Ben je al bruin?quote:Op maandag 25 september 2006 18:26 schreef pierce het volgende:
Goede ervaring met DikkeDiarree , heb een prachtige [TK] Zonnehemel. van hem overgenomen.
Bedankt voor het meesjouwen naar de auto!
Hij werkt overigens puik!
![]()
DikkeDiarree inderdaad een topkerel!quote:Op maandag 25 september 2006 21:15 schreef DikkeDiarree het volgende:
[..]
Ben je al bruin?![]()
Veel plezier ermee.
Jij ook bedankt voor de goede afhandeling.
Ik heb ook mailproblemen met 045casual: [TK] Microsoft Intellimouse Explorer 4.0, Nokia 3310 covers "e:Op woensdag 27 september 2006 10:52 schreef EdvandeBerg het volgende:
User 045casual heeft een heel vreemd probleem, hij kan webmail wel ontvangen maar niet versturen. Vervolgens laat hij ook niks meer horen, terwijl ik andere geïnteresseerden al had laten weten dat het scherm verkocht was. Ik had hem mijn telefoonnummer gestuurd, maar blijkbaar verhindert zijn internetprobleem hem ook mij even te bellen.
Met jou trouwens nog wel goede ervaring!quote:Op woensdag 27 september 2006 18:54 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Ik heb exact hetzelfde probleem met dezelfde user: [TK] Microsoft Intellimouse Explorer 4.0, Nokia 3310 covers &
Wederzijdse ervaring. Altijd goede zaken met R-Techquote:Op zaterdag 30 september 2006 16:30 schreef R-Tech het volgende:
Prima deal met Dizer in dit topic: [TK] Een hoop leuke dvd's!
Als je deel 1 ook aan me kwijt wilt weet je me te vinden
Top jongen, bedankt!
Ook erg goede ervaring met Curious-PB! Hoesje komt eraan!quote:Op zondag 1 oktober 2006 11:55 schreef Curious-PB het volgende:
Goede ervaring met koentje.k in dit topic: [TK] Nintendo DS Lite! NSMB, MarioKart, Tetris, brain traini
Goed ingepakt en snel verstuurd
Goede ervaring met Gajescheren, geld was snel binnen en alles snel afgehandeld.quote:Op zaterdag 30 september 2006 15:22 schreef Gajescheren het volgende:
Prima ervaring met edwin16v in [TK] Motorola V3 Silver
Pakket was snel binnen en goed verpakt! Topper!
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:46 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
zo koeler is opgehaald en heb nog een gezellig babbeltje kunnen maken ook
zou zo weer zaken doen
Hier ook goede ervaringen met Kabuto_Raiger!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:51 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[TR] Diverse PC-compenten en audio-video
[..]
BKKcityLife is een vuile rat.quote:Op donderdag 21 september 2006 18:54 schreef DikkeDiarree het volgende:
[TK] 2 DVD Boxen: Sopranos Seizoen 1-4, Oliver Stone Box
Slechte ervaring met BKKcityLife.
Ik koop voor ¤70 de dvd-box van The Sopranos van hem.
Na het nakijken van de dvd's zitten ze stuk voor stuk vol met krassen en vegen.
Dit vind hij blijkbaar nog heel normaal ook.
Ik heb erg veel dvd's geruild en gekocht op fora, maar dit nog nooit meegemaakt.
Gemailt met hem, maar wil verder van niks weten.
Hij ¤70 rijker, ik een waardeloze box.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |