laat dat wiet maar zitten de rest is okquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:08 schreef Devlinsect het volgende:
Meeting + bier + wiet + beurt .
Kan dat in Zwolle![]()
![]()
Nee dat was een andere. Die zegt altijd: Goooods woorden, heb geloof in god en nog wat geratel.quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:12 schreef WEST het volgende:
[..]
was dat een zwarte vrouw die de bijbel zat voor te lezen? die kom ik wel zo vaak tegen zeg![]()
![]()
![]()
nog een anderquote:Op donderdag 1 juni 2006 23:25 schreef felic. het volgende:
[..]
Nee dat was een andere. Die zegt altijd: Goooods woorden, heb geloof in god en nog wat geratel.
Die kwam vroeger in het oude huis altijd onder ons raam door lopen, echt meesterlijk hoe al die mensen steeds keken![]()
jezus zal komen; HIJ zal komen?? Jezus onder de méénseh.. Zwartachtig; klein met een standaard plastic zakje bij dr?quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:25 schreef felic. het volgende:
[..]
Nee dat was een andere. Die zegt altijd: Goooods woorden, heb geloof in god en nog wat geratel.
Die kwam vroeger in het oude huis altijd onder ons raam door lopen, echt meesterlijk hoe al die mensen steeds keken![]()
Veel plezier op Terschelling!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 01:46 schreef navvy het volgende:
waarom ben ik altijd on-line als bijna alle Zwollenaren slapenJa tis een gave, tot zondag! En houd de Peperbus heel als ik er ff niet ben he!
Dank, ik ben niet alleen op dit tijdstipquote:
Oosterlaan dus, ik kan wel een abonnement regelen voor je, ow ja, ik ga slapen nu, bis zondag!quote:
Jep dat is die.quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:49 schreef descendent1 het volgende:
[..]
jezus zal komen; HIJ zal komen?? Jezus onder de méénseh.. Zwartachtig; klein met een standaard plastic zakje bij dr?
Gegroet Misstique.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:39 schreef Misstique het volgende:
Gegroet stadsgenoten.
Goedemorgen. Het is mooi weer in Zwollequote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:55 schreef descendent1 het volgende:
Gegroet. Kijk maar uit met die slowchat; straks gaat ie weer op slot...![]()
Vanavond mensen; finale oogst van Overijssel: Stemt allen Alpenkreuzers!![]()
Moet je dr wel naar toe natuurlijk... T is geen Idols met van die infantiele Sms-acties..quote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:17 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Goedemorgen. Het is mooi weer in Zwolle![]()
Waar kunnen we stemmen? Welke bands komen er meer?

Dat was de Sassenpoort manquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:07 schreef -Mo- het volgende:
Die zwarte GODSSSS WOOORDDEENN vrouw is zóó hilarisch.
Maar toch best dom, dat ze nog steeds een papiertje daarvoor gebruikt.![]()
Je zou toch mogen verwachten dat ze het onderhand wel uit haar hoofd weet.![]()
Anyway...die irritante verbouwing bij dat stoplicht voor de Pepahboesj is eindelijk voorbij.![]()
Irritant dat je telkens als fietser zijnde de stoep op moest. [afbeelding]
nee dat is bier drinkavond -->quote:
Boefje...wie gaat er dan ook weer lopen flamen?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:34 schreef OldJeller het volgende:
Avond.
Ik ben gebanned voor een week uit KLB.
Wat is de redenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:34 schreef OldJeller het volgende:
Avond.
Ik ben gebanned voor een week uit KLB.
iddquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:07 schreef -Mo- het volgende:
Die zwarte GODSSSS WOOORDDEENN vrouw is zóó hilarisch.
Maar toch best dom, dat ze nog steeds een papiertje daarvoor gebruikt.![]()
Je zou toch mogen verwachten dat ze het onderhand wel uit haar hoofd weet.![]()
Anyway...die irritante verbouwing bij dat stoplicht voor de SASSENPOORT is eindelijk voorbij.![]()
Irritant dat je telkens als fietser zijnde de stoep op moest. [afbeelding]
Ik ga vanavond naar Grunn tou...quote:
Ik fiets er elke dag langs. Nouja bij dat gedeelte waar ze het nieuwe Deltion gebouw maken.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:49 schreef Syytön het volgende:
Gek dat is de trapjeswijk ofzo.. Staat dat er uberhaupt nog wel, dat flatgebouw? half holtenbroek wordt platgegooid namelijk.
En dan nu : Station Zwolle.
[afbeelding]
[afbeelding]
En de altijd gezellige 'winkelstraat' in Assendorp.
[afbeelding]
ben je daar geweest? was 't erg druk?quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:08 schreef felic. het volgende:
ha tis lekker weer gek.
Wythem ligt alweer vol![]()
Wythem is kut.quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:49 schreef Syytön het volgende:
[..]
ben je daar geweest? was 't erg druk?
ik was er een paar weken terug, niet dat je zegt van "jeuj, Wythem!"
Nee. Maar een ander kleurtje kan verder geen kwaad.quote:
Met rechten ja!quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:34 schreef Syytön het volgende:
Pff, ik wil rood!
Eerst je plichten, dan je rechten!!! Pffff zit ik weer dom te lullen.quote:
Dank.quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:29 schreef navvy het volgende:
Ik niks, maar hier vind je wel wat: http://www.halvemarathonzwolle.nl/
bronquote:In Zwolle Zuid is om 13:04 vanmiddag een man voor de trein gesprongen. Het gaat wel om een man rond de 35 jaar. Het gehele spoor vanaf de IJsselcentrale tot en met het winkelcentrum zuid was afgezet. Na ongeveer een uur was het spoor weer vrij en kon het verkeer weer door.
heb niks gemerkt en zat nog wel dicht bij het spoorquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:33 schreef Syytön het volgende:
Ie, er is een man vandaag voor de trein gesprongen.
[..]
bron
Morgen gaat trouwens het openluchtzwembad weer open (ben er nog nooit geweest, trouwens, fiets er wel 5 dagen per week langs).
En volgende maand weer de blauwvingerdagen!![]()
http://www.blauwvingerdagen.nl/
whahahahahahaquote:Op donderdag 1 juni 2006 15:05 schreef WEST het volgende:
[..]
aha
ik liep net in de diezerstraat en werd lastig gevallen door een gekleurde medemens die vroeg of ik zijn telefoon gejat heb... ik zeg nee en loop snel door. Die gast loopt sneller achter mij aan. ben toen maar de aktiesport in gelopen![]()
quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:41 schreef Syytön het volgende:
Net toen ik bij de Appie Diezerpoort was, daar in die passage was ook al zo'n rare vrouw die zat te schreeuwen tegen iedereen. Hoop gekken in zwolle
Ik 42. Gaat langzaam, bwegh. Idd het aanbod is matig de laatste tijd.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:34 schreef navvy het volgende:
Ja, I know, ik heb urgentie en krijg binnen 6 maanden een woning aangeboden maar moet wel steeds reageren. Ik wil dus op fatsoenlijke woningen reageren waar ik wel wil wonen lol. Deze keer niet veel soeps bij. Daarom hoop ik dus dat ik de komende 14 dagen geen bericht krijg.
Ow ja, ik heb nu al 14 punten!!
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:03 schreef Hatsjepsoet het volgende:
[..]
whahahahahaha![]()
kan ik me ook iets bij voorstellen
![]()
![]()
![]()
[..]
Hoe zou dat dan komen?![]()
Waar WEST woont is het anders ook best erg
![]()
Ik kom wel eens in Zwolle hoorquote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:07 schreef WEST het volgende:
[..]
op je woordenpassen mevrouw D en wat kom jij hier nu weer doen
je woont of studeerd niet eens in zwolle
![]()
mensen Hatsjepsoet is nog vrijgezel is er een leuke jongen van leeftijd 22/23 jaar die met deze dame uit wil??quote:
Kom ik aan met 213 puntenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:07 schreef Syytön het volgende:
Bwahaha, die feestjes in de kerk, die heb je ook wel eens in die kerk (naam?) bij Sally o brian daar achter enzo.. klinkt altijd uber gezellig als er een feestje is en ik er langs loop.![]()
Bwah skaffa, dan ga je toch naar het openluchtzwembad of in de tuin zonnebaden?En morgen ben je toch alleen thuis dus wat let je.
![]()
* Syytön is verbrand(t?)![]()
[..]
Ik 42. Gaat langzaam, bwegh. Idd het aanbod is matig de laatste tijd.Heb gereageerd op Minervalaan 14, Pieter Steijnstraat 261, Albert Cuypstraat 75 en Paulus Buysstraat 52.
Mag je op 4 woningen reageren? Ik dacht op 2 (per 14 dagen dan).quote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:07 schreef Syytön het volgende:
Bwahaha, die feestjes in de kerk, die heb je ook wel eens in die kerk (naam?) bij Sally o brian daar achter enzo.. klinkt altijd uber gezellig als er een feestje is en ik er langs loop.![]()
Bwah skaffa, dan ga je toch naar het openluchtzwembad of in de tuin zonnebaden?En morgen ben je toch alleen thuis dus wat let je.
![]()
* Syytön is verbrand(t?)![]()
[..]
Ik 42. Gaat langzaam, bwegh. Idd het aanbod is matig de laatste tijd.Heb gereageerd op Minervalaan 14, Pieter Steijnstraat 261, Albert Cuypstraat 75 en Paulus Buysstraat 52.
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:18 schreef WEST het volgende:
[..]
mensen Hatsjepsoet is nog vrijgezel is er een leuke jongen van leeftijd 22/23 jaar die met deze dame uit wil??
![]()
Euh... jijzelf?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:18 schreef WEST het volgende:
[..]
mensen Hatsjepsoet is nog vrijgezel is er een leuke jongen van leeftijd 22/23 jaar die met deze dame uit wil??
![]()
4quote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:01 schreef navvy het volgende:
[..]
Mag je op 4 woningen reageren? Ik dacht op 2 (per 14 dagen dan).
Als je rode wijn drinkt dus ff een cassis fles zien te scorenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:05 schreef Syytön het volgende:
Oja, je moet trouwens voorzichtig zijn met alcohol in het openbaar, ze kwamen gister op dat grasveldje mooi wel bekeuringen uitdelen.
en voor bier geldt appelsapquote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:09 schreef Swolly het volgende:
[..]
Als je rode wijn drinkt dus ff een cassis fles zien te scoren
quote:
Zal ik er ff op reageren met mn 213 punten? Dan kun jij naar je woonplekkie fluitenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:54 schreef descendent1 het volgende:
[..]
4![]()
Syyton maakt nu al helemaal geen kans meer met dr Minervalaan reacties; aangezien ik dr met mn 150 ptn ook op heb gereageerd..![]()
Voor die Palestrinaflats heb je trouwens aardig weinig punten nodig zeg! Had ik zo in kunnen trekken; maar wdaar wil mn vriendin alleen niet wonen. EN of ik t er zelf nou ook zo fijn zou vinden...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |