ik ga het ook als deeltijd (avond) opleiding doen. Ik werk ook nog 3 dagen, dus overdag zou ook niet te doen zijn met Myhron en m'n werk. 1 avond school in de week, dus dat moet op zich lukken.
Maar voor mij geldt ook dat mijn functie binnen nu en 2 a 3 jaar behoorlijk uitgehold wordt, en ik heb nu al weinig uitdaging in m'n werk dus meer wordt het zeker niet.
Oh, dat vind ik nou het leuke van tante zijn. Genieten van zo'n kind, idd bijna opvreten, en dan mogen Papa en Mama de rest weer doenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:11 schreef Spuuglokje het volgende:
Vandaag heb ik weer gekeken bij James. Wát een schatjeik zou hem zó willen hebben. Zulke lieve haartjes, en zachte wangetjes, en zo lekker rustig is ie, en hij heeft een prachtig mondje. *Zucht* Ik kan 'm wel opvreten met die piepkleine vingertjes en wangetjes om in te bijten!
Ik vond Laurentien altijd de vreselijkste van allemaal (ten tijde van hun huwelijk enzo) maar moet zeggen dat ik haar steeds leuker ga vinden! Mooie vrouw, niet nepperig, aardig, ze llijkt me heel lief!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:11 schreef Spuuglokje het volgende:
Die naam past echt bij ze!Mooi dat ze die bevalling achter de rug heeft en dat alles goed is gegaan. Niks lelijks zeggen over Laurentien he, zij is mijn favoriete prinses!
Precies!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:28 schreef Leah het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik nou het leuke van tante zijn. Genieten van zo'n kind, idd bijna opvreten, en dan mogen Papa en Mama de rest weer doen.
Ik heb met mijn nichtje echt de rust om alleen maar te genieten, terwijl ik bij mijn eigen babies toch altijd van alles in mijn achterhoofd had, dat ik nog moest wassen, boodschappen doen (en vooral, wanneer dan????). Nu zit je alleen maar lekker te grutten met zo'n kind, dat eigenlijk toch ook een beetje van jou is.
Volgens mij selecteren ze ze daar op voorhand al opquote:Op zondag 4 juni 2006 08:38 schreef m@x het volgende:
Ik vind Laurentien wel leuk. Ze ziet er een stuk beter uit dan in het begin en lijkt oprecht betrokken te zijn bij de goede doelen waarze zich voor inzet. Alleen die manier van praten![]()
Het lijkt wel of ze allemaal een hete aardappel in de keel geduwd krijgen als ze prinsesje worden.
Volgens mij omdat iemand haar het gebruik van eenquote:Op zondag 4 juni 2006 08:38 schreef m@x het volgende:
[...]
Ik vind Laurentien wel leuk. Ze ziet er een stuk beter uit dan in het begin en lijkt oprecht betrokken te zijn bij de goede doelen waarze zich voor inzet. Alleen die manier van praten![]()
Het lijkt wel of ze allemaal een hete aardappel in de keel geduwd krijgen als ze prinsesje worden.
Dat is voor de 'hoofdgestootje' zegt ze. I rest my casequote:
Ha dat ken ik. Lijkt me zo leuk ook voor Noah, nichtjes en neefjes om mee te spelen, vond ik zelf vroeger ook zo leuk. Maar m'n zus (28) is nog nooit verliefd geweest, nog relatie gehad etc, dus dat zit er voorlopig nog niet in...quote:Op zondag 4 juni 2006 08:38 schreef m@x het volgende:
Ik wil ook zo graag tante worden maar dat zit er hier voorlopig niet in. Mijn zusje gaat volgens mij voorlopig niet aan kindjes beginnen dus ik zal nog even geduld moeten hebben.
Kan.quote:Op zondag 4 juni 2006 10:04 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Dat is voor de 'hoofdgestootje' zegt ze. I rest my case![]()
Hebben trouwens meer kinderen zo'n bedje van Ikea met zo'n ding ervoor, anti-uitrolinjeslaap zeg maar? Als Jolie er in moet, gaat ze eerst op een krukje of ze gaat met aanloop en een soort van judorol erin. Is dat de bedoeling?
Nee dat is niet geloof ik. Nou ja we gaan ook nog ergens spijkers zoeken op Pinksterzondagquote:Op zondag 4 juni 2006 10:15 schreef Brighteyes het volgende:
Aggos...
Maar dat bedje in... Ik dacht altijd dat er aan de ene kant dan wat meer ruimte was. Dus dat dat hekje niet precies in het midden zat.
Ok goed idee, misschien even aan d'r uitleggen. Ze heeft nu zo'n opstapje naast d'r bed, dan kan het wel maar soms toch moeilijk merk ik. Ze is inmiddels in slaap gevallen (yeah pauze) maar ik ga strakls even kijken of ze dat snapt. Thanks.quote:Op zondag 4 juni 2006 10:45 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Kan.Mijn kinderen deden de handjes op die leuning en zwiepten hun been er achterwaarts over. En dan de rest. Bij Tristan had ik het uiteinde ook naar beneden geklapt, zodat hij zo erin kon kruipen, maar dat was meer omdat het zo'n stunter is, dat ik het niet vertrouwde met het uiteinde naar boven geklapt.
Zoiets, maar jat dan een echte auto zou ik zeggenquote:Op zondag 4 juni 2006 22:05 schreef Spuuglokje het volgende:
Misschien een crimineel die een invalidenautootje had gejat?
quote:Op zondag 4 juni 2006 22:04 schreef jessie het volgende:
Sterre is echt een stoere meid he spuuglokje?
Daarom was dat invalidenwagentje dus verlaten, het ging niet snel genoeg! Misschien jatte hij 'm wel voor zijn oma, die er zo hard een nodig had... Okee, mijn fantasie slaat wat op hol!quote:Op zondag 4 juni 2006 22:06 schreef snoopy het volgende:
[..]
Zoiets, maar jat dan een echte auto zou ik zeggen
quote:Op zondag 4 juni 2006 22:43 schreef Anitra het volgende:
Ik ben 1 van de weinige vrouwen die voetbal gek is BelanaSorry
Wij hebben ook zo'n vestje, maar is het raar als je daar een jongen in hangt? Cas wordt al zo vaak voor meid uitgemaakt... maar het vestje is eigenlijk ook weer té leuk om te laten liggenquote:
Christan heeft er ook een paar. Hij vindt ze zelf helemaal te gek (er staan schaapjes op!!!), dus hij draagt ze gewoon. Nooit opmerkingen over gehoordquote:Op maandag 5 juni 2006 11:42 schreef moussy het volgende:
Stomme vraag misschien....
[..]
Wij hebben ook zo'n vestje, maar is het raar als je daar een jongen in hangt? Cas wordt al zo vaak voor meid uitgemaakt... maar het vestje is eigenlijk ook weer té leuk om te laten liggen![]()
Ik doe meequote:Op zondag 4 juni 2006 22:46 schreef Rewimo het volgende:
[..]Rondedansje maakt met Anitra
Ik dus ook
Mijn moeder heeft ze in Spanje gekocht, maar je ziet ze hier ook, bij die op straat muzak makende Indianenquote:Op maandag 5 juni 2006 12:14 schreef Belana het volgende:
Ik vind het ook leuke vestjesheb ze nog nooit ergens gezien, maar anders zou ik ze zeker kopen
die trommelgeiten idd, ze zijn best wel prijzig wat ik begrepen heb van mn vader. Die heeft dit vestje voor René gekocht (op de haagse markt)quote:Op maandag 5 juni 2006 12:20 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft ze in Spanje gekocht, maar je ziet ze hier ook, bij die op straat muzak makende Indianen
Maar dat kindje is een meisje hoor.quote:Op maandag 5 juni 2006 11:56 schreef sjak het volgende:
Je moet denk ik even kijken hoe het staat Mous. Op deze foto van Jepali vind ik wel duidelijk een jochie staan. Komt misschien ook door het shirtje eronder.
Oepsquote:Op maandag 5 juni 2006 13:16 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Maar dat kindje is een meisje hoor.
Kan makkelijk vind ik Mous. Lief toch. Kan jou het schelen.
teringquote:Op maandag 5 juni 2006 23:59 schreef moussy het volgende:
Wij hebben net als een gek alle kinderfietsjes, schommel- hobbel en weet ik veel wat voor dingen uit onze voortuin gesleept! Er stonden 2 ehm, anders getintte mensen in de voortuin... ik weet dus nu ook waar mn fiets is...
Hier nog eenquote:Op zondag 4 juni 2006 22:43 schreef Anitra het volgende:
Ik ben 1 van de weinige vrouwen die voetbal gek is
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 09:44 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
Morgen WK-sokken inslaan bij de Aldi
Ja, nou, eh, dat gaat met echt wel lukken hoor. Ik ben zo ontzettend gedisciplineerd enzoquote:
Oeh, ik zie ook een voetbal!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 09:44 schreef Spekkiemonster het volgende:
Hier nog een
Kan niet wachten ... nog 4 daagjes
Morgen WK-sokken inslaan bij de Aldi
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:23 schreef Igraine het volgende:
Goed zo M@x!![]()
![]()
Ik heb vrijdag nog een gesprek met m'n manager en als dat goed gaat gaan vrijdagavond m'n aanmeldingsformulieren op de post*ook studeren gaat*
![]()
1 |
Hij heeft daar al op school gezeten. Mama is vorig jaar mei bij d'r lief ingetrokken en heeft de kids meegenomen.quote:Op woensdag 7 juni 2006 22:05 schreef jessie het volgende:
Zou je je kindje nog wel naar die school toe laten gaanAls dat de directeur is vraag ik me af wat het beleid van de school verder is.
Nee, nog steeds nietquote:Op woensdag 7 juni 2006 22:16 schreef jessie het volgende:
Hahahahahhahahaha!!! Ik dacht je maaltijd gratis
Heb je nu al een pakje voor pais?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |