abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39183452
extreme, dankjewel

Na het zien van Suuz móest ik haar eigenlijk hebben: [TK] Suzuki Coupé
En ik heb d'r

Goeie ervaring rijker qua V&A.
pi_39266410
Slechte ervaring met Liz87 ->http://forum.fok.nl/topic/869830
----------------------------------------------------------------------
Oke Koenijntje, ik ga akkoord met je bod van ¤ 175,-
Je kunt hem ophalen in Nijmegen
----------------------------------------------------------------------
Krijg een email dat ik de winnaar ben en dat ik dus naar nijmegen moet komen om hem op te halen. Wil ik afspreken voor morgen, krijg ik 3 uur later een mailtje dat hij al is verkocht...
pi_39266808
Noujaaa sorry hoor
Laat mijn laatste mailtje met excuses en uitleg dan maar weg.
Als je het zo aan gaat pakken, dan hoef je van mij ook geen begrip meer te verwachten.
Vertel je de rest er dan ook even bij? Dat ik al mailtjes gestuurd heb en je al toegevoegd heb op msn? Om te vragen hoe het gaat met de verkoop? En waarop dan niet gereageerd wordt?
  maandag 26 juni 2006 @ 22:25:37 #29
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_39267055
quote:
Op maandag 26 juni 2006 22:19 schreef Liz87 het volgende:
Noujaaa sorry hoor
Laat mijn laatste mailtje met excuses en uitleg dan maar weg.
Als je het zo aan gaat pakken, dan hoef je van mij ook geen begrip meer te verwachten.
Vertel je de rest er dan ook even bij? Dat ik al mailtjes gestuurd heb en je al toegevoegd heb op msn? Om te vragen hoe het gaat met de verkoop? En waarop dan niet gereageerd wordt?
En de post waarin je zegt dat je het woensdag laat weten heb je nu verwijderd. Dat is wel een beetje sneu eigenlijk
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_39267391
Bla bla [lang verhaal] bla bla

[ Bericht 96% gewijzigd door Liz87 op 26-06-2006 22:40:40 ]
  maandag 26 juni 2006 @ 22:48:06 #31
33954 ElisaB
pi_39268041
quote:
Op maandag 26 juni 2006 22:33 schreef Liz87 het volgende:
Bla bla [lang verhaal] bla bla
Ik zag een vrij kort verhaal: een aantal dagen terug zeg je dat je woensdag zult reageren op het bod van Koenijntje (¤ 175). Vandaag aan het einde van de middag post je dat je akkoord gaat met ¤ 175. Zweefvliegje geeft aan te balen (want is bereid ¤ 180 te betalen) en even later krijgt Koenijntje een mailtje dat de telefoon verkocht is. Vervolgens wis je uit het topic de posts waarin je zegt akkoord te zijn met het bod van Koenijntje én de post waarin je zegt dat je woensdag aan Koenijntje zult laten weten of je akkoord gaat.

Ik zag het al aankomen en heb de posts gekopieerd in je notes, nog vóór jij ze verwijderde. Vreemd; dat doe ik anders nooit

Maar goed; zo'n lang en ingewikkeld verhaal is het volgens mij niet. Het komt op mij over alsof je de vijf euro extra erg aantrekkelijk vond en daarom - na je akkoord op het bod van Koenijntje - alsnog in zee bent gegaan met Zweefvliegje. If so, dan is dat van jullie beiden niet netjes en is de reactie van Koenijntje nog mild (vind ik). Als het anders is, dan ben je bij deze uitgenodigd het uit te leggen
pi_39268238
Ondertussen heeft Koenijntje mij al laten weten dat zijn wereld niet vergaan is dus maw: het is allemaal nogal aangedikt.
Ik zie het probleem ook niet zo, het ging mij ook niet om die 5 euro, maar ik moest die telefoon kwijt, hoe eerder hoe beter. Klaar.
En je kunt mij nu wel gaan bestempelen als weet-veel-wat-voor-een-verkoper, maar als je al 3 weken iets probeert te verkopen en iemand wil hem meteen kopen? Dan is ie weg lijkt me...
Oké het is allemaal niet erg netjes gebeurd, goh. Einde verhaal lijkt me
  maandag 26 juni 2006 @ 22:57:25 #33
33954 ElisaB
pi_39268436
quote:
Op maandag 26 juni 2006 22:53 schreef Liz87 het volgende:
Ondertussen heeft Koenijntje mij al laten weten dat zijn wereld niet vergaan is dus maw: het is allemaal nogal aangedikt.
Ik zie het probleem ook niet zo, het ging mij ook niet om die 5 euro, maar ik moest die telefoon kwijt, hoe eerder hoe beter. Klaar.
En je kunt mij nu wel gaan bestempelen als weet-veel-wat-voor-een-verkoper, maar als je al 3 weken iets probeert te verkopen en iemand wil hem meteen kopen? Dan is ie weg lijkt me...
Oké het is allemaal niet erg netjes gebeurd, goh. Einde verhaal lijkt me
Ik bestempel je als helemaal niets hoor. Ik constateer alleen dat je je niet aan je deals en afspraken houdt. Moet jij weten, maar dan is een reactie van degene met wie je de deal had wel te verwachten. En verder vind ik het vreemd dat je de gedane toezeggingen uit het topic hebt gewist.

En uiteraard vergaat Koenijntjes wereld niet
pi_39268577
Nou als je dat in dat 'lange' verhaal even terugleest (als je dat als modje nog kunt zien) dan staat daar dat ik het (de achteraf verkeerde post) gewijzigd heb in "even verwijderd" met de nadruk op "even" omdat ik, zoals ik ook al zei, tot nu toe alleen nog maar schijnbare kopers had. Kopers die zeggen de telefoon te kopen en vervolgens niet op komen dagen.
Dus mocht dit weer zo'n gevalletje zijn, had ik het weer veranderd in het oude en had ik kunnen zien of Koenijntje nog geïnteresseerd was.
Op zo'n manier dus.
  maandag 26 juni 2006 @ 23:11:47 #35
33954 ElisaB
pi_39268986
quote:
Op maandag 26 juni 2006 23:00 schreef Liz87 het volgende:
Nou als je dat in dat 'lange' verhaal even terugleest (als je dat als modje nog kunt zien) dan staat daar dat ik het (de achteraf verkeerde post) gewijzigd heb in "even verwijderd" met de nadruk op "even" omdat ik, zoals ik ook al zei, tot nu toe alleen nog maar schijnbare kopers had. Kopers die zeggen de telefoon te kopen en vervolgens niet op komen dagen.
Dus mocht dit weer zo'n gevalletje zijn, had ik het weer veranderd in het oude en had ik kunnen zien of Koenijntje nog geïnteresseerd was.
Op zo'n manier dus.
Ik snap er niets van. Maar dat geeft niet. Je hebt tegen Koenijntje gezegd dat je het woensdag zou laten weten en vanmiddag om 16:00 heb je de deal geaccepteerd. Koenijntje heeft niet eens de tijd gekregen te reageren, want Zweefvliegje kwam er overheen met een bod dat ¤ 5,00 hoger lag en je hebt je toezegging aan Koenijntje gewist en de deal met Zweefvliegje gemaakt.

Had Koenijntje het helemaal niet gezien, dan was er niet veel aan de hand (behalve dan dat ik het al wel had gezien), maar Koenijntje had het wel degelijk gezien. Maar ving dus bot bij je. En toén ben je gaan wissen (zie de tijdstippen van de edits).

Nogmaals, jij moet het weten, maar dan moet je niet verrast zijn als Koenijntje laat weten dat ie ervan baalt. Zou ik ook doen!
pi_39269359
Nouja, ik laat het hierbij zitten.
Ik ben mijn telefoon na 3 weken kwijt, en daar gaat mij het om.
En gelukkig ben/was ik niet de enige in NL met een D600, dus dat eventuele balen van Koenijntje zal snel over zijn.
Iedereen weer blij
  maandag 26 juni 2006 @ 23:24:52 #37
33954 ElisaB
pi_39269517
quote:
Op maandag 26 juni 2006 23:21 schreef Liz87 het volgende:
Nouja, ik laat het hierbij zitten.
Ik ben mijn telefoon na 3 weken kwijt, en daar gaat mij het om.
En gelukkig ben/was ik niet de enige in NL met een D600, dus dat eventuele balen van Koenijntje zal snel over zijn.
Iedereen weer blij
Ik ben blij voor je dat jij blij bent met de manier waarop je het hebt afgehandeld. Ik ben dat niet. V&A blijft alleen leuk als mensen zich aan hun afspraken houden. Jij hebt dat niet gedaan en dat vinden we op V&A kwalijk.
pi_39270805
[TK] Sony-Ericsson accessoires

prefect afgehandeld met liquid-orange woensdag betaald vrijdag binnen
netjes verpakt en opgestuurd
spul is prima in orde en waar ik hem voor nodig had is ook al gelukt
mijn dank is groot
  dinsdag 27 juni 2006 @ 17:49:34 #39
116541 ChopperMick
houdt z'n hoofd er bij
pi_39291315
[TK] samsung mp3 512 mb met accu

Verkoper blijft via mail beweren dat pakketje verstuurd is, maar is bij mij nooit binnengekomen Gedeelte geld overgemaakt, stort geld niet terug maar moet zelf geld via bank terug gaan halen. Wil Mp3 graag hebben maar heb nu wel heel lang gewacht.
NEKSCHOT!
Ah hell. We had more fun in a week than those weenies had in a lifetime.- Pancho Barnes
  dinsdag 27 juni 2006 @ 17:53:38 #40
22273 Dizer
Save the beard!
pi_39291456
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 17:49 schreef ChopperMick het volgende:
[TK] samsung mp3 512 mb met accu

Verkoper blijft via mail beweren dat pakketje verstuurd is, maar is bij mij nooit binnengekomen Gedeelte geld overgemaakt, stort geld niet terug maar moet zelf geld via bank terug gaan halen. Wil Mp3 graag hebben maar heb nu wel heel lang gewacht.
Dus als ik het goed begrijp, heb je maar een gedeelte van het geld overgemaakt? De rest doe ja na aankomst mp3?
Friends don't let friends remain beardless...
  dinsdag 27 juni 2006 @ 18:07:55 #41
116541 ChopperMick
houdt z'n hoofd er bij
pi_39291903
klopt helemaal. Heb op de dag van overeenkomst gedeelte overgemaakt. Verkoper heeft dit bevestigd en naar zijn zeggen verstuurd. Kreeg later mail dat mp3 verkeerd was geadreseerd en opnieuw was verstuurd. Sindsdien mail over en weer dat "het bij hem ook wel eens lang duurt voor iets binnen is" en dat het binnen moet komen...
NEKSCHOT!
Ah hell. We had more fun in a week than those weenies had in a lifetime.- Pancho Barnes
  dinsdag 27 juni 2006 @ 18:10:42 #42
22273 Dizer
Save the beard!
pi_39291986
Ok, dan mail ik TS even hoe het in elkaar zit. Maar heb jij nog zijn mail-adres?
Die kan je mij even mailen op: fok[at]dizer.nl
  dinsdag 27 juni 2006 @ 19:01:53 #43
33954 ElisaB
pi_39293738
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 17:49 schreef ChopperMick het volgende:
maar moet zelf geld via bank terug gaan halen.
Dat zal niet gaan lukken. Het enige dat je kan doen is zijn bank verzoeken om hém te verzoeken het geld terug te storten, maar als ie dat niet wil, heb je geen poot om op te staan.

Heb je de adresgegevens van de verkoper?
pi_39294141
Een beetje laat allemaal, maar wel zo netjes: prima ervaringen met RickBrands. Snelle betaling, en ik heb geprobeerd om het zo snel mogelijk te versturen. Beetje moeten improviseren met de verpakking, maar ik hoorde dat alles goed is aangekomen.

Goede deal!

[TK] Palm Zire z22 PDA
pi_39294173
Goede ervaring met 4nima, heb de d520 ontvangen en werkt perfect .
De 7610 krijg je morgen binnen als het goed is 4nima.
Lekker snel gegaan allemaal.
pi_39317833
[TK] rayban, hometrainer, discobol, xbox games

Ray-Ban zonnebril verkocht aan Keffo. Een zeer snelle transactie. Keffo maakte het geld over en ik heb het meteen verstuurd
  donderdag 29 juni 2006 @ 17:48:11 #47
22273 Dizer
Save the beard!
pi_39362031
[TK] Laptop Packard Bell R9500!!!

Beste verkoop ooit (van zo iets duurs) aan het broertje van WeirdMicky
Alles ging vlot (de volgende dag al hier) en het geld werd via bank zoals beloofd overgemaakt. Bedankt WeirdMicky voor het bemiddelen met je broertje
pi_39369666
prima ervaring met JoMo0 in het grote xbox 360 games ruil en verkoop topic.
tabletennis gekocht en geld overgemaakt op dag 1, game ontvangen op dag 3 of 4 (ligt aan tnt)...perfect!
  donderdag 29 juni 2006 @ 22:52:54 #49
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_39372982
Goede ervaring met Jackal_Omega. Alles werd vlot geregeld, prima service en vandaag netjes binnengekregen!
  donderdag 29 juni 2006 @ 22:57:19 #50
70867 Jackal_Omega
Boeiend.................
pi_39373170
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 22:52 schreef Eilanden het volgende:
Goede ervaring met Jackal_Omega. Alles werd vlot geregeld, prima service en vandaag netjes binnengekregen!
Ik kan niks anders melden. Goed en snel contact gehad en geld was supersnel overgemaakt.
Het beste horlogeforum van Nederland
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')