Dat gaat vaak ook hand in hand, valt me op.quote:Op woensdag 31 mei 2006 14:15 schreef renz0r het volgende:
Ik snap dat soort publiek niet, moet dat nou interessant staan? Dat je of alleen staat of met vrienden in een openbare gelegenheid met rap of bubbling luid uit je telefoon'speakers'? (..) met daaruit kutrap.
Guns N Roses - Welcome to the Jungle en er dan gewoon naast gaan staanquote:Op woensdag 31 mei 2006 14:15 schreef renz0r het volgende:
OppleurenAltijd hetzelfde publiek en zelfde negermuziek
Mensen moeten bij dit soort mensen gewoon hun bek openen.quote:Op woensdag 31 mei 2006 14:19 schreef Johnns het volgende:
ook vaak in de bus, met hun kut rap uit die stronttelefoon, en ze gaan ook gewoon door he terwijl iedereen er last van heeft en naar ze kijkt.
trieste kutlui
Met diegene er achteraan hoop ik?quote:Op woensdag 31 mei 2006 14:18 schreef HeatWave het volgende:
Walgelijk idd.. En het is ALTIJD echt verschrikkelijke KUT muziek ook idd.
Er gaat binnenkort echt eens een GSM/PSP oid het raam uit......
Nee, de randdebielen die het om te beginnen al in hun hoofd halen om in trams/treinen/bussen dergelijke fucking teringherrie rond te strooien moeten eigenlijk al preventief geruimd worden.quote:Op woensdag 31 mei 2006 14:23 schreef tritri het volgende:
wat je niet mans genoeg om er wat van te zeggen....
zo ja dan moet je ook niet zeiken![]()
Ieder merk telefoon heeft zijn eigen soort oordopjes te koop voor de fmradio (te laten werken, zoals bij Nokia) en / of voor de mp3 afspeel mogelijkheden.quote:Op woensdag 31 mei 2006 14:21 schreef veldmuis het volgende:
Wat precies verstaat TS onder telefoonoordopjes?
Groetjes,
veldmuis
quote:Op woensdag 31 mei 2006 14:36 schreef valek het volgende:
Bij mij in het dorp in het zuid-oosten van het land heb ik geen last van negers enzo.
Er wat van zeggen geeft vaak meer gezeik dan waar ik zin in heb. Maar ik snap eigenlijk niet waarom er niet tegen wordt opgetreden. Het is gewoon verboden om muziek te maken in de bus/trein etc. Er hangen toch bordjes met verboden te eten/muziek maken etc?quote:Op woensdag 31 mei 2006 14:31 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Nee, de randdebielen die het om te beginnen al in hun hoofd halen om in trams/treinen/bussen dergelijke fucking teringherrie rond te strooien moeten eigenlijk al preventief geruimd worden.
Over dat soort absurd asociaal tokkie-gedrag mag je best klagen.
Jup., geluidsoverlast dmv muziekafspelers is idd verboden...Naja schijntquote:Op woensdag 31 mei 2006 14:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er wat van zeggen geeft vaak meer gezeik dan waar ik zin in heb. Maar ik snap eigenlijk niet waarom er niet tegen wordt opgetreden. Het is gewoon verboden om muziek te maken in de bus/trein etc. Er hangen toch bordjes met verboden te eten/muziek maken etc?
Heb het ook ooit is geprobeerd om er wat van te zeggen, waren toen wel 4 marrokaantjes allochtoontjes, maar dan moet je er wel rekening meehouden om eventueel in het ziekenhuis te belanden. Het ging toen bij mij allemaal net goed, maar als de twee conducteurs die me kwamen helpen er niet waren, had het ook wel eens anders kunnen gaan.quote:Op woensdag 31 mei 2006 14:23 schreef tritri het volgende:
wats je niet mans genoeg om er wat van te zeggen....
zo ja dan moet je ook niet zeiken![]()
Maar ja, waarom zou je je aan regels houden in dit land?quote:Op woensdag 31 mei 2006 14:45 schreef renz0r het volgende:
[..]
Jup., geluidsoverlast dmv muziekafspelers is idd verboden...Naja schijnt
quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:26 schreef asdqert het volgende:
Neem een weekendtas, zet er zoeen ghettoblaster in, en reis een dagje met de trein. Elke keer zodra je zo'n pauper op het gejengel met ze rotspeakers betrapt vraag je hem eerst deze "vriendelijk doch gebiedend" uit te doen. Als hij weigert, rits je je weekendtas open, zet je je ghettoblaster op je schouder, ga je naast 'm staan, en zet je een willekeurig Led Zeppelin/Guns 'n Roses/ACDC-nummer op- met vol volume.
Dan ns kijken wat ze te klagen hebben.
ps: dit lijkt het beste te gaan werken in een verder legel coupè.
pps: regel wel oordopjes om zelf in te doen bij de counterattack.
![]()
Grootdoenerij, terwijl je zo mensenschuw bent dat je niet eens een trein in dúrft! Tweaker!quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:26 schreef asdqert het volgende:
Neem een weekendtas, zet er zoeen ghettoblaster in, en reis een dagje met de trein. Elke keer zodra je zo'n pauper op het gejengel met ze rotspeakers betrapt vraag je hem eerst deze "vriendelijk doch gebiedend" uit te doen. Als hij weigert, rits je je weekendtas open, zet je je ghettoblaster op je schouder, ga je naast 'm staan, en zet je een willekeurig Led Zeppelin/Guns 'n Roses/ACDC-nummer op- met vol volume.
Dan ns kijken wat ze te klagen hebben.
ps: dit lijkt het beste te gaan werken in een verder legel coupè.
pps: regel wel oordopjes om zelf in te doen bij de counterattack.
![]()
Het feit dat ik liever fiets komt omdat ik (ondanks dat ik net 5 dagen 18 ben) nog geen OV heb, en fietsen bovendien veel gezonder is.quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:32 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Grootdoenerij, terwijl je zo mensenschuw bent dat je niet eens een trein in dúrft! Tweaker!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |