Hewitt kijken dan maar.... Rochus speelt wel in mijn tennismanager, maar die redt zich wel. Van Hewitt wil ik wel eens zien waarom hij zo dramatisch presteert de laatste tijd.quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hewitt op NED2, Rochus op Sporza. Eurosport heeft Baghdatis v Benneteau.
Eerst maar eens van Grosjean winnen....quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:08 schreef jorienvdherik het volgende:
jeetje, sluiter tegen henman ? gaat lastig worden
Grosjean speelt tegen een qualifier, die partij is vanwege duisternis onderbroken. Henman is ook vanwegen invallende duisternis onderbroken, hij staat twee sets achter tegen Tursunovquote:Op donderdag 1 juni 2006 11:15 schreef jorienvdherik het volgende:
ow oke, is dat de volgende ronde
sluiter-grosjean ?
Hij laat die Cyprioot hard lopen.quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:36 schreef XL het volgende:
Benneteau speelt goed! Ik laat Hewitt maar gewoon zitten.
En 18 minuten later is het 5-4 voor Montcourt.quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
4-4 bij Hewitt - Montcourt.
Die berichten mogen, mits een foto.quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:02 schreef XL het volgende:
Toch een update uit het verboden toernooi....
Ivanovic is door
quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Die berichten mogen, mits een foto.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:18 schreef Heero87 het volgende:
Myskina makkelijk door: 6-2 6-4 tegen Czink.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die berichten mogen, mits een foto.
Zonder foto hoort het thuis in Babes en Hunksquote:Op donderdag 1 juni 2006 12:40 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Is vrouwentennis zonder foto niet meer toegelaten dan?
Potverdomme wat blijft het toch ook een lekkere meid.quote:
Het luttige aantal van 16 breaks in een wedstrijd van 24 games.quote:Match Summary
Hantuchova (SVK) Gagliardi (SUI)
Uforced Errors 45 ---------- 38
Break Point Conversions 9 of 15 = 60 % -------- 7 of 11 = 64 %
De volgende partij tegen een francaise.... dus showcourt!quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het niveau van de WTA is maar weer eens bewezen door Hantuchova en tegenstandster:
[..]
Het luttige aantal van 16 breaks in een wedstrijd van 24 games.
Bovenstaand plaatje doet natuurlijk alles vergeten en vergeven
Hij moet nog even inkomen, hij pakt hem nog wel.quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hewitt is door in 3 sets.
Baghdatis kan zijn ticket naar huis alvast boeken.
Dat weet je nooit zover van tevoren. Vanavond maken ze het schema voor morgen bekend, misschien staan ze daarop. Zijn tegenstander speelt vandaag nog. Kan dus ook het weekend worden, dat hoop ik. Misschien zijn er dan wat meer Nederlanders in Parijs. Ik ken er in ieder geval een aantal die dan gaan.quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:41 schreef the_disheaver het volgende:
sorry voor mijn onwetendheid, maar wanneer moet sluiter weer?
Choker! Baghdatis gaat inderdaad winnenquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
Benneteau is het niet echt aan het afmaken.
Toen Mauresmo haar operatie kreeg heeft ze ze afgestaan aan haarquote:Op donderdag 1 juni 2006 15:31 schreef BigFire het volgende:
Na lang en grondig zoeken heb ik tot op heden nog steeds geen borsten op het lichaam van Justine Henin kunnen ontdekken. Zit ze wel in het juiste circuit?
Gonzalez eraf zou mij persoonlijk niet slecht uitkomen.quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:00 schreef Norrage het volgende:
Gonzales 2-1 in sets achter tegen Djokovic (en stond 2-0 achter)
Niet dat Djokovic slecht is, maar Gonzales was toch wel erg goed de laatste tijd...
Je weet nooit hoe zoiets uitpakt. Die ouwe reus zal zich er niet snel door laten intimideren mag je toch verwachten. Monfils zit zich nu op te vreten met die franse hiphop die op zijn iPod staat [Tursunov, 2006], had ook al geen lekkere partij tegen Murray. Norman speelt juist erg lekker.... Laat maar lekker regenen hoor.quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:14 schreef Heero87 het volgende:
Jammer voor Norman die regenpauze, zonet nadat ie de set had gewonnen.
Zeker weten, hopelijk regent het niet al te veel.quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:11 schreef ForzaRob het volgende:
Morgen Gaudio tegen Ferrero en Moya tegen Davydenko aardige line-up voor een derede ronde
Er is alleen tennis op Eurosport, wie bedoel je?quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:50 schreef venomsnake het volgende:
die tennisser op NED maakt dat oude ICQ geluidje.. o-ooow als hij slaat![]()
Ben ik helemaal voorquote:Op donderdag 1 juni 2006 12:40 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Geiligheidquote:
Nee mag niet meer.quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:40 schreef Heero87 het volgende:
[..]
ow sorry, stond op sport1quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:54 schreef XL het volgende:
[..]
Er is alleen tennis op Eurosport, wie bedoel je?
Op de Waalse zender zijn ze overgeschakeld naar Cristophe Rochus, moet ik nu naar een France 2 kijken.quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:09 schreef XL het volgende:
Hij moet wel nodig even terug breaken.
weggewerkt, maar nu een nieuwe minibreak, met een prachtig punt.quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dickie heeft een minibreak in de tie-break.
En de set is binnen.quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:57 schreef placebeau het volgende:
[..]
weggewerkt, maar nu een nieuwe minibreak, met een prachtig punt.
Wat een irritante gozer is die Waske!quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:10 schreef TheGeneral het volgende:
Haas moet alleen maar tegen duitsers joh, dit is al se 2e.
zeker omdat hij elke keer de ballen van de andere kant wil hebben. Weg ermeequote:Op donderdag 1 juni 2006 19:11 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
Wat een irritante gozer is die Waske!
Hij spaart natuurlijk energie voor de 5e set, dat doet die wel meer, de 4e set met 6/0 verliezen om in de 5e te vlammenquote:Op donderdag 1 juni 2006 19:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
Normal 4-0 achter, zal deze set wel laten lopen om de 5de binnen te halen. Wordt het toch een overwinning in 5 sets zoals hij voorspelde
Richt jij je nou maar op jouw Argentijnenquote:Op donderdag 1 juni 2006 19:29 schreef mitt het volgende:
Ljubicic verliest de tweede set, goede zaak.
Inderdaad, dat hoofdquote:Op donderdag 1 juni 2006 19:52 schreef Heero87 het volgende:
Wat een achterlijke reactie van die Monfils.
Er zijn nog twee wedstrijden bezig. Zie http://www.rolandgarros.com/en_FR/scores/schedule/schedule10.htmlquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:50 schreef suus21 het volgende:
stoppen ze nu allemaal?
Ja geloof het wel. /Zijn er nog 2 bezig. Maar die zullen ook zo wel stoppen.quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:50 schreef suus21 het volgende:
stoppen ze nu allemaal?
Emotie oke, maar hij stond gewoon als een debiel te schreeuwen.quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:22 schreef Norrage het volgende:
Ohnee, Monfils toont emotie dus hij moet er maar meteen uit -_-
Er is een verschil tussen emoties tonen en kinderachtig doen...quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:22 schreef Norrage het volgende:
Ohnee, Monfils toont emotie dus hij moet er maar meteen uit -_-
Grosjean vind ik sowieso niet zo goed spelen de laatste tijd. Ook niet in de voorbereiding enzo. Begint toch wel een beetje op zijn retour te raken.quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:46 schreef Norrage het volgende:
Moet hij toch echt kunnen winnen...Die blablagar argentijn dinges was nou niet echt goed of zo tegen Grosjean (Grosjean was gewoon dramatisch aan het eind) en zal bovendien best wel moe zijn na zo'n 5-setter...
Met Sluiter weet je het echter nooit, maar als hij ooit een kans had de 4e ronde te halen is het nu wel.
Zo vroeg al, er zitten nog 2 partijen voorquote:Op donderdag 1 juni 2006 22:40 schreef Ambrosius het volgende:
De NOS heeft Sluiter morgen live (verwacht morgen rond 14.00).
wel twee vrouwenpartijen.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 03:44 schreef Jasza het volgende:
[..]
Zo vroeg al, er zitten nog 2 partijen voor![]()
Hij chokede toch ook niet tegen Grosjean?quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:47 schreef Norrage het volgende:
Waanzinnig hoe Henin zich daar herpakte zeg. Daarom is ze zo'n fantastische speelsterNet als Federer gewoon er altijd staan op de belangrijke momenten.
En Hewitt doet het goed. Dat is altijd mooi
En grote kansen voor Sluiter om de 4e ronde te halen...Tegen Grosjean, wat Grosjean's vorm ook zou geweest zijn, had hij geen kans gehad maar wel tegen een hoogstwaarschijnlijk toch wel chokende qualifier
11 uur begint de wedstrijd.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:18 schreef superhero87 het volgende:
hoe laat komt sharapova? Misschien dat ik die party wél kan zien...
Genoeg aanbod dus.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:04 schreef mitt het volgende:
NOS: Gaudio vs Ferrero
Eurosport: Hingis
Sporza: Clijsters
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:04 schreef spruud het volgende:
Wassen wint eerste set in dubbel.
De backhand van Gaudioquote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:11 schreef mitt het volgende:
Precies
kraker op papier, Gaudio vs Ferrero.
maar ik vrees 3 of 4 sets Ferrero.
hmmm ik heb hem niet zien spelen de laatste tijd maar het was altijd al niet de breedstequote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:19 schreef superhero87 het volgende:
Die Ferrero is echt dun geworden
Rond half 3, wordt net op Nederland 2 gezegd ...quote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:53 schreef pvleeuwen het volgende:
hoelaat speelt sluiter ongeveer, is dat bekend?
2-6, 6-3, 7-5, 1-6, 12-12.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:16 schreef ruud_fr het volgende:
hoeveel staat het bij Sluiter?
prachtig punt netquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:21 schreef zjroentje het volgende:
Spannend!
Hij kan er nog een weggeven nuquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:25 schreef placebeau het volgende:
Geef ff drie matchpunten weg, Gaudio.
Wel zwaar spannend volgens mij.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:27 schreef S-Two het volgende:
Gebeurd, Gaudio door.
3de set op baan 7 is net begonnen. Nog zeker wel een halfuurtje dus.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:29 schreef Komakie het volgende:
[..]
Wel zwaar spannend volgens mij.
Is er al zicht op wanneer Sluiter begint???
zit me beetje hier op me werk te vervelen. had liever thuis tennis gekeken
Ja, Kutuzova is erg prettig geloof ik.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:40 schreef wimpie-bosboom het volgende:
Nu op Nederland 2. Dementieva tegen Kutuzova. Dit is gewoon puur rukmateriaal.
Dementieva is ook niet vervelendquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, Kutuzova is erg prettig geloof ik.
okee, ik ben klaar. nu wil ik davydenko-moya zien.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:40 schreef wimpie-bosboom het volgende:
fuck, ik ben over een uurtje thuis.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
3de set op baan 7 is net begonnen. Nog zeker wel een halfuurtje dus.
Nee, zeker niet. Ik vind Demetieva en Hingis het leukst. Verder valt het me op hoe weinig mooie vrouwen en bij de dames zitten. Bij de heren zien de meesten er wel aardig uit (Federer, Nadal, Roddick, Moya, Nalbandian, Hewitt).quote:
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:58 schreef placebeau het volgende:
[..]
okee, ik ben klaar. nu wil ik davydenko-moya zien.
Sprem is best leukquote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:01 schreef mitt het volgende:
Sprem - V Williams op Eurosport
Sprem heeft een schattige outfit aan![]()
Komt zo uit de jaren '50quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:01 schreef mitt het volgende:
Sprem - V Williams op Eurosport
Sprem heeft een schattige outfit aan![]()
Vroegah was dat wel beter ja.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:01 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, zeker niet. Ik vind Demetieva en Hingis het leukst. Verder valt het me op hoe weinig mooie vrouwen en bij de dames zitten. Bij de heren zien de meesten er wel aardig uit (Federer, Nadal, Roddick, Moya, Nalbandian, Hewitt).
Dat gezicht van Kutuzova vind ik geloof ik niet zo'n succes.
Dat vind ik wel schattigquote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:06 schreef Komakie het volgende:
Over schattige outfitjes gesproken... Sharapova ziet er echt niet uit met dat roze rieten jurkje
Ik vind het helemaal nixquote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:12 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat vind ik wel schattig
Maar waarom hebben ze van die vreemde broekjes eronder? Vroeger hadden ze slipjes aan.
Met zo'n broekje voel je je wat minder bekeken door alle mannelijke toeschouwers.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:12 schreef Federer-fan het volgende:
Maar waarom hebben ze van die vreemde broekjes eronder? Vroeger hadden ze slipjes aan.
En dat van vroeger dan (zeg vijf jaar geleden)?quote:
*zucht*quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:39 schreef PLAE@ het volgende:
"Sluiter speel altijd goed voor eigen publiek"
Hebben ze het nou nog over die ene Davis Cup wedstrijd van een jaar of 6 terug?![]()
Lijkt me wel.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:48 schreef NY_Giant het volgende:
Wordt het soms door de NOS zelf gefilmd? Er wordt ook helemaal niet ingezoomd tijdens de rally.
Tis nog lang maar die 1e set mag ie niet meer uit handen geven.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:02 schreef Komakie het volgende:
Sluiter gaat wel goed van start zo te zien.
Zou mooi zijn als hij nu een goed resultaat kan neerzetten.
Geeft hem weer wat hoop op betere resultaten.
Hij staat maar 1 servicebreak voor natuurlijk he....quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:03 schreef Jasza het volgende:
[..]
Tis nog lang maar die 1e set mag ie niet meer uit handen geven.
Ja, maar da's juist spannend.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:28 schreef bladibladibla het volgende:
[..]
Met zo'n broekje voel je je wat minder bekeken door alle mannelijke toeschouwers.
Vaak zitten die broekjes aan het rokje vast. Een soort broekrok, maar dan wel charmant
Ik spreek uit ervaring dat zoiets heel fijn is als je aan het sporten bent. Het laatste waar je je dan druk over wilt maken is het feit dat je rokje wel eens omeens zou kunnen waaien waardoor het hele mannelijke publike op je zit te geilen.
Waarom zenden ze dat nergens uit? Niet op Nederland2, niet op Sporza, niet op Eurosport en niet op Sport1quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:29 schreef Komakie het volgende:
hmmm Moya gaat er zo te zien ook redelijk hard af op het moment.
1-6 0-2 achter
Deze prutser heeft wel van Grosjean gewonnen. En dat is geen prutser.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:19 schreef Jasza het volgende:
Sluiter speelt echt tegen een prutser zeg.
Grosjean speelde wel als een prutser.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:22 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Deze prutser heeft wel van Grosjean gewonnen. En dat is geen prutser.
Echt waar?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:19 schreef TheGeneral het volgende:
Sluiter gaat Roland Garros gewoon winnen.
David nog niet wakker.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 17:10 schreef Juan Zueco het volgende:
Wat is er met Nalbi aan de hand? of beter, wat met Dmitri?
J.
Whehehequote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:40 schreef wimpie-bosboom het volgende:
Waar volg je dit?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:39 schreef -Mo- het volgende:
30-40 op Sluiters service
Als Federer wint.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:18 schreef mitt het volgende:
Kiefer geeft op na de eerste set.
Berdych dus door, tegen Federer in de ronde 4.
Hoe was het in Parijs, Butra? Jij bent toch al geweest?quote:
Nu zal de partij wel kantelen, net als bij Nalbandianquote:
Ben net terug ja. Het was vooral koud.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:23 schreef XL het volgende:
[..]
Hoe was het in Parijs, Butra? Jij bent toch al geweest?
Ik houd de link in je sig in de gatenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:27 schreef Butra het volgende:
[..]
Ben net terug ja. Het was vooral koud.
Wel veel mooie partijen gezien. Safin - Gonzalez, Djokovic - Gonzalez, Monfils - Norman.
En Ana.![]()
Ana?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:27 schreef Butra het volgende:
[..]
Ben net terug ja. Het was vooral koud.
Wel veel mooie partijen gezien. Safin - Gonzalez, Djokovic - Gonzalez, Monfils - Norman.
En Ana.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |