Whehe snap je niks van hequote:Op woensdag 31 mei 2006 18:26 schreef dvdk het volgende:
die vrouwen met die hoofdoek op worden tenminste niet verkracht, die halfnaakte breezersnol op de poster wel
Ja en dan zo'n lekker half naakt wijf ervoor in de bushalte.... was het maar waarquote:Op woensdag 31 mei 2006 18:32 schreef indahnesia.com het volgende:
of die poster van die burka's dan... met een voetbal erbij geloof ik.
Die vrouw met die hoofddoek wordt haar hele leven al verkracht door een man waar ze eigenlijk helemaal niet mee wou trouwen.quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:26 schreef dvdk het volgende:
die vrouwen met die hoofdoek op worden tenminste niet verkracht, die halfnaakte breezersnol op de poster wel
quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:24 schreef pberends het volgende:
Iemand bekend met het beeld van half naakte (westerse) vrouwen die op de bus zitten te wachten bij de bushalte, maar dat er vlaknaast een supergrote billboard staat met moslimvrouwen, allemaal met hoofddoek?.
Jij playboy.quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:51 schreef longinus het volgende:
Als ik een meid met hoofddek zie kijk ik ze strak in de ogen, en ze kijken echt terug hoor
en door wie.quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:26 schreef dvdk het volgende:
Wat mensen ervan vinden en of ze het ook hebben meegemaakt.quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:05 schreef buzzer het volgende:
en wat wil je met dit topic ?
quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:49 schreef Pappie_Culo het volgende:
Ik vind er niks van en het interesseert me ook geen ene flikker.
Voer voor de dommen dit topic.
Die moslim vrouwen leiden een super saai leven! Alleen een man in hun leven, snel een kind krijgen, thuis zitten, niet naar de disco gaan, niet zwemmen en veel meer...Wat doen ze dan wel?quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:26 schreef dvdk het volgende:
koken, strijken, eten kopen, voor een seksuele abri gaan staan en er niet eens erg in hebben, thee drinken met vriendinnen/familie. denk ik hoor, maar pin me er niet op vast.quote:Op woensdag 31 mei 2006 20:03 schreef Ivatje het volgende:
[..]
Die moslim vrouwen leiden een super saai leven! Alleen een man in hun leven, snel een kind krijgen, thuis zitten, niet naar de disco gaan, niet zwemmen en veel meer...Wat doen ze dan wel?![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |