Nou, ik heb dus mijn scriptie ingeleverd!quote:
woeiiii !!!!quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:05 schreef Sugar het volgende:
[..]
Nou, ik heb dus mijn scriptie ingeleverd!![]()
![]()
Nee nog niet, er was wat tussen gekomen, maar ik denk dat ze snel hier komenquote:
Ik vond nog een trui in mijn autoquote:Op donderdag 1 juni 2006 15:33 schreef Anitra het volgende:
Nee nog niet, er was wat tussen gekomen, maar ik denk dat ze snel hier komen
Ik moest toch zeker 4x opnieuw lezen om te begrijpen wat je hier mee bedoelde. Ik nam het iets te letterlijkquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:57 schreef Spuuglokje het volgende:
Hier is het een heerlijk luierdagje.
Grappig, ik heb deze week een gesprek met o.a. mijn leidinggevende gehad over de HBO opleiding die ik wil gaan volgen. Idd is bij mij ook het stagelopen het heikel punt. In het 2e en 3e jaar is de bedoeling om per jaar 510 uur stage te lopen. Het liefst zo veel mogelijk verdeeld over het jaar.quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:19 schreef m@x het volgende:
Poeh Bix, dat is heftig. Heel veel sterkte!
LB, wat ga jij doen bij de LOI? Ik heb volgende week een gesprek met mijn leidinggevende en afhankelijk van de uitslag daarvan ga ik beslissen of ik via de LOI in deeltijd HBO Communicatie ga doen of niet. Ik wil het echt heel graag maar kan het me niet veroorloven om een half jaar stage te gaan lopen, dus dan zal ik een relevante werkomgeving moeten hebben. En dat is dus het probleem want die heb ik nu niet. Hopelijk valt daar dus een mouw aan te passen.
Bix, je valt ons niet lastig!quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:17 schreef bixister het volgende:
ik zal jullie niet voortdurend met details blijven lastigvallen hoor, maar wilde dit nog wel even melden.
lekker kippig Saffier!quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:13 schreef Saffier het volgende:
En wie had er nu kuikentjes? Ze zien er heeeeeel schattig uit!
quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:39 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik had al een naar voorgevoel voor hij weg ging maar nu heb ik een baksteen op mijn maag liggen (zo voelt het). Het is nu de eerste keer geweest, vraag me af hoe vaak ze nog gaan aanvallen.
Daar heb ik nou ook last van. Het verrotte is dat ik straks weer om 6 uur op moet en dan op mijn werk weer de leuke opmerkingen aan mag horen over wilde nachten enzo. Mannenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:17 schreef Lishe het volgende:
Ik ben mijn bed maar weer uitgestuiterd. Ben echt klaarwakker.![]()
Administratie, factuurtjes maken enzo, betalinkjes boeken. Niet iets waar je nou direct meer energie van krijgtquote:
Bix, 4 maanden minimaal.quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:57 schreef bixister het volgende:
faja wat griezelig. veel sterkte in deze angstige tijd. voor hoe lang is hij er naar toe?
He gedver faja...quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:17 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik kreeg vanmiddag een telefoontje dat de Nederlanders op de base in Uruzgan zijn aangevallen door de Taliban. Mijn man moet daar nog naar toe en zit gelukkig nu nog in Kandahar maar het beloofd weinig goeds. Ik krijg de bibbers als ik er aan denk.
Voor mij zou het ook het beste zijn om gewoon colleges te volgen enzo maar dat valt gewoon niet te combineren met Kai en mijn werk dus dit is de enige optie om toch nog iets te gaan doen. Vanmiddag ga ik even bellen met de LOI om te kijken hoe streng ze zijn met het begrip 'relevante werkomgeving'. Ik weet dat InHolland daar best soepel mee omging dus het is te hopen dat het LOI dat ook doet want dat scheelt een hoop geregel.quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:42 schreef Igraine het volgende:
[..]
Grappig, ik heb deze week een gesprek met o.a. mijn leidinggevende gehad over de HBO opleiding die ik wil gaan volgen. Idd is bij mij ook het stagelopen het heikel punt. In het 2e en 3e jaar is de bedoeling om per jaar 510 uur stage te lopen. Het liefst zo veel mogelijk verdeeld over het jaar.
Volgende week heb ik een gesprek met de algemeen manager over evt overplaatsing naar een andere afdeling welke meer op één lijn zou liggen en misschien wel als stageplek aangemerkt kan worden. Dan zit er ook evt vergoeding van de opleiding in![]()
Niet bij het LOI trouwens, dat kan ik echt niet. Ik moet echt wekelijks met mensen zitten die hetzelfde doen. Anders voer ik geen klap uit.
Bix, heel veel sterkte, wat een rotbericht!
Grappig, ik word juist meegesleurd in het studie ontwijkende gedrag van andere mensen als ik echt les heb. Ik kan me ook nooit op één ding tegelijk concentreren dus lessen gaan sowieso vaak aan mij voorbij. Ga lerarenopleiding Nederlands erbij doen, dat lijkt me wel wat toch. Ik krijg waarschijnlijk ook vrijstelling voor veel dingen dus dat scheelt. In januari krijg ik naar alle waarschijnlijkheid het diploma van de opleiding die ik nu doe. Omdat ik nu genoeg verdien heb ik mijn stufi stopgezet. Omdat ik niet weet of ik hier een parttime kan blijven werken straks, scheelt dat ook weer. Dan mag die kraan weer zes maanden openquote:Op donderdag 1 juni 2006 19:42 schreef Igraine het volgende:
Niet bij het LOI trouwens, dat kan ik echt niet. Ik moet echt wekelijks met mensen zitten die hetzelfde doen. Anders voer ik geen klap uit.
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:48 schreef m@x het volgende:
Kunnen we elkaar af en toe een schop onder de kont geven als we de kantjes er van af dreigen te lopen. Hee LB, niet fokken, opdrachten maken![]()
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:47 schreef Luchtbel het volgende:
Ik kan me ook nooit op één ding tegelijk concentreren dus lessen gaan sowieso vaak aan mij voorbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |