Ja, die is dood.quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:19 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Jeezus!![]()
Is die gast nou echt dood dan? Ik heb geen geluid op deze computer.
1 van de steken kwam in z'n hart ..................................................quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:19 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Jeezus!![]()
Is die gast nou echt dood dan? Ik heb geen geluid op deze computer.
quote:
Two men have been found guilty of a frenzied attack on a university student who was fatally stabbed in the heart as he waited for a lift home after a night out. Daniel Pollen, 20, died after receiving a two-inch stab wound. His friend Andrew Griffiths was repeatedly punched and stabbed in the assault, which was caught on CCTV.
The pair had been out celebrating Mr Griffiths' 20th birthday on July 8 last year.
They were waiting for Mr Pollen's sister to pick them up when they were attacked
Timmy Sullivan, 19, from Barking, and 25-year-old Michael Onokah, from Ilford, were found guilty of wounding both students with intent.
They were also found guilty of the grievous bodily harm with intent of Mr Griffiths by a jury at Woolwich Crown Court in southeast London.
The pair, both painters and decorators, were cleared of murdering Mr Pollen.
A 17-year-old youth from Stratford, who was 16 at the time of the attack, has already pleaded guilty to murder and grievous bodily harm with intent.
Mr Pollen, of Buckhurst Hill, Essex, was in his second year at Southampton University studying media when he died.
Mr Griffiths, a Durham University medical student from Chigwell, Essex, was treated in hospital for his injuries and later discharged.
He has called for a change in the law to make it a more serious offence to carry a knife.
"Because of a knife my life will never be the same again, they have taken my best friend from me," he said.
Minstens medeplichtingheid tot moord. En niet alleen letsel aanbrengen.quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:14 schreef Keiichi het volgende:
Die 2 andere hadden op z'n minst OOK voor moord moeten zitten![]()
En zo hoort 't, zulke gasten moeten voelen wat ze hebben gedaan.quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:37 schreef Goed_Gek het volgende:
toen de dader uit de bak kwam ging de broer hem opzoeken.
heeft met een mes zijn knieeen kapot gestoken zodat hij de rest van zijn leven gehandicapt is.
dat is niet helemaal waar. na de eerst aanval komt hij op voor zijn vriend.quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:33 schreef LaZZ het volgende:
Tering, dat is wel hard om zoiets in het echt te zien gebeuren zeg!!
En dat maatje van 'm smeert 'm gewoon. Tering man, echt ernstig.
ja waarom zijn ze niet veroordeeld voor moord en dan extra zwaar aangezien dit het toppunt van zinloos geweld is.quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:41 schreef Pracissor het volgende:
'Schuldig bevonden voor slaag en verwondingen'
Medeplichtig aan moord/doodslag, lijkt mij op zijn minst van toepassing, levenslang voor de moordenaar en 12 jaar voor de overige 2 daders.
12 jaarquote:Op woensdag 31 mei 2006 18:41 schreef Pracissor het volgende:
'Schuldig bevonden voor slaag en verwondingen'
Medeplichtig aan moord/doodslag, lijkt mij op zijn minst van toepassing, levenslang voor de moordenaar en 12 jaar voor de overige 2 daders.
Die vriend is anders ook een paar keer gestoken.quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:40 schreef Goed_Gek het volgende:
[..]
dat is niet helemaal waar. na de eerst aanval komt hij op voor zijn vriend.
dan gaan die twee eikels achter hem aan.
eentje loopt terug terwijl een dader achter dia gast aangaat.
na het steken loopt hij nog terug maar wordt weer verjaagd.
gezien het postuur van slachtoffers hadden ze ook weinig kunnen beginnen.
slachtoffer was zo versuft van die onverwachtse klap dat hij niet kon vluchten
van mij mogen ze overal camera's hangen. en ook gewoon de beelden op tv op goede kwaliteit uitzenden als het nodig is. waarom zien wij eigenlijk altijd maar de slechte beelden op tv?quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:35 schreef Pracissor het volgende:
Yildiz, vind je het nog steeds zo vervelend dat die camera's overal hangen, als een grote inbreuk op je privacy?
Ja, want dankzij deze camera's leeft die jongen ook nog, heh?quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:35 schreef Pracissor het volgende:
Yildiz, vind je het nog steeds zo vervelend dat die camera's overal hangen, als een grote inbreuk op je privacy?
uhm de daders zijn wel gepaktquote:Op woensdag 31 mei 2006 19:16 schreef Frank-NL het volgende:
Ja, want dankzij deze camera's leeft die jongen ook nog, heh?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |