laat dat wiet maar zitten de rest is okquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:08 schreef Devlinsect het volgende:
Meeting + bier + wiet + beurt .
Kan dat in Zwolle![]()
![]()
Nee dat was een andere. Die zegt altijd: Goooods woorden, heb geloof in god en nog wat geratel.quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:12 schreef WEST het volgende:
[..]
was dat een zwarte vrouw die de bijbel zat voor te lezen? die kom ik wel zo vaak tegen zeg![]()
![]()
![]()
nog een anderquote:Op donderdag 1 juni 2006 23:25 schreef felic. het volgende:
[..]
Nee dat was een andere. Die zegt altijd: Goooods woorden, heb geloof in god en nog wat geratel.
Die kwam vroeger in het oude huis altijd onder ons raam door lopen, echt meesterlijk hoe al die mensen steeds keken![]()
jezus zal komen; HIJ zal komen?? Jezus onder de méénseh.. Zwartachtig; klein met een standaard plastic zakje bij dr?quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:25 schreef felic. het volgende:
[..]
Nee dat was een andere. Die zegt altijd: Goooods woorden, heb geloof in god en nog wat geratel.
Die kwam vroeger in het oude huis altijd onder ons raam door lopen, echt meesterlijk hoe al die mensen steeds keken![]()
Veel plezier op Terschelling!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 01:46 schreef navvy het volgende:
waarom ben ik altijd on-line als bijna alle Zwollenaren slapenJa tis een gave, tot zondag! En houd de Peperbus heel als ik er ff niet ben he!
Dank, ik ben niet alleen op dit tijdstipquote:
Oosterlaan dus, ik kan wel een abonnement regelen voor je, ow ja, ik ga slapen nu, bis zondag!quote:
Jep dat is die.quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:49 schreef descendent1 het volgende:
[..]
jezus zal komen; HIJ zal komen?? Jezus onder de méénseh.. Zwartachtig; klein met een standaard plastic zakje bij dr?
Gegroet Misstique.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:39 schreef Misstique het volgende:
Gegroet stadsgenoten.
Goedemorgen. Het is mooi weer in Zwollequote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:55 schreef descendent1 het volgende:
Gegroet. Kijk maar uit met die slowchat; straks gaat ie weer op slot...![]()
Vanavond mensen; finale oogst van Overijssel: Stemt allen Alpenkreuzers!![]()
Moet je dr wel naar toe natuurlijk... T is geen Idols met van die infantiele Sms-acties..quote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:17 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Goedemorgen. Het is mooi weer in Zwolle![]()
Waar kunnen we stemmen? Welke bands komen er meer?

Dat was de Sassenpoort manquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:07 schreef -Mo- het volgende:
Die zwarte GODSSSS WOOORDDEENN vrouw is zóó hilarisch.
Maar toch best dom, dat ze nog steeds een papiertje daarvoor gebruikt.![]()
Je zou toch mogen verwachten dat ze het onderhand wel uit haar hoofd weet.![]()
Anyway...die irritante verbouwing bij dat stoplicht voor de Pepahboesj is eindelijk voorbij.![]()
Irritant dat je telkens als fietser zijnde de stoep op moest. [afbeelding]
nee dat is bier drinkavond -->quote:
Boefje...wie gaat er dan ook weer lopen flamen?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:34 schreef OldJeller het volgende:
Avond.
Ik ben gebanned voor een week uit KLB.
Wat is de redenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:34 schreef OldJeller het volgende:
Avond.
Ik ben gebanned voor een week uit KLB.
iddquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:07 schreef -Mo- het volgende:
Die zwarte GODSSSS WOOORDDEENN vrouw is zóó hilarisch.
Maar toch best dom, dat ze nog steeds een papiertje daarvoor gebruikt.![]()
Je zou toch mogen verwachten dat ze het onderhand wel uit haar hoofd weet.![]()
Anyway...die irritante verbouwing bij dat stoplicht voor de SASSENPOORT is eindelijk voorbij.![]()
Irritant dat je telkens als fietser zijnde de stoep op moest. [afbeelding]
Ik ga vanavond naar Grunn tou...quote:
Ik fiets er elke dag langs. Nouja bij dat gedeelte waar ze het nieuwe Deltion gebouw maken.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:49 schreef Syytön het volgende:
Gek dat is de trapjeswijk ofzo.. Staat dat er uberhaupt nog wel, dat flatgebouw? half holtenbroek wordt platgegooid namelijk.
En dan nu : Station Zwolle.
[afbeelding]
[afbeelding]
En de altijd gezellige 'winkelstraat' in Assendorp.
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |