Ze lijken mij ook erg leuk, maar op het moment zit ik een beetje krap bij kas (hoe duur waren ze ook weer?)quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:44 schreef redguy2222 het volgende:
Oeh ! Die handgrippers vind ik ook erg leuk ! (Ik heb het ff een tijdje weer niet gevolgt hier wegens tijd gebrek, trainen, school, maar Mr Popcorn bestelt die dingen, off?)

Ja; pogingen tot sluiten, negatieven, forced reps (op het moment dat het niet meer verder gaat tegen ze zij aandrukken, dan krijg je em wel dicht), static holds..etc.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:23 schreef Tommy__ het volgende:
btw, led, als je bv de 100 niet dicht krijgt vanaf de eerste keer, kan je er dan wel bv een maand mee trainen zonder hem dicht te krijgen?

Komt van die site ja.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:30 schreef Miguel het volgende:
btw Led, vette avatar! Van Animal right?
Ik heb deze al twee jaar geplastificeerd op m'n memobord hangen
[afbeelding]

Eigen schatting: voor 2 grippers incl verz 50 euro.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:36 schreef Jurrio het volgende:
[..]
Ze lijken mij ook erg leuk, maar op het moment zit ik een beetje krap bij kas (hoe duur waren ze ook weer?)
En daarbij heb ik een Powerball....die traint ook je onderarmen.
Met lichtjes![]()

Op DBB stond ook een post dat iemand ze ging bestellen uit USA, dus ik neem aan van nietquote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:49 schreef ivosnivo het volgende:
Zijn die dingen niet gewoon in nederland te krijgen?

Bij mij is die leg curl pas kut, lig je met je bovenbeen op een houten plank, want het bankje is een beetje kapotquote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:20 schreef LedZep het volgende:
In mijn strijd naar de 400lbs x 100 reps challenge (jaja, zelf bedacht) ben ik nu aanbeland bij 50 reps. Dat zijn er alweer 20 meer dan de laatste keer dat ik het deed (2 weken geleden oid)
Leg extension heb ik nu ook fullblock, leg curl zal niet zo heel lang meer duren. Wat een kutapparaten

nee hoor geen winst, en als 't goed is hoef ik ook niet zo heel veel moeite te doen, als die kosten van het verzenden van hen direct naar jullie toe niet al te duur zijnquote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:44 schreef McGilles het volgende:
Ik hoor vanzelf wel wat ie ervoor wil hebben!
Ik neem aan voor al die moeite dat ie ook wel iets winst wil maken

van waar haal je die info (oefeningen etc)?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:39 schreef LedZep het volgende:
[..]
Ja; pogingen tot sluiten, negatieven, forced reps (op het moment dat het niet meer verder gaat tegen ze zij aandrukken, dan krijg je em wel dicht), static holds..etc.

quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:03 schreef Tommy__ het volgende:
[..]
van waar haal je die info (oefeningen etc)?

Altijd vette ads die gastenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:40 schreef LedZep het volgende:
Komt van die site ja.
"Go hard or go home"

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |