Hou je smoel?quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:40 schreef Autodidact het volgende:
Hou je smoel, rechtse Takkesteeg.
Wacht maar tot links aan de macht is, dan is er heel veel goeds over rechts te melden........quote:Op donderdag 15 juni 2006 09:36 schreef kareltje_de_grote het volgende:
is er eigenlijk iets goeds over rechts te melden?
Zonder rechts was er geen links?quote:Op donderdag 15 juni 2006 09:36 schreef kareltje_de_grote het volgende:
is er eigenlijk iets goeds over rechts te melden?
quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:48 schreef Lyrebird het volgende:
Wouter Bos zou een met HIV geinfecteerde hamster neuken als 'm dat stemmen op zou leveren.
zo waarquote:Op donderdag 15 juni 2006 09:39 schreef freddygonzales het volgende:
[..]
Wacht maar tot links aan de macht is, dan is er heel veel goeds over rechts te melden........
Allemaal, en zonder uitzondering. Ze zijn fout. Hun stemrecht zou hen ontnomen moeten worden, en eigenlijk zou het beste zijn wanneer ze vernietigd werden.quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:26 schreef Zyggie het volgende:
Rechtse mensen zijn asociaal.
Je overdrijft. Er moet gewoon een ordentelijk beginsel komen waaraan partijen moeten voldoen voordat ze mogen worden opgericht. Dan worden mensen ook niet meer verleid door vuige rechtse borrelpraat. Dat ruit het volk maar op.quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:05 schreef LXIV het volgende:
[..]
Allemaal, en zonder uitzondering. Ze zijn fout. Hun stemrecht zou hen ontnomen moeten worden, en eigenlijk zou het beste zijn wanneer ze vernietigd werden.
Goed.quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:11 schreef sigme het volgende:
[..]
Je overdrijft. Er moet gewoon een ordentelijk beginsel komen waaraan partijen moeten voldoen voordat ze mogen worden opgericht. Dan worden mensen ook niet meer verleid door vuige rechtse borrelpraat. Dat ruit het volk maar op.
lekker door laten polderen?quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:13 schreef LXIV het volgende:
[..]
Goed.Maar wat doen we dan met de vuige linkse theebabbels?
Ohnee het rechtse denkpatroon is ook in jouw geest geslopen. Een zinnetje en meteen rechtse ideeën erop projecteren. Links ziet rechts meer als grappige eenzame knuffels.quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:05 schreef LXIV het volgende:
[..]
Allemaal, en zonder uitzondering. Ze zijn fout. Hun stemrecht zou hen ontnomen moeten worden, en eigenlijk zou het beste zijn wanneer ze vernietigd werden.
Gelukkig hebben 'linkse mensen' geen last van hokjesdenken.![]()
Gelukkig heeft links nooit kampementen gehad!quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:16 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Ohnee het rechtse denkpatroon is ook in jouw geest geslopen. Een zinnetje en meteen rechtse ideeën erop projecteren. Links ziet rechts meer als grappige eenzame knuffels.![]()
Ik bedek het met een aanzienlijke hoeveelheid mantels der liefde.quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:18 schreef LXIV het volgende:
[..]
Gelukkig heeft links nooit kampementen gehad!![]()
quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:19 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Ik bedek het met een aanzienlijke hoeveelheid mantels der liefde.![]()
Lekker laten babbelen en ondertussen gaan de echte aanpakkers de zaakjes gewoon regelenquote:Op donderdag 15 juni 2006 15:13 schreef LXIV het volgende:
[..]
Goed.Maar wat doen we dan met de vuige linkse theebabbels?
Wat een onzin!quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:03 schreef Martijn_77 het volgende:
En het moto van de SP is back to the USSR
en het motto van martijn_77 is zoveel mogelijk onzin neerzettenquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:03 schreef Martijn_77 het volgende:
Links lullen en rechts vullen is het moto van de PvdA toch?
En het moto van de SP is back to the USSR
O, ja dat was ik vergeten back to the USSR was de vooruit uitstrevende tak die streeft naar een fusie met de PvdAquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:45 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wat een onzin!![]()
De ideologie van de SP is gebaseerd op het rode boekje van Mao! Terug naar de Lange Mars is het motto!
Inderdaad. Dat is de uiterste rechtervleugel van de SP.quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:04 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
O, ja dat was ik vergeten back to the USSR was de vooruit uitstrevende tak die streeft naar een fusie met de PvdA
en de oplossing is?quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:36 schreef HenriOsewoudt het volgende:
The left is wrong, the right is stupid.
ken je verdonk?quote:
hij is leukquote:Op vrijdag 16 juni 2006 08:27 schreef sigme het volgende:
Rechts is toch die stroming die stelt dat iedereen uit eigenbelang handelt en dat het het beste zou zijn als iedereen in vrijheid in eigen belang kan handelen? Tenzij iemand links handelt, want dat is geen eigenbelang, of nee, toch wel eigenbelang, maar dan verkeerd eigenbelang en bovendien is verkeerd begrepen want dat eigenbelang is eigenlijk niet in het belang van degene die denkt er eigenbelang mee te dienen. Ofzo. Toch?
regels zijn regelsquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:30 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
ken je verdonk?
niet links, niet rechts, dus ....
Rita "befehl ist befehl, ik ben gebonden aan de wet en kan niets anders dan de wet letter voor letter uitvoeren" Verdonk. Inderdaad een aanwinst voor de politiekquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:30 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
ken je verdonk?
niet links, niet rechts, dus ....
Gebonden aan de wet, inderdaad. In tegenstelling tot die PVDA-raadsleden uit de Bijlmer die nu ze gekozen zijn voor de gemeenteraad, boven de wet denken te staan, en met drank op zonder rijbewijs ,rond mogen crossen door de wijken.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:46 schreef --Davidoff-- het volgende:
[..]
Rita "befehl ist befehl, ik ben gebonden aan de wet en kan niets anders dan de wet letter voor letter uitvoeren" Verdonk. Inderdaad een aanwinst voor de politiek![]()
Je hebt het duidelijk niet begrepen. Dat er wetten zijn om het integratiebeleid te vormen wil niet zeggen dat Verdonk geen enkele beleids –en beoordelingsvrijheid heeft, wat zij ons echter wel wil doen geloven volgens haar regel is regel credo. Verdonk moet op grond van de individuele gevallen beschikkingen leveren. Een beschikking is maatwerk en dus zal telkens met alle omstandigheden rekening gehouden moeten worden. Gevallen zijn ook vrijwel nooit gelijkwaardig. Kortom zo simplistisch als zij het stelt is de realiteit niet.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:17 schreef LXIV het volgende:
[..]
Gebonden aan de wet, inderdaad. In tegenstelling tot die PVDA-raadsleden uit de Bijlmer die nu ze gekozen zijn voor de gemeenteraad, boven de wet denken te staan, en met drank op zonder rijbewijs ,rond mogen crossen door de wijken.
Je maakt nu de fout door te stellen dat beide gevallen gelijkwaardig zijn en ook op identieke wijze moeten worden beoordeeld. Dat is echter niet zo. De afweging die voor een sporter moet worden gemaakt, indien op grond van uitzonderlijk talent een meerwaarde is voor de Nederlandse sportwereld en dus op een snellere wijze dan normaliter het geval is in aanmerking kan komen voor een paspoort, is een geheel andere dan de afweging die gemaakt moet worden voor een willekeurig gezin dat reeds tien jaar in Nederland woont geïntegreerd is maar tevens ook uitgeproduceerd. Zoals ik reeds stelde zal dan door middel van een beschikking telkens op maat ten aanzien van het individuele geval een beslissing genomen moeten worden.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 21:50 schreef LXIV het volgende:
Wanneer Verdonk beleids- en regelvrijheid heeft, heeft ze óók de vrijheid om de regelgeving strak aan te passen. Het risico wat ontstaat wanneer zij dit niet doet is een vorm van nepotisme, waarbij de één wél in Nederland mag blijven, bijvoorbeeld omdat hij goed kan voetballen, en de ander niet, omdat zij toevallig de onbekende mevr. M. Kalukoe uit Almeren is.
Er staat natuurlijk tegenover dat links de stroming is die stelt:quote:
ik doelde meer op haar oneliner, ik ben niet link, ik ben niet rechts, ik ben recht doorzee. Maar deze vind ik ook wel leukquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:32 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
regels zijn regels
vluchtelingen zijn nummers
je hebt nog nooit bedacht dat ministers ruimte hebben op aparte gevallen naar eigen inzicht te beoordelen?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:17 schreef LXIV het volgende:
[..]
Gebonden aan de wet, inderdaad. In tegenstelling tot die PVDA-raadsleden uit de Bijlmer die nu ze gekozen zijn voor de gemeenteraad, boven de wet denken te staan, en met drank op zonder rijbewijs ,rond mogen crossen door de wijken.
En daarmee indirect de bevolking en hun welvaart.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:19 schreef Martijn_77 het volgende:
Met Marijnisen en Bos is de Economie van Nederland de klos
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:07 schreef K33T het volgende:
...
Gelukkig noem je Willem Drees nietquote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:26 schreef LXIV het volgende:
[..]
Links = (Pol Pot + Mao Tze Tung) * Stalin '10Eden Uyl
punt 2 is bewezen, en jij hebt humorquote:Godwin was een nazi.
Sterke vergelijking!!!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:26 schreef LXIV het volgende:
[..]
Allemaal goede lijdersquote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:26 schreef LXIV het volgende:
[..]
Goed gezien. Daarom zitten de betere liberalen niet in de politiek, maar in het bedrijfsleven. Het zou geen kwaad kunnen als deze liberalen na hun succesrijke cariere een overstap maken naar de landelijke politiek.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:20 schreef Musketeer het volgende:
Politiek is sowieso al een linkse aangelegenheid. Politiek is eigenlijk het je baan maken te besluiten wat andere mensen mogen en/of moeten. Wil je dat je hele leven doen, dan ben je stiekem al links. Je kunt als echte liberaal nauwelijks politiek bezig zijn, omdat je dan aan het prediken bent voor het afschaffen van je eigen baan.
Is dat zo?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:08 schreef achterhetspoor het volgende:
Helaas doen ze dat niet omdat de publieke zaak ze geen ene ruk kan schelen.
Ja eensch, Zoals Herman Heinsbroek deed. Wat een verademing was hijquote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:57 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Goed gezien. Daarom zitten de betere liberalen niet in de politiek, maar in het bedrijfsleven. Het zou geen kwaad kunnen als deze liberalen na hun succesrijke cariere een overstap maken naar de landelijke politiek.
'De politiek' verengen tot Den Haag is een versimpeling. De macht in de samenleving, en over de samenleving, ligt niet alleen in Den Haag, en niet alleen in wetten.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:54 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Is dat zo?
Ik kan me voorstellen dat ik over een jaar of 20 een overstap naar de politiek maak. Maar dan moet ik wel discussieren met types als Halsema, Bos, Koenders en Rutte. Daar zou je toch een slappe zak van krijgen?
En als ik dan een oplossing verzin voor ik noem maar iets de WAO, en ik zorg ervoor dat die wetgeving door 1e en 2e kamer wordt geloodsd, dan legt de FNV het land op ondemocratische wijze plat, om de belangen van hun incontinente leden te behartigen. En dan mag ik iedere dag in "kwaliteitskranten" en van het NOS journaal vernemen dat het land naar de knoppen gaat.
Leuk is anders.
Ik ben bang van welquote:
Dat zijn slechts de praktische problemen.quote:Ik kan me voorstellen dat ik over een jaar of 20 een overstap naar de politiek maak. Maar dan moet ik wel discussieren met types als Halsema, Bos, Koenders en Rutte. Daar zou je toch een slappe zak van krijgen?
En als ik dan een oplossing verzin voor ik noem maar iets de WAO, en ik zorg ervoor dat die wetgeving door 1e en 2e kamer wordt geloodsd, dan legt de FNV het land op ondemocratische wijze plat, om de belangen van hun incontinente leden te behartigen. En dan mag ik iedere dag in "kwaliteitskranten" en van het NOS journaal vernemen dat het land naar de knoppen gaat.
Leuk is anders.
Je discuseert alleen met mensen die het met je eens zijn?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:54 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Is dat zo?
Ik kan me voorstellen dat ik over een jaar of 20 een overstap naar de politiek maak. Maar dan moet ik wel discussieren met types als Halsema, Bos, Koenders en Rutte. Daar zou je toch een slappe zak van krijgen?
Zonder links was het world wide web een stille dood gestorven.quote:Op zondag 25 juni 2006 13:29 schreef George-Butters het volgende:
Helemaal gemist dit topic
Zonder rechts zouden we nooit van een snelweg afkomen.
quote:Op zondag 25 juni 2006 12:15 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Je discuseert alleen met mensen die het met je eens zijn?
- Als het slecht gaat met de economie ligt dat aan het kabinet, omdat die niet in staat is de juiste maatregelen te nemen om mensen, en dan vooral jongeren, weer aan het werk te helpen. Daarnaast ligt het natuurlijk aan rechts, want rechts zit al 15 jaar in de regering.quote:Op woensdag 28 juni 2006 13:18 schreef Dabrye het volgende:
-Als het slecht gaat met de economie, ligt dat aan ons, omdat wij niet hard genoeg werken en aan de wereldeconomie. Daarnaast ligt het natuurlijk aan links, want links heeft het verneukt in voorgaande kabinetten.
-Als het goed gaat met de economie dan is dat een verdienste van de VVD en het CDA. Het kan immers niet zo zijn dat de economie wereldwijd weer aantrekt.
Rechtse logica.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |