Whehehe. Wel thuis.quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:32 schreef jogy het volgende:
Ja, ik hoor het gerinkel van losvallende kettingen, ik mag weer naar huis.
Oh, dat mag je er wel bij zetten in de TT, heur.quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:33 schreef Litso het volgende:
Waarom wel over tieten en niet over billen he?
En zo geschiedde.quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:33 schreef boebiedoe het volgende:
Je bericht was leeg. Ga terug en voer je reactie alsnog in.
quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:33 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oh, dat mag je er wel bij zetten in de TT, heur.
quote:
Liefde. Genegenheid. Knuffelen.quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:35 schreef Janetje het volgende:
Seks.
Dat is beter inderdaad.quote:
Ik vind, stiekem, gewoon, eigenlijk, dat deze zin wel in de OP mag.quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:39 schreef Stofje het volgende:
[..]
"Keihard mijn dikke schwanz in die natte vagina jensen", klinkt gewoon niet romantisch.
Oh hij is hier even op de koffie. Moet ik wat doorgeven?quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:44 schreef Chowi het volgende:
Oh God, where are you now? In Pickeral Lake? Pigeon? Marquette? Mackinaw?
Zeg maar dat ik de hasj heb, waar hij om vroeg.quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:46 schreef Litso het volgende:
[..]
Oh hij is hier even op de koffie. Moet ik wat doorgeven?
Zal dat al 602 delen het geval zijn?quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:46 schreef clumsy_clown het volgende:!!!!!!!
Mijn icon in de OP linkt naar het profiel van PS.
Dat is láág. Láág zeg ik je!
Toch minstens een deeltje of 50 gok ik. Als jullie me haten hadden jullie dat best op een andere manier duidelijk mogen maken. Dit is gewoon m'n gezicht op een bakstenen muur rammen en omlaag duwen.quote:
Drama_clown.quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Toch minstens een deeltje of 50 gok ik. Als jullie me haten hadden jullie dat best op een andere manier duidelijk mogen maken. Dit is gewoon m'n gezicht op een bakstenen muur rammen en omlaag duwen.
Ga door, ga dooooor, ga dooooooor.quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:48 schreef Stofje het volgende:
[..]
Fantastisch. Indrukwekkend. Geweldig. Schattig. Ja.
Ja, dat krijg je als je me gaat verwarren met PS. Dan neem ik dat labiele gedoe van d'r over.quote:
Jammer boe.quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:58 schreef boebiedoe het volgende:
In de OP staat; "en tieten". Beetje misleidend, nu loop ik al deze prut voor niets te lezen..
Moedermelk doet de borsten zwellen, dus jij krijgt je portie nog.quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:58 schreef boebiedoe het volgende:
In de OP staat; "en tieten". Beetje misleidend, nu loop ik al deze prut voor niets te lezen..
Whehehe!quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Moedermelk doet de borsten zwellen, dus jij krijgt je portie nog.
Adieu! Het ga je goed! Succes enzo!quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:01 schreef Janetje het volgende:
Ik ga ervandoor.
Mocht ik jullie ooit nog zien.
Tot dan..
quote:
Engels met hasj op erg goed, Moet het nog wel nakijken. M'n antwoorden die ik dubbel had gemaakt zodat ik thuis na kon kijken voor GS zijn kwijt. Maarja, dat ging ook wel goed.quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:31 schreef Chowi het volgende:
HASJ! Hoe was je examen, pc-fr34k?
quote:
quote:
quote:
Mèh, ik zag je online komen, dus ik dacht dat je er al was.quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:12 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Engels met hasj op erg goed, Moet het nog wel nakijken. M'n antwoorden die ik dubbel had gemaakt zodat ik thuis na kon kijken voor GS zijn kwijt. Maarja, dat ging ook wel goed.
Dat het examen om half 4 klaar is betekend trouwens niet dat ik om 1 over half al op Fok zit.!
MSN was dan uit gevallen waarschijnlijk en weer aangemeld.quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:13 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mèh, ik zag je online komen, dus ik dacht dat je er al was.
Heb je dit topic op slot gezet, of zo?quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:39 schreef Litso het volgende:
Bier enzo.
Litso = DIGquote:Op woensdag 31 mei 2006 17:05 schreef Stofje het volgende:
Litso, naar FC, nu! BeF sluiten als DIG-mod, wat denk je wel niet. Vroeger pakten de DIG-mods onze vrouwen bijna () af, nu sluiten ze de reeksen al.
![]()
Ik ben te laat he? Ik schaam me diepquote:Op woensdag 31 mei 2006 17:07 schreef Stofje het volgende:
[..]
SES!!!!1111 Ik bedoel SES!!!!1111
Even mijn berichten editten.![]()
Maar nu schuiven we de schuld op mij, terwijl hij modt in dit subforum en zelfs BeF sloot.quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:08 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik ben te laat he? Ik schaam me diep.
Ik modde ook wel eens stiekem in ONZ toen ik nog SES-mod wasquote:Op woensdag 31 mei 2006 17:08 schreef Stofje het volgende:
Maar nu schuiven we de schuld op mij, terwijl hij modt in dit subforum en zelfs BeF sloot.
Litso, zak!
quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:35 schreef Chowi het volgende:
Ik ga solliciteren voor CUL. Whehe.
Hoezo? Weet je van ovenwanten?quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:35 schreef Chowi het volgende:
Ik ga solliciteren voor CUL. Whehe.
Ik kan keigoed koken. En seks ook.quote:
CUnniLingus.quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:48 schreef Chowi het volgende:
En seks ook.
En waarin dan? Ook koken en seks?quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:53 schreef clumsy_clown het volgende:
Man man man, ik ben goed.
dat geloven we graag!quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:53 schreef clumsy_clown het volgende:
quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:53 schreef clumsy_clown het volgende:
quote:
maar tot die tijd blijven we het graag gelovenquote:Op woensdag 31 mei 2006 17:59 schreef ehqo het volgende:
[..]
Niet zonder bewijs, eigenlijk. Je moet het eerst hard maken. Lepe woordkeus.
Sja. Leuk. Dag hè?quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:53 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb zojuist het gaafste kinderboekje dat ik in tijden heb gezien gekocht. Als cadeau. Voor een vriendin die 21 wordt en zich vast kan identificeren met de hoofdpersoon.quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:59 schreef ehqo het volgende:
[..]
Niet zonder bewijs, eigenlijk. Je moet het eerst hard maken. Lepe woordkeus.
In cunnilingusen? Ach, ik heb skills!quote:
Ohja, da's wel extraordinair goedquote:Op woensdag 31 mei 2006 18:01 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb zojuist het gaafste kinderboekje dat ik in tijden heb gezien gekocht. Als cadeau. Voor een vriendin die 21 wordt en zich vast kan identificeren met de hoofdpersoon.
Dus je bent goed in dingen kopen.quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb zojuist het gaafste kinderboekje dat ik in tijden heb gezien gekocht. Als cadeau. Voor een vriendin die 21 wordt en zich vast kan identificeren met de hoofdpersoon.
"pandi"?quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
"Dribbel".quote:
Nooit van gehoordquote:
Wanneer kom je?quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:06 schreef Chowi het volgende:
Misstique, ik wil seks met je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |