quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:41 schreef Zephyrus het volgende:
Komt me erg bekend voor... ik zeg Potosi, Bolivia??
Ook fout. Ze spreken er wel dezelfde taal.quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:38 schreef highway101 het volgende:
Quito, Ecuador?
quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Noosa, Australie?
Dat ligt niet op een eilandquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:13 schreef rosstek het volgende:
Een tvp vanuit Brasov, Romania?
nog spannende dingen meegemaakt in roemenie? ben je al in chisinau geweest?quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:13 schreef rosstek het volgende:
Een tvp vanuit Brasov, Romania?
Ik zal volgende week ergens in Travel wat info posten (en, ja ik ben in Chisinau geweest).quote:nog spannende dingen meegemaakt in roemenie? ben je al in chisinau geweest?
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:01 schreef MCH het volgende:
Wellington, Nieuw Zeeland
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:18 schreef captain.lefteye het volgende:
Is het Hobart, Tasmanië dan?
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:11 schreef highway101 het volgende:
Managua?
Omdat het anders zo leeg is: Worms, Duitsland?quote:Op maandag 5 juni 2006 17:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zoek het in Europa
Ik wist dat ik in de buurt zatquote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:53 schreef Skande het volgende:
Hint 2: Zoek het in een buurland van Oostenrijk.
quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:36 schreef highway101 het volgende:
Maribor?
Tel het aantal minaretten eens!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:14 schreef ETA het volgende:
Istanbul? met de Blue Mosque daar links?? Dat moet hem haast wel zijn
http://www.istanbulexcursions.com/mosques-images/blue.mosque.jpg
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:05 schreef highway101 het volgende:
Volgograd? (meen me zoiets te herinneren...)
quote:Op zondag 2 juli 2006 23:11 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Hint 5: Right-click en check de file naam![]()
quote:Het was moeilijk kiezen vanuit welke kamer we de raadfoto voor de maand juli zouden nemen. Want behalve een kamer...
Het droomuitzicht van juli. U kunt hier een weekend winnen, als u raadt waar de foto is genomen.
<foto>
...met dit uitzicht, hadden we er ook één kunnen nemen met een panorama van besneeuwde bergtoppen of één van waaruit je uitkijkt over de wijnranken.
Vlakbij ons hotel ligt een dorpje dat zijn naam heeft gegeven aan een beroemde wijn. En dat dorpje ligt in een streek die bovendien fameus is vanwege de truffels. Het charmante hotel is een juweeltje: kamers als in Versailles, je waant je in een museum.
quote:Op maandag 10 juli 2006 09:36 schreef highway101 het volgende:
London, UK?
quote:Over die prijsvraag: het zou wel aardig zijn als je er bij zou vertellen dat het hier om een AD prijsvraag gaat, waarbij je ook nog info hebt
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:04 schreef highway101 het volgende:
Praha, CZ?
Volgende opgave:quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:31 schreef Harmen1984 het volgende:
Volgende opgave?
Ik wilde net een hint gaan verzinnen, maar dat is niet meer nodig...quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:20 schreef Rebbedebje het volgende:
Vancouver, BC, Canada?
Tja, ik zag het vooral aan die hijskraan.quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:49 schreef Harmen1984 het volgende:
Ik wilde net een hint gaan verzinnen, maar dat is niet meer nodig...
Vancouver is goed!
Tx! Blijkbaar is Picserver ook niet succes.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:09 schreef Harmen1984 het volgende:
Probeer Tinypic.com
Nee.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:38 schreef highway101 het volgende:
Brugge of Gent?
quote:Op zondag 16 juli 2006 22:22 schreef foton het volgende:
Hmm, het lijkt op Ticino.
Gokje: Lugano, Ticino, Zwitserland?
quote:Op maandag 17 juli 2006 21:47 schreef en_door_slecht het volgende:
Als je nu de benaming voor provincie zou geven...![]()
Dat kunnen jullie zelf uitzoekenquote:Op maandag 17 juli 2006 21:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
is het een Frans eiland op het oostelijk halfrond?
Op de helft van deze vraag is het antwoord: Ja. Het is aan jullie welke helftquote:Op maandag 17 juli 2006 21:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
is het een Frans eiland op het oostelijk halfrond?
Ik heb ook nergens aangegeven dat dat niet het geval zou zijnquote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:08 schreef maartena het volgende:
Geen wonder dat ik in de verkeerde hoek zat te zoeken...... Het antwoord, Fort de France op het Caribische eiland Martinique (zie hier) ligt namelijk op het WESTELIJK halfrond......
* treinreiziger reist graag met de trein of met ander ov!quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:50 schreef en_door_slecht het volgende:
Volkomen off-topic, Treinreiziger: heet jij treinreiziger omdat je ook nog ergens komt met de trein of alleen voor de lol?
Helemaal correctquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:44 schreef De_Hertog het volgende:
Volgens mij is dat het Stadhuis van Aachen, maar aangezien de eerste pagina's op Google alleen maar foto's van de voorkant laten zien durf ik niets te garanderen
Nope. Ik vond het niet zo 'kan overal zijn', als je er geweest bent is het torentje-met-nepspits best herkenbaar. En de kans dat iemand er geweest is is wel groot, aangezien dit plaatsje één van de grootste toeristencentra van de streek is. Bovendien komen zo witte huisjes ook zeker niet overal voor.. In Kroatie volgens mij niet, bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:21 schreef foton het volgende:
Wilde gok: Dubrovnik, Kroatië
(dit kan echt óveral zijn)
Nope. Nog maar een hint dan, aangezien het blijkbaar moeilijker is dan ik dacht: degelijke witte huisjes kom ik over het algemeen, in Europa, alleen tegen in Portugal, Spanje of Griekenland.quote:Op zondag 23 juli 2006 00:21 schreef Nappio het volgende:
nog een gok: stadje op Menorca? Ik vind em echt moeilijk
Cincinnati, Ohio, USA??quote:
quote:Op maandag 24 juli 2006 21:05 schreef highway101 het volgende:
Memphis, Tennessee?
Beide fout. Wel het juiste land.quote:
Er was wel erg weinig op te zien hoor, zonder aanwijzing was het denk ik zelfs treinreiziger niet geluktquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |