abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38409098
Ik snap dat soort publiek niet, moet dat nou interessant staan? Dat je of alleen staat of met vrienden in een openbare gelegenheid met rap of bubbling luid uit je telefoon'speakers'?

Vandaag weer één, een wijf met een psp in der handen met daaruit kutrap. Gaat ze er ook zo mee in de metro staan, kutkind, ik hoef die pleurisrap van je niet te horen net als die overige gasten in de metro die je maar vaag deden aanstaren. Blijkbaar vond je het nog boeiend ook door steeds dat ding zichtbaar te maken aan iedereen door je hand uit steken og tegen je hoofd te houden. Lekker boeiend ik hoop dat dat ding van je geroofd word, je vraagt er zelf om .
Dit geld ook voor de mensen die ik soms zo met hun telefoon zie staan, te sloeber om een mp3speler of telefoonoordopjes te kopen?
Oppleuren Altijd hetzelfde publiek en zelfde negermuziek
  woensdag 31 mei 2006 @ 14:17:13 #2
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_38409163
is dat in tegenwoordig bij mij op school lopen ze er ook zo bij
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_38409178
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 14:15 schreef renz0r het volgende:
Ik snap dat soort publiek niet, moet dat nou interessant staan? Dat je of alleen staat of met vrienden in een openbare gelegenheid met rap of bubbling luid uit je telefoon'speakers'? (..) met daaruit kutrap.
Dat gaat vaak ook hand in hand, valt me op.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_38409202
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 14:15 schreef renz0r het volgende:
Oppleuren Altijd hetzelfde publiek en zelfde negermuziek
Guns N Roses - Welcome to the Jungle en er dan gewoon naast gaan staan
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_38409213
Je kan er toch wat van zeggen?
  woensdag 31 mei 2006 @ 14:18:40 #6
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_38409231
Walgelijk idd.. En het is ALTIJD echt verschrikkelijke KUT muziek ook idd.

Er gaat binnenkort echt eens een GSM/PSP oid het raam uit......
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_38409256
ook vaak in de bus, met hun kut rap uit die stronttelefoon, en ze gaan ook gewoon door he terwijl iedereen er last van heeft en naar ze kijkt.

trieste kutlui
you and I ain't done Zeke!
pi_38409287
Mja bij ons precies hetzelfde, het is pauze, al die gasten (negers dus, no offense) lopen naar buiten, halen die foon tevoorschijn, en dan komt de bubbling en/of hiphop/rap op een volume waardoor we bijna moeten gaan schreeuwen zo hard.... hou dat lekker voor thuis ofzo
† The 3 Kings †
pi_38409291
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 14:19 schreef Johnns het volgende:
ook vaak in de bus, met hun kut rap uit die stronttelefoon, en ze gaan ook gewoon door he terwijl iedereen er last van heeft en naar ze kijkt.

trieste kutlui
Mensen moeten bij dit soort mensen gewoon hun bek openen.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 31 mei 2006 @ 14:20:39 #10
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_38409325
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 14:18 schreef HeatWave het volgende:
Walgelijk idd.. En het is ALTIJD echt verschrikkelijke KUT muziek ook idd.

Er gaat binnenkort echt eens een GSM/PSP oid het raam uit......
Met diegene er achteraan hoop ik?
Anders zit diegene er de volgende dag weer met die graftakke herrie...
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_38409328
JE LIEGT!

VUIL LIEGBEEST!
homo.....
Ik was eerst kaneelstok
pi_38409362
Wat precies verstaat TS onder telefoonoordopjes?

Groetjes,

veldmuis
pi_38409373
Ja, dat soort idioterie viel me ook al op. Totaal overstuurde baggerherrie uit een telefoontje. Als de 'muziek' an sich al het beluisteren waard zou zijn, dan is die het dan al meteen niet meer vanwege de vervorming.

Het schijnt hip te zijn om je je omgeven door pleurisherrie voort te bewegen. En koptelefoons verpesten je kapsel natuurlijk .
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_38409471
wat je niet mans genoeg om er wat van te zeggen....
zo ja dan moet je ook niet zeiken
  Donald Duck held woensdag 31 mei 2006 @ 14:24:14 #15
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_38409480
laatst had zo'n hoofddoek van die afschuwelijke jengelmuziek aan in de metro. gelukkig werd zo'n redneck er pissig over en die ging schelden.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_38409549
Terug pakken die hoertjes! Gewoon keihard hardcore draaien als je ernaast staat. Dan staat er binnenkort op het Sugababes forum : 4L dI3 K@nK3r Sk1nH34d5 M3t Hun K2nK3r Musiek.... :@
Hondenpis en kattenstront
Vind men beide op de grond
Vogelschijt dat is berucht
Want dat komt vallend uit de lucht
pi_38409571
In de bieb hier ook zitten ze te MSN-en studeren, hebben ze die koptelefoon naast hun PC liggen met van die keiharde vervormde muziek.

En dan mag ik lekker zeggen dat ze hem of UIT moeten zetten of op hun hoofd met een heel bitcherig: EN IK WIL NIKS MEER HOREN VAN DIE MUZIEK
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_38409679
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 14:23 schreef tritri het volgende:
wat je niet mans genoeg om er wat van te zeggen....
zo ja dan moet je ook niet zeiken
Nee, de randdebielen die het om te beginnen al in hun hoofd halen om in trams/treinen/bussen dergelijke fucking teringherrie rond te strooien moeten eigenlijk al preventief geruimd worden.

Over dat soort absurd asociaal tokkie-gedrag mag je best klagen.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_38409861
Bij mij in het dorp in het zuid-oosten van het land heb ik geen last van negers enzo.
History became legend, legend became myth.
pi_38409927
Laatst waren 3 van die hangmarokkaantjes in de rotterdamse metro (zegt al genoeg) die dus van die arabische jengelmuziek lieten horen. Jezus, kattengejank klonk door mn eigen mp3speler heen (met oordopjes ja )
pi_38409970
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 14:21 schreef veldmuis het volgende:
Wat precies verstaat TS onder telefoonoordopjes?

Groetjes,

veldmuis
Ieder merk telefoon heeft zijn eigen soort oordopjes te koop voor de fmradio (te laten werken, zoals bij Nokia) en / of voor de mp3 afspeel mogelijkheden.
pi_38410012
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 14:36 schreef valek het volgende:
Bij mij in het dorp in het zuid-oosten van het land heb ik geen last van negers enzo.
Daar heb je al die caravanhangende kutboeren. Die op hun 14e al hun hersencellen al kapot hebben gezopen.
  woensdag 31 mei 2006 @ 14:43:42 #23
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_38410115
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 14:31 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Nee, de randdebielen die het om te beginnen al in hun hoofd halen om in trams/treinen/bussen dergelijke fucking teringherrie rond te strooien moeten eigenlijk al preventief geruimd worden.

Over dat soort absurd asociaal tokkie-gedrag mag je best klagen.
Er wat van zeggen geeft vaak meer gezeik dan waar ik zin in heb. Maar ik snap eigenlijk niet waarom er niet tegen wordt opgetreden. Het is gewoon verboden om muziek te maken in de bus/trein etc. Er hangen toch bordjes met verboden te eten/muziek maken etc?
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 31 mei 2006 @ 14:44:53 #24
127932 Masterneeter
als in Markieneeter
pi_38410167
Gister zat er een smetbak op een bankje midden in de stad een stick te draaien met naast zich z'n telefoon met keihard kutmuziek aan... in z'n eentje... gezellig zeg! Ik was zó jaloers!
signature schmignature...
pi_38410182
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 14:43 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Er wat van zeggen geeft vaak meer gezeik dan waar ik zin in heb. Maar ik snap eigenlijk niet waarom er niet tegen wordt opgetreden. Het is gewoon verboden om muziek te maken in de bus/trein etc. Er hangen toch bordjes met verboden te eten/muziek maken etc?
Jup., geluidsoverlast dmv muziekafspelers is idd verboden...Naja schijnt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')