quote:Op zondag 2 juli 2006 23:11 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Hint 5: Right-click en check de file naam![]()
quote:Het was moeilijk kiezen vanuit welke kamer we de raadfoto voor de maand juli zouden nemen. Want behalve een kamer...
Het droomuitzicht van juli. U kunt hier een weekend winnen, als u raadt waar de foto is genomen.
<foto>
...met dit uitzicht, hadden we er ook één kunnen nemen met een panorama van besneeuwde bergtoppen of één van waaruit je uitkijkt over de wijnranken.
Vlakbij ons hotel ligt een dorpje dat zijn naam heeft gegeven aan een beroemde wijn. En dat dorpje ligt in een streek die bovendien fameus is vanwege de truffels. Het charmante hotel is een juweeltje: kamers als in Versailles, je waant je in een museum.
quote:Op maandag 10 juli 2006 09:36 schreef highway101 het volgende:
London, UK?
quote:Over die prijsvraag: het zou wel aardig zijn als je er bij zou vertellen dat het hier om een AD prijsvraag gaat, waarbij je ook nog info hebt
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:04 schreef highway101 het volgende:
Praha, CZ?
Volgende opgave:quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:31 schreef Harmen1984 het volgende:
Volgende opgave?
Ik wilde net een hint gaan verzinnen, maar dat is niet meer nodig...quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:20 schreef Rebbedebje het volgende:
Vancouver, BC, Canada?
Tja, ik zag het vooral aan die hijskraan.quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:49 schreef Harmen1984 het volgende:
Ik wilde net een hint gaan verzinnen, maar dat is niet meer nodig...
Vancouver is goed!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |