En de post waarin je zegt dat je het woensdag laat weten heb je nu verwijderd. Dat is wel een beetje sneu eigenlijkquote:Op maandag 26 juni 2006 22:19 schreef Liz87 het volgende:
Noujaaa sorry hoor
Laat mijn laatste mailtje met excuses en uitleg dan maar weg.
Als je het zo aan gaat pakken, dan hoef je van mij ook geen begrip meer te verwachten.
Vertel je de rest er dan ook even bij? Dat ik al mailtjes gestuurd heb en je al toegevoegd heb op msn? Om te vragen hoe het gaat met de verkoop? En waarop dan niet gereageerd wordt?
Ik zag een vrij kort verhaal: een aantal dagen terug zeg je dat je woensdag zult reageren op het bod van Koenijntje (¤ 175). Vandaag aan het einde van de middag post je dat je akkoord gaat met ¤ 175. Zweefvliegje geeft aan te balen (want is bereid ¤ 180 te betalen) en even later krijgt Koenijntje een mailtje dat de telefoon verkocht is. Vervolgens wis je uit het topic de posts waarin je zegt akkoord te zijn met het bod van Koenijntje én de post waarin je zegt dat je woensdag aan Koenijntje zult laten weten of je akkoord gaat.quote:Op maandag 26 juni 2006 22:33 schreef Liz87 het volgende:
Bla bla [lang verhaal] bla bla
Ik bestempel je als helemaal niets hoor. Ik constateer alleen dat je je niet aan je deals en afspraken houdt. Moet jij weten, maar dan is een reactie van degene met wie je de deal had wel te verwachten. En verder vind ik het vreemd dat je de gedane toezeggingen uit het topic hebt gewist.quote:Op maandag 26 juni 2006 22:53 schreef Liz87 het volgende:
Ondertussen heeft Koenijntje mij al laten weten dat zijn wereld niet vergaan is dus maw: het is allemaal nogal aangedikt.
Ik zie het probleem ook niet zo, het ging mij ook niet om die 5 euro, maar ik moest die telefoon kwijt, hoe eerder hoe beter. Klaar.
En je kunt mij nu wel gaan bestempelen als weet-veel-wat-voor-een-verkoper, maar als je al 3 weken iets probeert te verkopen en iemand wil hem meteen kopen? Dan is ie weg lijkt me...
Oké het is allemaal niet erg netjes gebeurd, goh. Einde verhaal lijkt me
Ik snap er niets van. Maar dat geeft niet. Je hebt tegen Koenijntje gezegd dat je het woensdag zou laten weten en vanmiddag om 16:00 heb je de deal geaccepteerd. Koenijntje heeft niet eens de tijd gekregen te reageren, want Zweefvliegje kwam er overheen met een bod dat ¤ 5,00 hoger lag en je hebt je toezegging aan Koenijntje gewist en de deal met Zweefvliegje gemaakt.quote:Op maandag 26 juni 2006 23:00 schreef Liz87 het volgende:
Nou als je dat in dat 'lange' verhaal even terugleest (als je dat als modje nog kunt zien) dan staat daar dat ik het (de achteraf verkeerde post) gewijzigd heb in "even verwijderd" met de nadruk op "even" omdat ik, zoals ik ook al zei, tot nu toe alleen nog maar schijnbare kopers had. Kopers die zeggen de telefoon te kopen en vervolgens niet op komen dagen.
Dus mocht dit weer zo'n gevalletje zijn, had ik het weer veranderd in het oude en had ik kunnen zien of Koenijntje nog geïnteresseerd was.
Op zo'n manier dus.
Ik ben blij voor je dat jij blij bent met de manier waarop je het hebt afgehandeld. Ik ben dat niet. V&A blijft alleen leuk als mensen zich aan hun afspraken houden. Jij hebt dat niet gedaan en dat vinden we op V&A kwalijk.quote:Op maandag 26 juni 2006 23:21 schreef Liz87 het volgende:
Nouja, ik laat het hierbij zitten.
Ik ben mijn telefoon na 3 weken kwijt, en daar gaat mij het om.
En gelukkig ben/was ik niet de enige in NL met een D600, dus dat eventuele balen van Koenijntje zal snel over zijn.
Iedereen weer blij![]()
Dus als ik het goed begrijp, heb je maar een gedeelte van het geld overgemaakt? De rest doe ja na aankomst mp3?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:49 schreef ChopperMick het volgende:
[TK] samsung mp3 512 mb met accu
Verkoper blijft via mail beweren dat pakketje verstuurd is, maar is bij mij nooit binnengekomen Gedeelte geld overgemaakt, stort geld niet terug maar moet zelf geld via bank terug gaan halen. Wil Mp3 graag hebben maar heb nu wel heel lang gewacht.![]()
Dat zal niet gaan lukken. Het enige dat je kan doen is zijn bank verzoeken om hém te verzoeken het geld terug te storten, maar als ie dat niet wil, heb je geen poot om op te staan.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:49 schreef ChopperMick het volgende:
maar moet zelf geld via bank terug gaan halen.
Ik kan niks anders melden. Goed en snel contact gehad en geld was supersnel overgemaakt.quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:52 schreef Eilanden het volgende:
Goede ervaring met Jackal_Omega. Alles werd vlot geregeld, prima service en vandaag netjes binnengekregen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |