Wat een eikelquote:Op woensdag 13 september 2006 17:40 schreef ijsmeis het volgende:
Ola, ik post even vanuit iemand anders zijn naam eigenlijk (alhoewel ik wel van elke mail af weet en ik ben zelfs mee geweest om de spullen te halen)
Slechte ervaring met HOPit van het topic [TK] DJ Set, ideaal voor beginners!
In het topic meldt ie dat hij de spullen kan verzenden. Zo gezegd zo gedaan, niet dus.
Hij kan opeens geen vervoer regelen (raar, want in het topic vermeldt hij ook dat de spullen gebracht kunnen worden, hoe wil ie dat dan doen?)
Uiteindelijk zijn we maar zelf met de auto richting Leeuwarden gereden (2 uur en 15 minuten heen en 2 uur en 15 minuten terug!! Weg zondag!! Maar okay, we kozen er zelf voor)
Daar aangekomen blijkt de kap van een van de draaitafels beschadigd te zijn. Is niet gemeld in het topic of via de mail. (niet super erg, maar toch, hij mocht het wel even vermelden)
Ook staat er in het topic dat alles erbij zit..
We missen de handleiding en de voedingskabel (een voedingskabel hebben we zelf wel, maar toch, hij zou er eigenlijk bij moeten zitten)
En nu mailt hij gewoon niet terugTerwijl ik hem al een paar keer online heb zien verschijnen op FOK!.
Nog een kleine toevoeging:
Meneer die het setje gekocht heeft zegt:
je moet zelf weten of je het vermeldt, maar hij heeft me ook 2 weken aan het lijntje gehouden
hij zei toen telkens dat ie het zou versturen
Er valt toch in de gaten te houden of ie een ander account aanmaakt onder hetzelfde IP-adres?quote:Op donderdag 14 september 2006 07:54 schreef ijsmeis het volgende:
Ik zie nu ook dat ie zijn profiel helemaal leeg heeft gehaald.
Ik ben benieuwd of ie het geld wat we nog terug kregen wel heeft over gemaakt.
Mwah, dat hoeft geeneens. We hebben zijn adres en telefoonnummer ook nogquote:Op donderdag 14 september 2006 08:57 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Er valt toch in de gaten te houden of ie een ander account aanmaakt onder hetzelfde IP-adres?
quote:Op donderdag 14 september 2006 08:58 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mwah, dat hoeft geeneens. We hebben zijn adres en telefoonnummer ook nog.
Je zit in het ervaringen topicquote:Op donderdag 14 september 2006 11:44 schreef Snever het volgende:
Dizer, zou jij crackhead en kopieermachine even een waarschuwing kunnen geven zodat ze uit mijn topic blijven. Het hier om unieke bod op fifa06 gedoe
Hij is toch al dichtquote:Op donderdag 14 september 2006 11:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je zit in het ervaringen topic.
. En nee...
Waarom moet je geld terugkrijgen dan? Het is 2e hands, je bent 't zelf gaan ophalen dus zag je wat er gekocht werd.quote:Op donderdag 14 september 2006 07:54 schreef ijsmeis het volgende:
Ik zie nu ook dat ie zijn profiel helemaal leeg heeft gehaald.
Ik ben benieuwd of ie het geld wat we nog terug kregen wel heeft over gemaakt.
Geld terugkrijgen van het niet verzenden. Daarvoor hadden we namelijk ook geld gegeven.quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:12 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Waarom moet je geld terugkrijgen dan? Het is 2e hands, je bent 't zelf gaan ophalen dus zag je wat er gekocht werd.
Na vooruit betalen en niet verzenden had degene beter geld kunnen terugvragen als hij al zijn adresgegevens heeft.![]()
Open er maar een topic overquote:Op woensdag 20 september 2006 08:57 schreef danko het volgende:
Fok werkt veel sneller dan marktplaats!!!
Moet ie het alleen wel doenquote:Op maandag 18 september 2006 15:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maar we hebben inmiddels een mailtje terug waarin ie zegt dat hij het geld over zal maken.
quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:39 schreef BlueEyed het volgende:
En wederom een uitermate goede ervaring met ElisaB!
Maar dat was eigenlijk ook wel geheel conform verwachting!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |