je hebt nog nooit bedacht dat ministers ruimte hebben op aparte gevallen naar eigen inzicht te beoordelen?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:17 schreef LXIV het volgende:
[..]
Gebonden aan de wet, inderdaad. In tegenstelling tot die PVDA-raadsleden uit de Bijlmer die nu ze gekozen zijn voor de gemeenteraad, boven de wet denken te staan, en met drank op zonder rijbewijs ,rond mogen crossen door de wijken.
En daarmee indirect de bevolking en hun welvaart.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:19 schreef Martijn_77 het volgende:
Met Marijnisen en Bos is de Economie van Nederland de klos
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:07 schreef K33T het volgende:
...
Gelukkig noem je Willem Drees nietquote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:26 schreef LXIV het volgende:
[..]
Links = (Pol Pot + Mao Tze Tung) * Stalin '10Eden Uyl
punt 2 is bewezen, en jij hebt humorquote:Godwin was een nazi.
Sterke vergelijking!!!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:26 schreef LXIV het volgende:
[..]
Allemaal goede lijdersquote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:26 schreef LXIV het volgende:
[..]
Goed gezien. Daarom zitten de betere liberalen niet in de politiek, maar in het bedrijfsleven. Het zou geen kwaad kunnen als deze liberalen na hun succesrijke cariere een overstap maken naar de landelijke politiek.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:20 schreef Musketeer het volgende:
Politiek is sowieso al een linkse aangelegenheid. Politiek is eigenlijk het je baan maken te besluiten wat andere mensen mogen en/of moeten. Wil je dat je hele leven doen, dan ben je stiekem al links. Je kunt als echte liberaal nauwelijks politiek bezig zijn, omdat je dan aan het prediken bent voor het afschaffen van je eigen baan.
Is dat zo?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:08 schreef achterhetspoor het volgende:
Helaas doen ze dat niet omdat de publieke zaak ze geen ene ruk kan schelen.
Ja eensch, Zoals Herman Heinsbroek deed. Wat een verademing was hijquote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:57 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Goed gezien. Daarom zitten de betere liberalen niet in de politiek, maar in het bedrijfsleven. Het zou geen kwaad kunnen als deze liberalen na hun succesrijke cariere een overstap maken naar de landelijke politiek.
'De politiek' verengen tot Den Haag is een versimpeling. De macht in de samenleving, en over de samenleving, ligt niet alleen in Den Haag, en niet alleen in wetten.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:54 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Is dat zo?
Ik kan me voorstellen dat ik over een jaar of 20 een overstap naar de politiek maak. Maar dan moet ik wel discussieren met types als Halsema, Bos, Koenders en Rutte. Daar zou je toch een slappe zak van krijgen?
En als ik dan een oplossing verzin voor ik noem maar iets de WAO, en ik zorg ervoor dat die wetgeving door 1e en 2e kamer wordt geloodsd, dan legt de FNV het land op ondemocratische wijze plat, om de belangen van hun incontinente leden te behartigen. En dan mag ik iedere dag in "kwaliteitskranten" en van het NOS journaal vernemen dat het land naar de knoppen gaat.
Leuk is anders.
Ik ben bang van welquote:
Dat zijn slechts de praktische problemen.quote:Ik kan me voorstellen dat ik over een jaar of 20 een overstap naar de politiek maak. Maar dan moet ik wel discussieren met types als Halsema, Bos, Koenders en Rutte. Daar zou je toch een slappe zak van krijgen?
En als ik dan een oplossing verzin voor ik noem maar iets de WAO, en ik zorg ervoor dat die wetgeving door 1e en 2e kamer wordt geloodsd, dan legt de FNV het land op ondemocratische wijze plat, om de belangen van hun incontinente leden te behartigen. En dan mag ik iedere dag in "kwaliteitskranten" en van het NOS journaal vernemen dat het land naar de knoppen gaat.
Leuk is anders.
Je discuseert alleen met mensen die het met je eens zijn?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:54 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Is dat zo?
Ik kan me voorstellen dat ik over een jaar of 20 een overstap naar de politiek maak. Maar dan moet ik wel discussieren met types als Halsema, Bos, Koenders en Rutte. Daar zou je toch een slappe zak van krijgen?
Zonder links was het world wide web een stille dood gestorven.quote:Op zondag 25 juni 2006 13:29 schreef George-Butters het volgende:
Helemaal gemist dit topic
Zonder rechts zouden we nooit van een snelweg afkomen.
quote:Op zondag 25 juni 2006 12:15 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Je discuseert alleen met mensen die het met je eens zijn?
- Als het slecht gaat met de economie ligt dat aan het kabinet, omdat die niet in staat is de juiste maatregelen te nemen om mensen, en dan vooral jongeren, weer aan het werk te helpen. Daarnaast ligt het natuurlijk aan rechts, want rechts zit al 15 jaar in de regering.quote:Op woensdag 28 juni 2006 13:18 schreef Dabrye het volgende:
-Als het slecht gaat met de economie, ligt dat aan ons, omdat wij niet hard genoeg werken en aan de wereldeconomie. Daarnaast ligt het natuurlijk aan links, want links heeft het verneukt in voorgaande kabinetten.
-Als het goed gaat met de economie dan is dat een verdienste van de VVD en het CDA. Het kan immers niet zo zijn dat de economie wereldwijd weer aantrekt.
Rechtse logica.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |