Whehehe. Wel thuis.quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:32 schreef jogy het volgende:
Ja, ik hoor het gerinkel van losvallende kettingen, ik mag weer naar huis.
Oh, dat mag je er wel bij zetten in de TT, heur.quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:33 schreef Litso het volgende:
Waarom wel over tieten en niet over billen he?
En zo geschiedde.quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:33 schreef boebiedoe het volgende:
Je bericht was leeg. Ga terug en voer je reactie alsnog in.
quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:33 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oh, dat mag je er wel bij zetten in de TT, heur.
quote:
Liefde. Genegenheid. Knuffelen.quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:35 schreef Janetje het volgende:
Seks.
Dat is beter inderdaad.quote:
Ik vind, stiekem, gewoon, eigenlijk, dat deze zin wel in de OP mag.quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:39 schreef Stofje het volgende:
[..]
"Keihard mijn dikke schwanz in die natte vagina jensen", klinkt gewoon niet romantisch.
Oh hij is hier even op de koffie. Moet ik wat doorgeven?quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:44 schreef Chowi het volgende:
Oh God, where are you now? In Pickeral Lake? Pigeon? Marquette? Mackinaw?
Zeg maar dat ik de hasj heb, waar hij om vroeg.quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:46 schreef Litso het volgende:
[..]
Oh hij is hier even op de koffie. Moet ik wat doorgeven?
Zal dat al 602 delen het geval zijn?quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:46 schreef clumsy_clown het volgende:!!!!!!!
Mijn icon in de OP linkt naar het profiel van PS.
Dat is láág. Láág zeg ik je!
Toch minstens een deeltje of 50 gok ik. Als jullie me haten hadden jullie dat best op een andere manier duidelijk mogen maken. Dit is gewoon m'n gezicht op een bakstenen muur rammen en omlaag duwen.quote:
Drama_clown.quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Toch minstens een deeltje of 50 gok ik. Als jullie me haten hadden jullie dat best op een andere manier duidelijk mogen maken. Dit is gewoon m'n gezicht op een bakstenen muur rammen en omlaag duwen.
Ga door, ga dooooor, ga dooooooor.quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:48 schreef Stofje het volgende:
[..]
Fantastisch. Indrukwekkend. Geweldig. Schattig. Ja.
Ja, dat krijg je als je me gaat verwarren met PS. Dan neem ik dat labiele gedoe van d'r over.quote:
Jammer boe.quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:58 schreef boebiedoe het volgende:
In de OP staat; "en tieten". Beetje misleidend, nu loop ik al deze prut voor niets te lezen..
Moedermelk doet de borsten zwellen, dus jij krijgt je portie nog.quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:58 schreef boebiedoe het volgende:
In de OP staat; "en tieten". Beetje misleidend, nu loop ik al deze prut voor niets te lezen..
Whehehe!quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Moedermelk doet de borsten zwellen, dus jij krijgt je portie nog.
Adieu! Het ga je goed! Succes enzo!quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:01 schreef Janetje het volgende:
Ik ga ervandoor.
Mocht ik jullie ooit nog zien.
Tot dan..
quote:
Engels met hasj op erg goed, Moet het nog wel nakijken. M'n antwoorden die ik dubbel had gemaakt zodat ik thuis na kon kijken voor GS zijn kwijt. Maarja, dat ging ook wel goed.quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:31 schreef Chowi het volgende:
HASJ! Hoe was je examen, pc-fr34k?
quote:
quote:
quote:
Mèh, ik zag je online komen, dus ik dacht dat je er al was.quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:12 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Engels met hasj op erg goed, Moet het nog wel nakijken. M'n antwoorden die ik dubbel had gemaakt zodat ik thuis na kon kijken voor GS zijn kwijt. Maarja, dat ging ook wel goed.
Dat het examen om half 4 klaar is betekend trouwens niet dat ik om 1 over half al op Fok zit.!
MSN was dan uit gevallen waarschijnlijk en weer aangemeld.quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:13 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mèh, ik zag je online komen, dus ik dacht dat je er al was.
Heb je dit topic op slot gezet, of zo?quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:39 schreef Litso het volgende:
Bier enzo.
Litso = DIGquote:Op woensdag 31 mei 2006 17:05 schreef Stofje het volgende:
Litso, naar FC, nu! BeF sluiten als DIG-mod, wat denk je wel niet. Vroeger pakten de DIG-mods onze vrouwen bijna () af, nu sluiten ze de reeksen al.
![]()
Ik ben te laat he? Ik schaam me diepquote:Op woensdag 31 mei 2006 17:07 schreef Stofje het volgende:
[..]
SES!!!!1111 Ik bedoel SES!!!!1111
Even mijn berichten editten.![]()
Maar nu schuiven we de schuld op mij, terwijl hij modt in dit subforum en zelfs BeF sloot.quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:08 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik ben te laat he? Ik schaam me diep.
Ik modde ook wel eens stiekem in ONZ toen ik nog SES-mod wasquote:Op woensdag 31 mei 2006 17:08 schreef Stofje het volgende:
Maar nu schuiven we de schuld op mij, terwijl hij modt in dit subforum en zelfs BeF sloot.
Litso, zak!
quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:35 schreef Chowi het volgende:
Ik ga solliciteren voor CUL. Whehe.
Hoezo? Weet je van ovenwanten?quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:35 schreef Chowi het volgende:
Ik ga solliciteren voor CUL. Whehe.
Ik kan keigoed koken. En seks ook.quote:
CUnniLingus.quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:48 schreef Chowi het volgende:
En seks ook.
En waarin dan? Ook koken en seks?quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:53 schreef clumsy_clown het volgende:
Man man man, ik ben goed.
dat geloven we graag!quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:53 schreef clumsy_clown het volgende:
quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:53 schreef clumsy_clown het volgende:
quote:
maar tot die tijd blijven we het graag gelovenquote:Op woensdag 31 mei 2006 17:59 schreef ehqo het volgende:
[..]
Niet zonder bewijs, eigenlijk. Je moet het eerst hard maken. Lepe woordkeus.
Sja. Leuk. Dag hè?quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:53 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb zojuist het gaafste kinderboekje dat ik in tijden heb gezien gekocht. Als cadeau. Voor een vriendin die 21 wordt en zich vast kan identificeren met de hoofdpersoon.quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:59 schreef ehqo het volgende:
[..]
Niet zonder bewijs, eigenlijk. Je moet het eerst hard maken. Lepe woordkeus.
In cunnilingusen? Ach, ik heb skills!quote:
Ohja, da's wel extraordinair goedquote:Op woensdag 31 mei 2006 18:01 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb zojuist het gaafste kinderboekje dat ik in tijden heb gezien gekocht. Als cadeau. Voor een vriendin die 21 wordt en zich vast kan identificeren met de hoofdpersoon.
Dus je bent goed in dingen kopen.quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb zojuist het gaafste kinderboekje dat ik in tijden heb gezien gekocht. Als cadeau. Voor een vriendin die 21 wordt en zich vast kan identificeren met de hoofdpersoon.
"pandi"?quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
"Dribbel".quote:
Nooit van gehoordquote:
Wanneer kom je?quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:06 schreef Chowi het volgende:
Misstique, ik wil seks met je.
Gaat over het beertje Pandi. Met zijn 'tover'stokje, dat gaat gloeien als Pandi opgewonden raakt!quote:
15 minuten na het openen van de deur.quote:
Zou het een cadeau voor Litso zijn? Zijn stokje gaat al gloeien als 'ie c_c d'r naam ook maar voorbij ziet komenquote:Op woensdag 31 mei 2006 18:14 schreef mcDavid het volgende:
Gaat over het beertje Pandi. Met zijn 'tover'stokje, dat gaat gloeien als Pandi opgewonden raakt!
Van David moest ik nu reageren met "*NU* AAHHHhh ehhhhhh". Maar dat doe ik niet, want dat is mijn humor niet.quote:
Dit verklaart een hoop.quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:14 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Gaat over het beertje Pandi. Met zijn 'tover'stokje, dat gaat gloeien als Pandi opgewonden raakt!
Dat is géén antwoord op mijn vraag!quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:17 schreef Chowi het volgende:
[..]
Van David moest ik nu reageren met "*NU* AAHHHhh ehhhhhh". Maar dat doe ik niet, want dat is mijn humor niet..
Neu, hij krijgt iets anders.quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:17 schreef JDude het volgende:
[..]
Zou het een cadeau voor Litso zijn? Zijn stokje gaat al gloeien als 'ie c_c d'r naam ook maar voorbij ziet komen.
quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:17 schreef Chowi het volgende:
[..]
Van David moest ik nu reageren met "*NU* AAHHHhh ehhhhhh". Maar dat doe ik niet, want dat is mijn humor niet..
Oh, sorry! We hebben nog steeds een datum te prikken, zoals ik eerder voorstelde.quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:20 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat is géén antwoord op mijn vraag!
dat is vooral heel leuk als je met een groep kneiterlamme oversexte luchtvaarttechniekstudenten een introweek looptquote:Op woensdag 31 mei 2006 18:20 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat is géén antwoord op mijn vraag!
Oh ok.quote:
Volgend weekend. Dus niet aanstaande, maar die erna.quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:23 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oh, sorry! We hebben nog steeds een datum te prikken, zoals ik eerder voorstelde.
quote:
TMI.quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:32 schreef clumsy_clown het volgende:
En, om het geen smileypost te maken, iets ontopic. Ehm. Ohja. Vaseline. Das handig als je niet tegen lippenbalsems kan, om de een of andere reden.
Okeuj.quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:25 schreef Misstique het volgende:
[..]
Volgend weekend. Dus niet aanstaande, maar die erna..
Hihi.quote:
En dan bier?quote:
I'm inquote:
Onder andere.quote:
Oh, goed dat je 't even zegt. Ik voelde niks.quote:
Wat nog meer dan?quote:
Dan moet je wel héél erg uitgewoond zijn.quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:39 schreef Chowi het volgende:
Oh, goed dat je 't even zegt. Ik voelde niks.
Dat is toch algemeen bekend?quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:39 schreef JDude het volgende:
[..]
Dan moet je wel héél erg uitgewoond zijn.
Chow en ik gaan minimeeten in Parijs.quote:
CoOoOl.quote:
True.quote:
Ik vind eigenlijk dat we dat best écht kunnen doen!quote:
Ken je nog een puikende tent dan, hm?quote:
In Zwolle?quote:
Nee, in Mozambique.quote:
O. In dat geval niet nee.quote:
Oei. Maar wel nog iets in Zwolle?quote:
Uiteraard.quote:
Laik whut?quote:
Sally's? 4 jaargetijden? Hetebrij?quote:
Die ene. Met dat bier.quote:
4 jaargetijden vind ik wel puik.quote:
Ja, die was tof. Maar het is niet wat voor Miss.quote:
Tôf!quote:
Doe maar een slokje water.quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:06 schreef Chowi het volgende:
Wil je een slokje water?
Een natte handdoek?
Mond-op-mond beademing?
In geval van nood, nuttig bier.quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:09 schreef Chowi het volgende:
Helaas, we hebben alleen bier.
Ongeveer.quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:11 schreef Dagonet het volgende:
Is dit het zwolle topic?
*nu* niet meerquote:Op woensdag 31 mei 2006 19:11 schreef Dagonet het volgende:
Is dit het zwolle topic?
quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:11 schreef Dagonet het volgende:
Is dit het zwolle topic?
En dat vertel je nu pas??!!?!!quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:29 schreef Litso het volgende:
Ik was laatst in Zwolle.
quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:33 schreef Dagonet het volgende:
Ik was laatst in Zwolle.
Hij was bij het bevrijdingsfestival.quote:
Zo ben jij.quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:53 schreef Misstique het volgende:
Ik bén Zwolle.
Ik was er ehm, vorig jaar ofzo.quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:51 schreef Chowi het volgende:
Oh! Ik, ik, ik! Was ook laatst in Zwolle.
[iets met bankjes].quote:
[iets met stoelen + café].quote:
ik kwam laatst in zwolle,quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:53 schreef Misstique het volgende:
Ik bén Zwolle.
Cet été, à Paris.quote:Op woensdag 31 mei 2006 20:01 schreef Chowi het volgende:
Wanneer nou nog 'es, dan?
Nee afgelopen zaterdag, moest even gauw een slijterij vinden.quote:
Jij snapt em.quote:
En daarvoor ga je naar Zwolle?quote:Op woensdag 31 mei 2006 20:19 schreef Litso het volgende:
Nee afgelopen zaterdag, moest even gauw een slijterij vinden.
Wonderfulquote:Op woensdag 31 mei 2006 21:11 schreef Dagonet het volgende:
Back baby.
quote:
Fijne verjaardag!quote:Op donderdag 1 juni 2006 01:44 schreef cerror het volgende:
Zo even iets anders.
Nee wacht, alweer!
Bier.
Niet echt.quote:Op donderdag 1 juni 2006 02:32 schreef mcDavid het volgende:
ben ik met deze post de laatste die nog op is vandaag?
Neuh.quote:Op donderdag 1 juni 2006 02:32 schreef mcDavid het volgende:
ben ik met deze post de laatste die nog op is vandaag?
Jij lag er om 10 uur al in?quote:Op donderdag 1 juni 2006 07:41 schreef jogy het volgende:
Ik heb heerlijk geslapen, Bedankt Fok!
Toen was 'ie net weer up.quote:
Geloof ik.quote:
Maakt niet uit, hoer. Bier.quote:
quote:Op donderdag 1 juni 2006 07:49 schreef Chowi het volgende:
Bier.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 07:41 schreef jogy het volgende:
Ik heb heerlijk geneukt, Bedankt Fok!
Hoevéél te vroeg?quote:
Beter dan te laat.quote:
Een uur.quote:
Daar heb ik geen problemen mee, heur.quote:
Schaamteloos!quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:23 schreef rompompom het volgende:
TVP.
Vertaling: We hebben het zelfbeheersingsniveau van een natte krant. Blij gewoon met je poten van dat vreten af.quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:28 schreef Chowi het volgende:
Overgewicht neemt de laatste paar jaren toe. Een reden hiervoor is, dat ongezond voedsel overal makkelijker te krijgen is. Bijvoorbeeld snoepautomaten in kantines, fastfoodketens, etc. Een andere reden is dat ons lichaam erop gebouwd is om snel, veel voedsel op te slaan, voor periodes van honger, maar we daar geen gebruik van maken. We hebben vrijwel altijd voedsel tot onze beschikking.
Sjéé.
My point exactly!quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:31 schreef jogy het volgende:
[..]
Vertaling: We hebben het zelfbeheersingsniveau van een natte krant. Blij gewoon met je poten van dat vreten af.
quote:
Vandáár dat het een welvaartsprobleem isquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:28 schreef Chowi het volgende:
Overgewicht neemt de laatste paar jaren toe. Een reden hiervoor is, dat ongezond voedsel overal makkelijker te krijgen is. Bijvoorbeeld snoepautomaten in kantines, fastfoodketens, etc. Een andere reden is dat ons lichaam erop gebouwd is om snel, veel voedsel op te slaan, voor periodes van honger, maar we daar geen gebruik van maken. We hebben vrijwel altijd voedsel tot onze beschikking.
Sjéé.
Sorry.quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:33 schreef Misstique het volgende:
Waarom lukt dat mij nooit?
Ik wilde jogy bijna vragen met wie!quote:
quote:
Dáár geef ik jou nou eens niet de schuld van.quote:
quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:38 schreef helikopter-streichquartet het volgende:
Hm.
Hoe maakt u het, mijnheer?quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:42 schreef helikopter-streichquartet het volgende:
[..]
Hallo, schone meidoornbloesem.
Ik zou met alle kracht in de wereld nog geen antwoord kunnen geven.quote:
Hallo, Blonde Engel.quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:38 schreef helikopter-streichquartet het volgende:
Hm.
Wittik, site verplaatst van host, moet hem weer uploaden.quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:41 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dáár geef ik jou nou eens niet de schuld van..
Je icon is leeg trouwens.
Ik voel je.quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:46 schreef helikopter-streichquartet het volgende:
[..]
Ik zou met alle kracht in de wereld nog geen antwoord kunnen geven.
Ik denk dat het gewoon zichzelf maakt, alsof het buiten mijn invloed om gebeurt.
Snapt u, hm?
Ik gooi hem wel op een fokserver.quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:46 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Wittik, site verplaatst van host, moet hem weer uploaden.
Goed plan.quote:
Succes ermee.quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:50 schreef JDude het volgende:
Nou, tortelduufjes, ik ga maar eens wat doen.
Eensch. Destijds dan.quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:50 schreef Chowi het volgende:
Báh, ik haat Nederlands. Het vak.
Vooral leraren Nederlandsquote:
Die van mij praat met een zwaar Amsterdams accent. Terwijl hij toch zijn hele leven in Zwolle heeft gewoond.quote:
Kunt u me daar eens wat van doorsturen?quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:00 schreef helikopter-streichquartet het volgende:
10 uur, tijd voor Arvo Pärt.
Van welzeker van wel ja.quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:05 schreef Misstique het volgende:
[..]
Kunt u me daar eens wat van doorsturen?.
Tóf.quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:05 schreef helikopter-streichquartet het volgende:
[..]
Van welzeker van wel ja.
Je boog wat af hoor, met die stem van je.quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:08 schreef Chowi het volgende:
Lichaamstaal bepaalt tweederde de kwaliteit van de communicatie. Dingen als stembuigingen, gelaatsuitdrukkingen en lichaamshouding zijn heel belangrijk bij het overbrengen van gevoelens. 93 procent daarvan brengen we non-verbaal over.
Hihi.
Via een ander medium dan.quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:11 schreef helikopter-streichquartet het volgende:
[..]
Daar doet een heer zoals ik niet aan!
Degene die ik de laatste twee jaar had was een bitch! Zo'n zestigjarige keurige dame.quote:
Tja, er moet toch íemand opgeleid worden om straks met zijn belastingcenten jullie hippies van een uitkering te voorzien.quote:
Fok ligt een avondje plat en alle modjes slapen opeens uit?quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:24 schreef Stofje het volgende:
Godver. Ik sliep gisteren al om 22:00. Ik voel me op zich best uitgerust. [/einde mededeling]
Tijd om te scheren, StofjeB.quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:24 schreef Stofje het volgende:
Godver. Ik sliep gisteren al om 22:00. Ik voel me op zich best uitgerust. [/einde mededeling]
quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:29 schreef helikopter-streichquartet het volgende:
[..]
Tijd om te scheren, StofjeB.
Dat wordt opgelost door het gebruik van PI's.quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:08 schreef Chowi het volgende:
Lichaamstaal bepaalt tweederde de kwaliteit van de communicatie. Dingen als stembuigingen, gelaatsuitdrukkingen en lichaamshouding zijn heel belangrijk bij het overbrengen van gevoelens. 93 procent daarvan brengen we non-verbaal over.
Hihi.
Ik heb momenteel niet eens internet thuis. Maar gisteren was FOK dus down?quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:25 schreef Misstique het volgende:
Eén avond geen Fok! en iedereen duikt op tijd zijn of haar nest in.
Dat is géén leuk grapje. Mijn lichaamshaar op de kin beperkt zich tot losse haartjes, die lastig te vangen zijn middels een scheerapparaat.quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:29 schreef helikopter-streichquartet het volgende:
[..]
Tijd om te scheren, StofjeB.
Nat scheren.quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:34 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dat is géén leuk grapje. Mijn lichaamshaar op de kin beperkt zich tot losse haartjes, die lastig te vangen zijn middels een scheerapparaat.
De enige manier.quote:
Ik scheer mezelf altijd onder douche. Natter kan niet.quote:
Oehhh, partituren. Gebeurt dat weer met het geld waar je eigenlijk van moet eten? Zoals met literatuur.quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:40 schreef helikopter-streichquartet het volgende:
Ik vermoed dat ik mezelf vandaag eens ga trakteren op wat nieuwe partituren.
Jij doet het met botte mesjes?quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:44 schreef helikopter-streichquartet het volgende:
Alleen mannen die zittend plassen gebruiken een scheerapparaat.
Welzeker. Ik had nog een paar euro's over om van te eten na het kopen van [dat vliegticket], maar ik kwam er achter dat ik nog een heel brood had, daar red ik het ook wel een paar dagen mee.quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:44 schreef ehqo het volgende:
[..]
Oehhh, partituren. Gebeurt dat weer met het geld waar je eigenlijk van moet eten? Zoals met literatuur.
Je knoeit niet, als je zittend plast. Bovendien moet je dan je penis extra bewegen, omdat deze in een vreemde richting gericht moet worden. Dat geeft een erotiserend gevoel.quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:44 schreef helikopter-streichquartet het volgende:
Alleen mannen die zittend plassen gebruiken een scheerapparaat.
Wat fijn dat ik geen mooi damesmeisje ben.quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:45 schreef helikopter-streichquartet het volgende:
[..]
Neen, met mooie damesmeisjes.
Dan niet! Mij best! Mir egal!quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:46 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wat fijn dat ik geen mooi damesmeisje ben..
Oh, het wordt regelmatig overtroffen, maar wie het kleine niet eert... Ook tijdens het toiletbezoek, is de behoefte naar een licht erotiserend gevoel aanwezig.quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:47 schreef helikopter-streichquartet het volgende:
[..]
Ooit zul je dingen leren die dat zullen overtreffen, Sofje. Vermoed ik.
Oeh, hoe primitief!quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:48 schreef ehqo het volgende:
Ik maak altijd zelf scheermesjes, van vuursteen.
Poepen is een omgekeerde penetratie.quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:48 schreef Stofje het volgende:
[..]
Oh, het wordt regelmatig overtroffen, maar wie het kleine niet eert... Ook tijdens het toiletbezoek, is de behoefte naar een licht erotiserend gevoel aanwezig.
Oh.quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:49 schreef helikopter-streichquartet het volgende:
Nu is het afgelopen.
Jij laat je afleiden. Een teken van zwakte.quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:49 schreef Chowi het volgende:
Fok! leidt mij af.
Ik bén zwakte.quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:51 schreef ehqo het volgende:
[..]
Jij laat je afleiden. Een teken van zwakte.
Doe je die open deur ook weer even dicht, het tocht hierquote:Op donderdag 1 juni 2006 10:50 schreef Chowi het volgende:
Die ¤ 300 miljard aan ingevoerde goederen noemen we de importwaarde. Stel dat de prijs van een goed gemiddeld ¤ 30 is en er worden 10 miljard goederen geïmporteerd, dan kom je zo op een importwaarde van ¤ 300 miljard.
Je hoort het Chow.quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:55 schreef helikopter-streichquartet het volgende:
Een pot verse thee lijkt me fijn. Meer dan fijn.
Ik zal mijn huidhoudster eens even met een opdracht verwittigen.
Doe normaal.quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:55 schreef Janetje het volgende:
Wat een motivatie..
Ben een uur te vroeg op m' n werk..
Ik had ook de tijd op m'n telefoon en horloge goed kunnen zetten toen ik hier weer aankwam gister.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |