Volgend jaarquote:Op woensdag 31 mei 2006 17:49 schreef hicham het volgende:
Nog mensen die plannen hebben om daarheen te gaan
>> Motorfreaks Ride-Out 2006
Nou niet bepaald iets om trots op te zijn he?quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:29 schreef hollander172 het volgende:
In Europa worden we door alle verboden op wapens gewoon bang gemaakt voor die dingen terwijl het in de states niet raar is om tijdens het BBQ'en op wat blikjes te schieten.Hell, je patronen en wapen haalde je gewoon bij de supermarkt.
Onsje groente, lappie vlees oh en doe die Glock met bijbehorende hollowpoints er ook maar bij.![]()
En daarbij lopen agenten nooit met een luchtbed op zak. Om maar eens te bevestigen dat zo'n luchtbed lang niet zo veilig is dan dat het lijkt.quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:29 schreef hollander172 het volgende:
Idd.Het is lastig uit te leggen door alle foute associaties die er zijn met misdaad, oorlog en natuurlijk die Hollywood prut van het witte doek maar schietsport is 1 van de veiligste sporten die je kan bedenken.
Ik bedoel een darter kan zich nog prikken met zijn eigen pijltje maar de kans dat iemand gewond raakt tijdens het schieten is echt nihil te noemen.
De sociale controle is echt enorm onder elkaar, er zijn duidelijke richtlijnen en procedures, wetgeving perkt een mogelijk misbruik ook behoorlijk in en door al deze dingen is het voor criminelen ook niet interessant.
In Europa worden we door alle verboden op wapens gewoon bang gemaakt voor die dingen terwijl het in de states niet raar is om tijdens het BBQ'en op wat blikjes te schieten.Hell, je patronen en wapen haalde je gewoon bij de supermarkt.
Onsje groente, lappie vlees oh en doe die Glock met bijbehorende hollowpoints er ook maar bij.![]()
Bottomline: ik had er echt veel eerder mee moeten beginnen, concentratievermogen is verbeterd, heb meer rust in mijn donder en het is (bij onze club althans) best een gezellig en sociaal gebeuren.![]()
Toen de sex nog veilig was en auto rijden dodelijkquote:Op woensdag 31 mei 2006 17:57 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Vroegâh had je geen drempels, alleen kûihle !
Ben alleen lomp tegen manvolkquote:Op woensdag 31 mei 2006 18:43 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
zo, sinds wanneer ben jij zo beleefd
ohja, ook nog ff zwaaien![]()
quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:47 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]ze hebben het toch altijd over emancipatie enzo... laat ze het maar merken hoor
![]()
je maakt ze bangquote:
quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:52 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
aha, jij denkt dus dat dat bij de politie een goede eigenschap is
En jij vraagt je af waarom?quote:
*proest*quote:
Toen sex nog vies was, de lucht nog schoon was en honden nog uit hun kont blaften ...quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:35 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Toen de sex nog veilig was en auto rijden dodelijk
quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:53 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Toen sex nog vies was, de lucht nog schoon was en honden nog uit hun kont blaften ...
misschien wel goed ookquote:
quote:We zijn even een paar minuutjes niet bereikbaar, we zijn druk bezig 1 voor 1 alle berichten in de topics aan het natellen.
quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:56 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ach ja je leert er mee leven he
Straks partijvergadering:
http://www.nvd.nu/main.html
Kan je eindelijk legaal dat filmpje met die badkuip delenquote:Op woensdag 31 mei 2006 18:56 schreef BazzieK het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:00 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Kan je eindelijk legaal dat filmpje met die badkuip delen
Wat een kneuzenkermis ...quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:56 schreef BazzieK het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:53 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Toen sex nog vies was, de lucht nog schoon was en honden nog uit hun kont blaften ...
quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:59 schreef Sylvana het volgende:
Ik heb nou 3 keer examen gedaan, steeds bijzondere verrichtingen gedaan en als je maar goed kijkt dan is er niks aan de hand
Ik ben het ook nog aan het ondervinden welke ik door ga strepen. Zit maar een jaar werk inquote:Op woensdag 31 mei 2006 19:22 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Gecondoleerd/ gefeliciteerd
![]()
Doorhalen wat niet/wel van toepassing is...
quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:55 schreef hicham het volgende:
Nou niet bepaald iets om trots op te zijn he?
quote:Alleen al bij het staande houden van een voertuig moet een agent vrezen voor z'n leven totdat de inzittende duidelijk heeft gemaakt dat ie geen wapen heeftNee, geef mij maar de Europese manier.
Ik bestrijd nergens dat er geen regelgeving voor moet zijn.quote:Wapens zijn nou eenmaal niet voor jan en alleman bedoelt
Weet je al of OPM die andere overneemt?quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:29 schreef Makster het volgende:
[..]
Ik ben het ook nog aan het ondervinden welke ik door ga strepen. Zit maar een jaar werk in(naja niet actief but you get the point
)
Maar goed een Monster of SV zou me goed doen!
U begrijpt mijquote:Op woensdag 31 mei 2006 19:35 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Weet je al of OPM die andere overneemt?![]()
Zou voor de huidige plannen wel een aardige opsteker zijn?![]()
Een alfa op 2 wielen.quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:37 schreef Makster het volgende:
[..]
U begrijpt mij
Ducati...... Opich zou ik beter moeten weten![]()
Bek houwe over alfa hehquote:Op woensdag 31 mei 2006 19:38 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Een alfa op 2 wielen.
Ik begrijp je heel goed.Of het verstandig is is een tweede, nou ja rijden doe je nu ook niet.
![]()
quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:42 schreef Makster het volgende:
[..]
Bek houwe over alfa heh![]()
Waar denk je dat ik in rij heh
quote:Wel besloten dat het geen 600 moet worden maar een 900, koppel is the keyword![]()
quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:45 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Nee dat wist ik niet voor ik die opmerking maakte.
![]()
[..]
Begin jij nou ook al.
Ach, ik kwam zelfs door de keuring voor beroepsmilitair dus...quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:16 schreef BazzieK het volgende:
Willen en kunnen is wat anders, ben benieuwd wie van ons het snelst op zijn / haar bek gaat bij de geestelijke controle
Maar er lopen gewoon veel kampers rond, mensen met grote honden enzo.quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:43 schreef hollander172 het volgende:
Niet alleen jij leest het.![]()
Ik vind het weleens jammer dat mensen er allerlei rare gedachten bij hebben en dat uit zich dan in voornamelijk afkeurende reacties.
Heb zelf nooit interesse gehad in wapens, wel in de sport.![]()
Damn, die motor interesseert mij niet, maar ik had intresse in het blok.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En je frietjes smaken beter met verse olie. Veel mensen vergeten dat....quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:47 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
Ik heb zelfs in een Alfa garage gewerkt man
Maar koppel is inderdaad de shit hoorHet is ook belangrijk VAAK je olie te wisselen om zodoende je big end optimaal te beschermen
![]()
![]()
1.000 cc.quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:42 schreef Makster het volgende:
Wel besloten dat het geen 600 moet worden maar een 900, koppel is the keyword![]()
quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:50 schreef koffiekoekje het volgende:
En je frietjes smaken beter met verse olie. Veel mensen vergeten dat....
Die is super mooiquote:Op woensdag 31 mei 2006 19:52 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
1.000 cc.![]()
[afbeelding]
En als je big end er aangaat bouw je een TLR blok in met 135 pk.Haalt die Duc nl. nooit.
![]()
Jij ook altijd met je rozequote:Op woensdag 31 mei 2006 19:53 schreef -XX- het volgende:
[..]
Die is super mooiAlleen ander kleurtje zou hem beter doen
![]()
Inderdaadquote:Op woensdag 31 mei 2006 19:50 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
En je frietjes smaken beter met verse olie. Veel mensen vergeten dat....
Mooie prestaties idd maar lelijk als een Chernobyl babyquote:Op woensdag 31 mei 2006 19:52 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
1.000 cc.![]()
[afbeelding]
En als je big end er aangaat bouw je een TLR blok in met 135 pk.Haalt die Duc nl. nooit.
![]()
quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:47 schreef Makster het volgende:
![]()
Ik heb zelfs in een Alfa garage gewerkt man
Zou ik idd ook doen.quote:Maar koppel is inderdaad de shit hoorHet is ook belangrijk VAAK je olie te wisselen om zodoende je big end optimaal te beschermen
![]()
![]()
Is geen off road.quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:53 schreef -XX- het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:53 schreef -XX- het volgende:
[..]
![]()
Owkee, w8 ffquote:Op woensdag 31 mei 2006 19:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Is geen off road.![]()
![]()
Zwart?![]()
[afbeelding]
Ik heb ook nog rood en geel liggen.![]()
Da's niet lief.quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:47 schreef Worldbeater het volgende:
Maar er lopen gewoon veel kampers rond, mensen met grote honden enzo.
Als een vrouw meisjequote:Op woensdag 31 mei 2006 19:54 schreef Makster het volgende:
Mooie prestaties idd maar lelijk als een Chernobyl baby![]()
quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Is geen off road.![]()
![]()
Zwart?![]()
[afbeelding]
Ik heb ook nog rood en geel liggen.![]()
Is het beneden je nivo?quote:Op woensdag 31 mei 2006 20:01 schreef kratjuh het volgende:
Schitterend die meningen opmerkingen hier ...
Och, directrice, meer diploma's en van betere komaf dan ik ooit zal zijn, dus fatal attraction komt in alle lagen voor.quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:57 schreef hollander172 het volgende:
Da's niet lief.![]()
Ik trek in iig wel netjes vrouwvolk aan wat niet 's nachts de buurt wakker staat te bonken op mijn voordeur.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan ga je inschalen op de tokkie index.quote:Op woensdag 31 mei 2006 20:03 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Hmm goeie vraag, hoe noem je het ontbreken ervan eigenlijk ?
Design wordt niet bepaald door mensen van 1.25 met spleetogen en witte sportsokkenquote:Op woensdag 31 mei 2006 19:58 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Als een vrouw meisje![]()
zegt dat'ie mooi is, dan is'ie mooi.
Mannen, homo's daargelaten, hebben geen verstand van design.
Nou jij weer.![]()
quote:Op woensdag 31 mei 2006 20:04 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Och, directrice, meer diploma's en van betere komaf dan ik ooit zal zijn, dus fatal attraction komt in alle lagen voor.maar ja, dit is gewoon een triest verhaal voor alle partijen, dus laten we het hier niet over hebben.
![]()
En hoe slimmer hoe gekker misschien.
Laten we het weer even rusten tot je weer over kampers begint.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
Keee.quote:
Ach, was een schot in de roos, en voor de boeg. Historie.quote:Op woensdag 31 mei 2006 20:07 schreef hollander172 het volgende:
Laten we het weer even rusten tot je weer over kampers begint.
Hier een nog latere reactie.En ik zal je eens kennis laten maken met die kleine meid.Is ook gek op roze.quote:
Ey man, hoe was je 1e rijlesquote:
Tja zoals gezegd nog niet veel echte oefeningen gedaan. Hij zei wel dat wat ik wel gedaan heb wel goed ging dus tja, even wachten tot volgende week voor ik er echt iets van kan zeggen. Vond het wel gewoon heel leukquote:Op donderdag 1 juni 2006 01:10 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ey man, hoe was je 1e rijles![]()
Je hebt er wel iets over gezegd maar niet echt of je de oefeningen wel of niet goed uitvoerde
Kansloos ...quote:Op donderdag 1 juni 2006 06:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
morgen
is dit (dempers) nou mooi of...
[afbeelding]
....vind het net niet
Wilde ik ook al posten, maar toen ging FOK alweer neerquote:
Het zou zo op een duitse fighter kunnen zitten.quote:Op donderdag 1 juni 2006 07:24 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Kansloos ...
Mja toch heeft het ergens wel iets ... Maar waarom aan 1 kant ..
Vruger hedde ook moarr 10pk, dus toen woare die'n drempels nie nodigquote:Op woensdag 31 mei 2006 17:57 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Vroegâh had je geen drempels, alleen kûihle !
quote:Op donderdag 1 juni 2006 06:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
morgen
[afbeelding]
....vind het net niet
www.motorbikes.bequote:Op woensdag 31 mei 2006 19:54 schreef Makster het volgende:
[..]
Waar kan nu eigenlijk ergens goed die specs van monsters vergelijken? En niet bikez.com want daar geloof ik echt geen arie van![]()
Wil je mijn mening echt weten?Ik vind het oerlelijk.Is allemaal een beetje tequote:Op donderdag 1 juni 2006 06:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
morgen
[afbeelding]
....vind het net niet
Of 2 aan elke kant.quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:51 schreef AndreB. het volgende:
Het is idd oerlelijk, enige plek waar vier pijpjes horen is onder het zadel:
[afbeelding]
Kitsch.quote:Op donderdag 1 juni 2006 06:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
morgen
[afbeelding]
....vind het net niet
Je gaat voor een Ducati?quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:01 schreef ondeugend het volgende:
Mak een monster !
Die zijn stoer joh...
Ik ben ook druk aan het kijken. binnenkort een paar proefritten.
Nee hoor, maar een vriend heeft er eentje.quote:
Zien er ook stoer uit,en hebben een heel apart frame.Zie je niet veel een buizen/vakwerkframe.En een heel herkenbaar geluid.Start 20 motoren en je haalt de Ducati er uit.quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:22 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Nee hoor, maar een vriend heeft er eentje.
Ik vind ze echt stoer uitstralen.
Als ik een motor denk te horen die stuk is, is het 9 van de 10 keer een Ducatie. Die andere is dan gewoon echt stuk.quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:30 schreef richardgie het volgende:
[..]
Zien er ook stoer uit,en hebben een heel apart frame.Zie je niet veel een buizen/vakwerkframe.En een heel herkenbaar geluid.Start 20 motoren en je haalt de Ducati er uit.
Een Ducati moet alleen wel rood zijn.
Ducati's rammelen altijd,en dat komt omdat ze als een van de weinige motoren een droge koppeling hebben,en deze vaak achter een open deksel zit.Wat je hoort rammelen zijn de koppelingsplaten.Is niet iets om je zorgen over te makenquote:Op donderdag 1 juni 2006 11:38 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Als ik een motor denk te horen die stuk is, is het 9 van de 10 keer een Ducatie. Die andere is dan gewoon echt stuk.
Ik ben niet zo een vrouw... ik vind zwarten sneller.quote:
quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:45 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik ben niet zo een vrouw... ik vind zwarten sneller.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:40 schreef -XX- het volgende:
Haaj haaj![]()
Aaarghhnet even langs zon motorzaak geweest
allemaaaaaaaaal bandits op een rij!
![]()
Ben je je al een beetje aan het orienteren bij motorrijscholen?Kan je 13 December meteen beginnenquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:40 schreef -XX- het volgende:
Haaj haaj![]()
Aaarghhnet even langs zon motorzaak geweest
allemaaaaaaaaal bandits op een rij!
![]()
13 december?quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:05 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ben je je al een beetje aan het orienteren bij motorrijscholen?Kan je 13 December meteen beginnen.
Ja,12 December is ze jarig en wordt volgens mij dan 18quote:
quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:12 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ja,12 December is ze jarig en wordt volgens mij dan 18.En koud zal het dan nog wel niet zijn.
nouquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:08 schreef hicham het volgende:
No hard feeling voor Makster maar koop anders deze stuntbike ipv een fighter OPM![]()
Ik vind volgende week dinsdag al ver wegquote:Op donderdag 1 juni 2006 15:12 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ja,12 December is ze jarig en wordt volgens mij dan 18.En koud zal het dan nog wel niet zijn.
Ik snapte er al geen bal van, maar als je het zo zegt klinkt het logisch.quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:12 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ik vind morgen al ver weg,maar soms moet je wel eens ver vooruit denkenquote:Op donderdag 1 juni 2006 15:18 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik vind volgende week dinsdag al ver weg
Wie?Ik?quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:18 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ik zou niet eens weten hoe oud hij zelf is ...
quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:08 schreef hicham het volgende:
No hard feeling voor Makster maar koop anders deze stuntbike ipv een fighter OPM![]()
Ach dacht dat alles 18 en eronder mijn gebied wasquote:Op donderdag 1 juni 2006 15:18 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ik zou niet eens weten hoe oud hij zelf is ...
Jaja ga nou maar rijden lulquote:Op donderdag 1 juni 2006 15:31 schreef AndreB. het volgende:
Je hebt me namelijk wel op mn tere zieltje getrapt[afbeelding]
Het blijft toch een plaatje![]()
Ja fantasie heb je wel genoeg idd ..quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:21 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ach dacht dat alles 18 en eronder mijn gebied was![]()
quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:35 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ja fantasie heb je wel genoeg idd ..
Pleur op man, waaromquote:Op donderdag 1 juni 2006 15:21 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ach dacht dat alles 18 en eronder mijn gebied was![]()
Hoe oud ben je dan?quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:41 schreef Makster het volgende:
[..]
Pleur op man, waarom![]()
Ik neuk ook wel hoor![]()
Ik moet een scriptie volgende week inleveren en ik loop ong 190 uur achter op schemaquote:Op donderdag 1 juni 2006 15:34 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Jaja ga nou maar rijden lulHet is mooi weer, mooie motor en een roze papiertje, wat wil je nog meer
![]()
![]()
Van de meeste is het wel duidelijk, alleen el gringo doet mistereusquote:Op donderdag 1 juni 2006 15:47 schreef richardgie het volgende:
Gaat het ineens een" ik wil weten hou oud je bent"Topic worden![]()
Fuck schoolquote:Op donderdag 1 juni 2006 15:48 schreef AndreB. het volgende:
Ik moet een scriptie volgende week inleveren en ik loop ong 190 uur achter op schema![]()
Nou ja,ik ga maar niet bij iedereen in zijn of haar profiel zitten kijken.Komt vanzelf wel voorbij en is me toch net een beetje te veel werkquote:Op donderdag 1 juni 2006 15:48 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Van de meeste is het wel duidelijk, alleen el gringo doet mistereus
Volgens mij van mijn leeftijd.quote:
Ik ook niet hoor maar heb het meeste hier wel eens opgevangen maar van Makster dus nietquote:Op donderdag 1 juni 2006 15:50 schreef richardgie het volgende:
[..]
Nou ja,ik ga maar niet bij iedereen in zijn of haar profiel zitten kijken.Komt vanzelf wel voorbij en is me toch net een beetje te veel werk.
Hoogbejaard dusquote:Op donderdag 1 juni 2006 15:51 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Volgens mij van mijn leeftijd.
Kan er naast zitten overigens.
DAt wil je echt niet wetenquote:
600cc in 400ccquote:
Net zo oud als kratjuh dus.quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:58 schreef Makster het volgende:
Ik kom uit '80, goed jaar.
En daar moet uitgerekend jij om lachen.quote:
En jij wil 18 jaar en onder doen, tjaquote:Op donderdag 1 juni 2006 15:58 schreef Makster het volgende:
[..]
DAt wil je echt niet weten![]()
Ik kom uit '80, goed jaar. Op discovery is een onderzoek geweest waaruit blijkt dat iedereen die in dat jaar geboren is op 7 februari gezegend is met een peil van 28 cm (doorsnee)
18 / 2 = 9 + 4 = 13quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
je eigen leeftijd delen door 2 plus 4 is acceptabelkom je nog wel achter als je ouder wordt
![]()
Ik hoor dat wel vaker.Eerst is 20 oud als je zelf 16 bent,vervolgens wordt die grens naar 30 verschoven door mensen die de 20 net gepasserd zijn,totdat de 30 voor de desbetreffende personen in zicht komt en vervolgens wordt de lat op 40 gelegd,en ga zo maar door.quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:09 schreef hollander172 het volgende:
[..]
En daar moet uitgerekend jij om lachen.![]()
Tja pas een les gehad maar die ging weer goed, nog niet veel gedaan tough, volgende week 2 of 3 lessenquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:21 schreef ikookhier het volgende:
middag bazzie ,hoe gaat het rijden ?
I know, het leven begint bij 40 of niet?quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:15 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ik hoor dat wel vaker.Eerst is 20 oud als je zelf 16 bent,vervolgens wordt die grens naar 30 verschoven door mensen die de 20 net gepasserd zijn,totdat de 30 voor de desbetreffende personen in zicht komt en vervolgens wordt de lat op 40 gelegd,en ga zo maar door.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:25 schreef hollander172 het volgende:
[..]
I know, het leven na de dood begint bij 40 of niet?![]()
40 ben ik nog niet.37 om precies te zijn.quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:25 schreef hollander172 het volgende:
[..]
I know, het leven begint bij 40 of niet?![]()
quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:28 schreef richardgie het volgende:
[..]
40 ben ik nog niet.37 om precies te zijn.
Maar ik ga me maar even bij het bejaarden Topic vervoegen,met andere woorden:.
Wanneer gaan we eens te rijden?quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:31 schreef AndreB. het volgende:
Je hebt me namelijk wel op mn tere zieltje getrapt[afbeelding]
Het blijft toch een plaatje![]()
We gaan maandag wel hèquote:Op donderdag 1 juni 2006 15:35 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ja fantasie heb je wel genoeg idd ..
Lekkerquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:23 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Tja pas een les gehad maar die ging weer goed, nog niet veel gedaan tough, volgende week 2 of 3 lessen
Niemand heeft het lef dicht bij genoeg te komen als ik op een motor zitquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:37 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Lekker![]()
kan je pa niet een keer mee met lessen en je stunts filmen![]()
Gelukkig hebben ze zoom uitgevondenquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:40 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Niemand heeft het lef dicht bij genoeg te komen als ik op een motor zit
Ach ja zal het een keer vragen ofzoquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:55 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze zoom uitgevonden![]()
ik kan niet wachtenquote:
quote:
Klopt Kawa is het beste wat je kan krijgenquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:12 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ach ja zolang het kawa is is het goed he![]()
Kan wel, rem toch voornamelijk met voorremquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:15 schreef Fulcrum_X het volgende:
Trommelrem van ER-5 is kut, moet je veel te hard trappen
Kloptquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:16 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Klopt Kawa is het beste wat je kan krijgen![]()
Dan kun je nu wel een blauw pak kopen, past nog wel bij een ZXR 400 en hoef je over 2 jaar geen andere te kopenquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:20 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Klopt
Zeg ikTerwijl ik zodra ik geld heb een GSX-R 750 zou kopen
Eerst bij de plisie worden aangenomen anders kan ik over 2 jaar alleen een GSX-R uit het jaar 0 kopenquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:28 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Dan kun je nu wel een blauw pak kopen, past nog wel bij een ZXR 400 en hoef je over 2 jaar geen andere te kopen![]()
al die rare mensen die een GSX-R 750 willenquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:20 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Klopt
quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:32 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
al die rare mensen die een GSX-R 750 willen
ik wil over gaan naar de Z1000 maar het zal ongetwijfelt de Z750 wordenquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:20 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Klopt
Z1000 is ook prachtig maar blijf voorlopig denk ik bij de supersports.quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:50 schreef ikookhier het volgende:
[..]
ik wil over gaan naar de Z1000 maar het zal ongetwijfelt de Z750 worden![]()
Zo lang ik je tot de 100kmh bij hou ben ik tevredenquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:51 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Z1000 is ook prachtig maar blijf voorlopig denk ik bij de supersports.
Wat doet die Z1000 eigenlijk kwa acceleratie en top ed?quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:59 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Zo lang ik je tot de 100kmh bij hou ben ik tevreden![]()
Snel zat dusquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:02 schreef ikookhier het volgende:
ik dacht iets van 3.1sec 0-100 kan het niet vinden zo ff
dacht ik ook de Z750 0-100 3.5sec zie ik hierquote:
quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:51 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Z1000 is ook prachtig maar blijf voorlopig denk ik bij de supersports.
Z1000 vind ik dan weer mooier, heb niks met dat voorkapje van de Z750quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:06 schreef ikookhier het volgende:
[..]
dacht ik ook de Z750 0-100 3.5sec zie ik hier![]()
quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:08 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Z1000 vind ik dan weer mooier, heb niks met dat voorkapje van de Z750Aldus de mierenneukert
Kapje?quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:08 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Z1000 vind ik dan weer mooier, heb niks met dat voorkapje van de Z750Aldus de mierenneukert
Nee kapjequote:Op donderdag 1 juni 2006 18:12 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Kapje?
Het gaat om de dubbele RVS pijpen en de USD voorvork![]()
Z1000 is ook één van mijn favorieten.. Z750 is ook gaaf, alleen 1 pijp is weer jammer (en geen USD voorvork dus)
Wat is een meugquote:
Johquote:
quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:09 schreef Makster het volgende:
[..]
Joh
Zijn ze ze bijdehand in: Frieslandtoch
![]()
Frieslandquote:Op donderdag 1 juni 2006 19:09 schreef Makster het volgende:
[..]
Joh
Zijn ze ze bijdehand in: Frieslandtoch
![]()
quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:12 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Friesland
Ieder zijn meug = ieder zijn ding. -> over smaak valt niet te twisten. alhoewel... soms wel
Bazziek is Braboquote:Op donderdag 1 juni 2006 19:43 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
Denk je dat ik niet weet wat meug is![]()
Whalla laan, ies hij Braboquote:Op donderdag 1 juni 2006 19:50 schreef hicham het volgende:
[..]
Bazziek is Brabo![]()
Ik begrijp alles wat je zegt![]()
quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:52 schreef Makster het volgende:
[..]
Whalla laan, ies hij Brabo
Weer een verloren ziel![]()
Ja! en nu ineens doen alsof je het wel weet hèquote:Op donderdag 1 juni 2006 19:43 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
Denk je dat ik niet weet wat meug is![]()
quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
![]()
![]()
[afbeelding]
zit nu op schoolga weer ff verder
Coole shitquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
![]()
![]()
[afbeelding]
Ow nee he, internetten op school. Je bent verlorenquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
![]()
![]()
[afbeelding]
Politiesalaris.quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:30 schreef BazzieK het volgende:
Eerst bij de plisie worden aangenomen anders kan ik over 2 jaar alleen een GSX-R uit het jaar 0 kopen
Zodra je verdient strijkt pa een riant gedeelte kostgeld op.quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:36 schreef BazzieK het volgende:
Tja normaal wel maar ik geef geen ruk uit dus kan behoorlijk sparen
quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:32 schreef BazzieK het volgende:
Wat vragen sommige mensen toch achterlijk veel voor tweedehands motoren zeg:
http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/134671/1
quote:Op donderdag 01 juni 2006 20:21 schreef V-Ray het volgende:
De eerste '04 voor minder dan 10K. Mooie fiets man! Succes met de verkoop. Echt een plaatje van een motor.
Mijn pa kan aan mijn ballen gaan hangen maar kostgeld krijgt ie never nooit nietquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:38 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zodra je verdient strijkt pa een riant gedeelte kostgeld op.![]()
Hoe lang blijf je thuis wonen?![]()
Stond een nieuwe overjarige bij voss oss voor 11k, lul er wat af of wat kleding en zooi bij en je hebt voor hetzelfde geld een nieuwequote:Op donderdag 1 juni 2006 20:38 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zodra je verdient strijkt pa een riant gedeelte kostgeld op.![]()
Hoe lang blijf je thuis wonen?]
[..]
[..]
![]()
Ja, maar je doet verder ook geen ene ruk. 0 + 0 blijft 0quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:36 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Tja normaal wel maar ik geef geen ruk uit dus kan behoorlijk sparen
quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:55 schreef hicham het volgende:
[..]
Ja, maar je doet verder ook geen ene ruk. 0 + 0 blijft 0
quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:59 schreef Rib-i het volgende:
In Duitsland shoppen kan je zomaar 1000 Euro schelen
Nederlandse motor
[afbeelding]
Duitse motor
[afbeelding]
BPM berekening
[afbeelding]
NL Motor - (D motor + BPM) = Verschil
8990 - (6999 + 997) = 994Tja uhm leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:59 schreef Rib-i het volgende:Relaxed joh, dat je tijd over hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe'st met je kindekke en 't knijnedrama afgelopen![]()
Ze hebben vanavond lekker geBBQ'dquote:Op donderdag 1 juni 2006 21:05 schreef hicham het volgende:
[..]
Relaxed joh, dat je tijd over hebt
Hoe'st met je kindekke en 't knijnedrama afgelopen
Achja gisteren nog een drama, vandaag al een stuk minderquote:Op donderdag 1 juni 2006 21:05 schreef hicham het volgende:
[..]
Relaxed joh, dat je tijd over hebt
Hoe'st met je kindekke en 't knijnedrama afgelopen
quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:22 schreef Gawaine het volgende:
![]()
iemand nog een leuk internet adresje om dvd's te bestellen ?
http://www.mininova.org/quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:22 schreef Gawaine het volgende:
![]()
Brengt mij bij de solliciatieprocedure van Bazziek. Wel goed om te vertellen dat je actief aan de slag bent.quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:55 schreef hicham het volgende:
Ja, maar je doet verder ook geen ene ruk. 0 + 0 blijft 0
Dat was faithyquote:Op donderdag 1 juni 2006 21:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Brengt mij bij de solliciatieprocedure van Bazziek. Wel goed om te vertellen dat je actief aan de slag bent.![]()
Dat verhaal van strandwacht lijkt mij wel een referentie die het goed doet bij de politie.![]()
Nee joh, vertel ze gewoon dat ik 8 maanden in me nest lig en mijn grootste hobbie slapen is, als dat geen positief punt is weet ik het ook niet meerquote:Op donderdag 1 juni 2006 21:54 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Tja, I know, van iedereen kan je wat opsteken.Use and abuse it.
![]()
lege dvd'squote:Op donderdag 1 juni 2006 21:22 schreef Gawaine het volgende:
![]()
krijg nou wat.... BazzieK is moequote:
Nee, ik verveel me, wil spammenquote:Op donderdag 1 juni 2006 23:47 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
krijg nou wat.... BazzieK is moe![]()
![]()
Wilt ook X-Men 3 zienquote:Op donderdag 1 juni 2006 23:54 schreef Roderick2085 het volgende:
ohja, zou het nog bijna vergeten....
X-men 3 is ook vet
iedereen slaapt al?
ag, relaties gaan stuk, mensen gaan dood.... perfecte meiden film tochquote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:03 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Wilt ook X-Men 3 zienAl die kut vrienden van me hadden school
Zaterdag afspraakje met leuke kapster van me maar vindt X-Men 3 daar niet echt een geschikte film voor
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:11 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
ag, relaties gaan stuk, mensen gaan dood.... perfecte meiden film toch![]()
quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:54 schreef Roderick2085 het volgende:
ohja, zou het nog bijna vergeten....
X-men 3 is ook vet
iedereen slaapt al?
Zin om die ff te rippenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:14 schreef bwt het volgende:
[..]
nee, ik slaap nog niet. Maar eht scheelt niet veel.
ennee, ik wil ok nog x-man 3 zien. heb 1 en 2 op DVD
Nou WB, die meid van jouw SM is niet echt gecharmeerd van alles of welquote:Op donderdag 1 juni 2006 22:05 schreef Worldbeater het volgende:
blablabla
Nee maar hij wordt wel gratis met een volle tank diesel afgeleverd door haarquote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:31 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Nou WB, die meid van jouw SM is niet echt gecharmeerd van alles of wel![]()
Zou ze er 2takt olie in hebben gesmeten ofzo?![]()
Hmm morgen tentamen, en moet nog studeren morgenochtend![]()
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:43 schreef Rib-i het volgende:
Wordt lekker weer komend weekend
[/ikbennogwakkerenhebnietszinnigstoetevoegenpost]
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 01:09 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Zwaai maar ff vol, ik ben al bezig met een OP![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |