Ah de studiebol, ik vraag me af of hij de kiezers wel voldoende aanspreekt, als ik hem was zou ik zij aan zij optrekken met Verdonk.quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:38 schreef Fliepke het volgende:
Die slapjanus lijsttrekker. Wie had dat gedacht
Dat ledenaantal is vergelijkbaar met andere partijen.quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:39 schreef Adfundum het volgende:
Heeft de VVD nog maar zo weinig leden? 28.000 mensen hebben gestemd en dat was 74% van alle leden.
Mocht hij stemmen bij de PvdA weghalen met een wat groter CDA dan nu in de peilingen (minder concurrentie op rechts) zie ik eerder weer een CDA/VVD kabinet.quote:
Ik ook!quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:41 schreef Maar-T het volgende:
Ik ga weer voor de VVD!
ja ik ben links-liberaal
Hij is wel een gigantische jobhopperquote:Op woensdag 31 mei 2006 19:38 schreef freako het volgende:
OK, Rutte wordt dus weer Kamerlid.
Wie zal er nu staatssecretaris van Onderwijs worden?
Het is toch gunstig dat ook jongeren meer in het politieke proces betrokken wordt, nu krijgen ze zelf ook het gevoel dat ze een steentje bij te dragen hebben, daar is niets slechts aan.quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:51 schreef faberic het volgende:
Als dat stemrecht maar niet naar 16 jaar gaat, dan krijg je links lawaai van hier tot de voormalige sovjet-unie. Dat wil 'k nie.
Daar waren we al uit: Griffith. Die zoekt nog een besuurdersbaantje.quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:38 schreef freako het volgende:
Wie zal er nu staatssecretaris van Onderwijs worden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |