abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 2 juni 2006 @ 11:47:04 #126
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_38469257
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 00:11 schreef Autodidact het volgende:
[afbeelding]

Three-Armed Baby: How Does It Happen?

Heilige, goede, almachtige sadistische God.
Verarmd Uranium. Wat een woordspeling, ook.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_38469762
quote:
It has long been noted that in certain parts of the United States, a fine line separates sports from religion. But at a minor league indoor football game last month in Birmingham, Ala., fans may have witnessed as transparent an attempt to merge football and church as had ever been tried.

Before kickoff, a Christian band called Audio Adrenaline entertained the crowd. Promoters gave away thousands of Bibles and bobblehead dolls depicting biblical characters like Daniel, Noah and Moses. And when the home team, the Birmingham Steeldogs, took the field, they wore specially made jerseys with the book and number of bible verses printed on the back.
Sports and Salvation on Faith Night at the Stadium

WTF .
pi_38470215
De parkeermeters hier in Rotterdam hebben een storing waardoor ik nu gratis parkeer.

Parkeerbeheer pwned .
pi_38470298
Parasiet van de maatschappij.
pi_38470705
Duck X-Ray Reveals 'Alien Head'

"ET * kwak * kwak "
pi_38470856
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 12:14 schreef Monidique het volgende:
Parasiet van de maatschappij.
Ik heb de meldkamer gebeld en ik mag nu gratis parkeren.
De apparaten rekenen 0,50 voor 9 minuten terwijl dat normaal per 24 minuten is. Oplichters .
pi_38470960
Waarom zie ik mijn posts niet nadat ik iets heb gepost.
pi_38472700
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 12:27 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Ik heb de meldkamer gebeld en ik mag nu gratis parkeren.
De apparaten rekenen 0,50 voor 9 minuten terwijl dat normaal per 24 minuten is. Oplichters .
Oplichters!
  vrijdag 2 juni 2006 @ 13:36:58 #135
33189 RM-rf
1/998001
pi_38472995
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 10:58 schreef zakjapannertje het volgende:

[..]

http://www.wereldomroep.nl/news/domestic/#4904097

slechte beurt van Nederland
Een tijdje terug hoord ik een radiodocumentaire over de wapenhandel alswel de smokkel van illegale grondstoffen vanuit en naar Afrika ... daar melden ze dat Schiphol het belangrijkste knooppunt hiervoor was...
Overigens, ook dat vliegtuigen met hulpgoederen voor Afrika terugkeerden met een ilegale lading van gesmokkelde waar, diamanten en ivoor.... ('officieel kwamen ze dan leeg terug, maar werd gewoonweg twee uur ingepland voor het uitladen van 'lege' vrachtvliegtuigen)

Naar ik meen is bv het land met de hoogste diamentenuitvoer na zuidafrika en namibie, een land dat zelf geen enkele diamentenmijn heeft, enkel mogen vanuit de omliggende landen wegens burgeroorlogen door verdragen tegen de smokkel geen diamenten ingevoerd worden en dus staan dan op de papieren als herkomstland een land welke geen diamantmijnen heeft ...
(ook opvallend, de burgeroorlogen vinden allemaal plaats in 'rijke' landen met veel grondstoffen.... de grondstoffen functioneren als 'financier' voor de burgeroorlogen ... een afrikaans land zonder grondstofrijkdom, blijft meestal ook bespaard van burgeroorlogen)

Nederland schijnt het perfecte doorvoerland dan te zijn omdat daar de handel uiteindelijk altijd vóór de principes gaat... daar doen men dan niet zo moeilijk om vreemde zaken bij de papieren
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  vrijdag 2 juni 2006 @ 13:42:30 #136
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_38473190
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 13:36 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Een tijdje terug hoord ik een radiodocumentaire over de wapenhandel alswel de smokkel van illegale grondstoffen vanuit en naar Afrika ... daar melden ze dat Schiphol het belangrijkste knooppunt hiervoor was...
Overigens, ook dat vliegtuigen met hulpgoederen voor Afrika terugkeerden met een ilegale lading van gesmokkelde waar, diamanten en ivoor.... ('officieel kwamen ze dan leeg terug, maar werd gewoonweg twee uur ingepland voor het uitladen van 'lege' vrachtvliegtuigen)

Naar ik meen is bv het land met de hoogste diamentenuitvoer na zuidafrika en namibie, een land dat zelf geen enkele diamentenmijn heeft, enkel mogen vanuit de omliggende landen wegens burgeroorlogen door verdragen tegen de smokkel geen diamenten ingevoerd worden en dus staan dan op de papieren als herkomstland een land welke geen diamantmijnen heeft ...
(ook opvallend, de burgeroorlogen vinden allemaal plaats in 'rijke' landen met veel grondstoffen.... de grondstoffen functioneren als 'financier' voor de burgeroorlogen ... een afrikaans land zonder grondstofrijkdom, blijft meestal ook bespaard van burgeroorlogen)

Nederland schijnt het perfecte doorvoerland dan te zijn omdat daar de handel uiteindelijk altijd vóór de principes gaat... daar doen men dan niet zo moeilijk om vreemde zaken bij de papieren
Bijlmerramp was toch ook zoiets. De vrachtbrief hebben ze toch ook nooit voor 100 % kunnen reconstrueren.
pi_38473340
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 13:36 schreef RM-rf het volgende:
Of dit de reden is voor de diamanthandel betwijfel ik. Amsterdam en in grotere mate Antwerpen zijn nu eenmaal de diamantcentra in de wereld.
  vrijdag 2 juni 2006 @ 14:10:45 #138
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_38474086
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 13:42 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Bijlmerramp was toch ook zoiets. De vrachtbrief hebben ze toch ook nooit voor 100 % kunnen reconstrueren.
Uiteindelijk stond in het eindrapport dat het grondstoffen waren die enkel gebruikt konden worden voor sarin. Je weet wel, dat verboden zenuwgas.

Maargoed, Iran is natuurlijk de oorzaak daarvan.

Mooie cache ervan gevonden, hier:

Google

ander bericht: Israel says El Al crash chemical 'non-toxic'

Je zou er haast als anti-semiet door bestempeld worden.

[ Bericht 29% gewijzigd door Yildiz op 02-06-2006 14:16:18 ]
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_38474267
quote:
As evidence mounts that humans are causing dangerous changes in Earth's climate, a handful of skeptics are providing some serious blowback
[ bron ]
  vrijdag 2 juni 2006 @ 14:56:11 #142
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_38475715
Ik was de herrie van m'n desktop pc zat. Van zalman een vga koeler en een cpu koeler gehaald.

alleen de montage is zo'n drama
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_38475800
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 14:56 schreef George-Butters het volgende:
Ik was de herrie van m'n desktop pc zat. Van zalman een vga koeler en een cpu koeler gehaald.

alleen de montage is zo'n drama
Ik heb geen Zalman genomen, omdat ik m'n hele moederbord en co en niet uit wilde halen. Wat een teringwerk is dat zeg. Overigens maakt de voeding veel meer geluid dan een CPU coolertje en videokaart hoor je ook weinig van. Alleen fanless-voedingen zijn 200 euri .
  vrijdag 2 juni 2006 @ 15:00:16 #144
61891 zakjapannertje
rijksmonument
pi_38475866
de videokaart slurpt zoveel op tegenwoordig he
pi_38475902
http://frontpage.fok.nl/nieuws.fok/65156#2704277
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 @ 17:41 schreef copperhead het volgende:

[..]

en met betrekking tot het beroepsgoedren vervoer, zij zijn immers grootverbruikers van diesel. Hoe wil jij de goederen op plaats van bestemming krijgen.
Kijk eerst eens wat de impact is op de ecomnomie, ga dan eens blaten zoals je nu doet. Durf te wedden dat jij uit Nijmegen komt, stelletje idiote groenrukkers. Vraag je eens af hoe het komt dat jij: in de super markt je eten koopt, je kleding in de rekken ligt, jij je schoenen kan kopen. Wat een loser
pi_38475972
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 15:00 schreef zakjapannertje het volgende:
de videokaart slurpt zoveel op tegenwoordig he
Over een paar jaa rmoet je zo'n voedingsstekker bij je videokaart alleen proppen.
pi_38476189
HD's zijn qua geluid trouwens wel flink verbeterd. Wie herinnert zich die krakende zoekende HD's niet?
  vrijdag 2 juni 2006 @ 15:09:26 #148
61891 zakjapannertje
rijksmonument
pi_38476408
Een preview:

vrijdag 2 juni 2006 @ 15:20:27 #150
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_38476585
ik ben nu bezig met de montage van m'n cpu koeler....

hele moederbord uit m'n kast slopen...

Wat een kutwerk
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')