Helemaal correctquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:44 schreef De_Hertog het volgende:
Volgens mij is dat het Stadhuis van Aachen, maar aangezien de eerste pagina's op Google alleen maar foto's van de voorkant laten zien durf ik niets te garanderen
Nope. Ik vond het niet zo 'kan overal zijn', als je er geweest bent is het torentje-met-nepspits best herkenbaar. En de kans dat iemand er geweest is is wel groot, aangezien dit plaatsje één van de grootste toeristencentra van de streek is. Bovendien komen zo witte huisjes ook zeker niet overal voor.. In Kroatie volgens mij niet, bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:21 schreef foton het volgende:
Wilde gok: Dubrovnik, Kroatië
(dit kan echt óveral zijn)
Nope. Nog maar een hint dan, aangezien het blijkbaar moeilijker is dan ik dacht: degelijke witte huisjes kom ik over het algemeen, in Europa, alleen tegen in Portugal, Spanje of Griekenland.quote:Op zondag 23 juli 2006 00:21 schreef Nappio het volgende:
nog een gok: stadje op Menorca? Ik vind em echt moeilijk
Cincinnati, Ohio, USA??quote:
quote:Op maandag 24 juli 2006 21:05 schreef highway101 het volgende:
Memphis, Tennessee?
Beide fout. Wel het juiste land.quote:
Er was wel erg weinig op te zien hoor, zonder aanwijzing was het denk ik zelfs treinreiziger niet geluktquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |