Mijn god zeg, snap jij effe niet wie de regels voorgesteld heeft, inderdaad, een PvdA'er.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:22 schreef Scorpie het volgende:
Mijn god zeg, snap jij effe niet hoe de controle gaat worden uitgevoerdzeker een PVDA-er?
ikke gelukkig niet, ik woon niet meer in amsterdam .. maar ik heb dus nog vrienden in amsterdam wonen ja .. en die hebben het meegemaakt ja ..quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:32 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Yeah right, jij hebt dus meegemaakt dat er nachtelijke razzia`s plaatsvinden in de stadsbuurten van Amsterdam door controlerende instanties![]()
Mischien omdat iedereen vaak zeer stellig beweert iets te weten zonder daadwerkelijk iets te weten?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:14 schreef LangeTabbetje het volgende:
Maar als iedereen weet dat mensen frauderen, heb je wetenschap van een strafbaar feit en ben je wettelijk verplicht aangifte te doen, waarom gebeurt dat dan niet ?
Je studeert nog?quote:Op woensdag 31 mei 2006 14:12 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Als je op de gemeenschap teert heeft de gemeenschap het recht te weten wat je uitspookt
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:18 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Mischien omdat iedereen vaak zeer stellig beweert iets te weten zonder daadwerkelijk iets te weten?
Criminaliteit op straat gedaald.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:18 schreef gtotep het volgende:
Prestaties Balkenende 2
Aantal asielzoekers gedaald.
Criminaliteit openbaar vervoer gedaald.
Nederlander op hoge EU post.
Lerarentekort gedaald.
Meer uitgeprocedeerden uitgezet.
Criminaliteit op straat gedaald.
Fraudes uit PvdA tijd boven water gekregen (bouwfraude, HBO fraude).
Extra eisen aan gezinshereniging.
Nederlander op hoogste NAVO post.
Meerdere gevangenen op een cel ingevoerd
WAO probleem aangepakt.
Verplicht inburgeren geïntroduceerd.
Nieuwe DNA-wet ingevoerd.
Benzineaccijns bevroren.
Daling aantal WW'ers
Eerste extremistische imams het land uitgezet.
AOW uitkering verhoogd.
Schoolgeld 16/17 jarigen afgeschaft.
Weer belasting in woonwagenkamp gaan heffen.
Aantal overvallen gedaald.
Afdracht EU 1 miljard minder.
Maximumstraffen verhoogd.
Daling aantal WAO'ers
Afschaffen gebruikersdeel OZB
Laagste huurstijging in 50 jaar.
Aantal moorden laagste in 20 jaar.
Daling aantal bijstandtrekkers.
Regelzucht is afgenomen.
Stijgende koopkracht.
Economische groei hoger dan in al onze buurlanden.
Belasting op donaties voor goede doelen afgeschaft.
verlaging loonbelasting (na eerdere verhoging)
Geen verlaging zorgtoeslag ondanks lagere indexering (hoewel dit niet echt een lastenverlaging is)
Geen kosten verzekeren kinderen
Lagere AWBZ bijdrage
Verhoging arbeidskorting
Verhoging kinderkorting
Afschaffing gebruikersdeel OZB.
Premies voor WAO en WW uitkeringen door de minister De Geus verlaagd.
Vestigingsregels voor ondernemers afgeschaft.
Minder regels om vergunning aan te vragen (boom omzagen, tuinhuisje, etc).
Zo kan je van elk kabinet wel een rijtje opnoemen.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:18 schreef gtotep het volgende:
Prestaties Balkenende 2
Aantal asielzoekers gedaald.
Criminaliteit openbaar vervoer gedaald.
Nederlander op hoge EU post.
Lerarentekort gedaald.
Meer uitgeprocedeerden uitgezet.
Criminaliteit op straat gedaald.
Fraudes uit PvdA tijd boven water gekregen (bouwfraude, HBO fraude).
Extra eisen aan gezinshereniging.
Nederlander op hoogste NAVO post.
Meerdere gevangenen op een cel ingevoerd
WAO probleem aangepakt.
Verplicht inburgeren geïntroduceerd.
Nieuwe DNA-wet ingevoerd.
Benzineaccijns bevroren.
Daling aantal WW'ers
Eerste extremistische imams het land uitgezet.
AOW uitkering verhoogd.
Schoolgeld 16/17 jarigen afgeschaft.
Weer belasting in woonwagenkamp gaan heffen.
Aantal overvallen gedaald.
Afdracht EU 1 miljard minder.
Maximumstraffen verhoogd.
Daling aantal WAO'ers
Afschaffen gebruikersdeel OZB
Laagste huurstijging in 50 jaar.
Aantal moorden laagste in 20 jaar.
Daling aantal bijstandtrekkers.
Regelzucht is afgenomen.
Stijgende koopkracht.
Economische groei hoger dan in al onze buurlanden.
Belasting op donaties voor goede doelen afgeschaft.
verlaging loonbelasting (na eerdere verhoging)
Geen verlaging zorgtoeslag ondanks lagere indexering (hoewel dit niet echt een lastenverlaging is)
Lagere AWBZ bijdrage
Verhoging arbeidskorting
Verhoging kinderkorting
Afschaffing gebruikersdeel OZB.
Premies voor WAO en WW uitkeringen door de minister De Geus verlaagd.
Vestigingsregels voor ondernemers afgeschaft.
Minder regels om vergunning aan te vragen (boom omzagen, tuinhuisje, etc).
Aantrekkende economie?quote:Op zondag 4 juni 2006 17:29 schreef gtotep het volgende:
[quote]Op zondag 4 juni 2006 14:44 schreef kippevleugel het volgende:
[..]
Daling aantal WAO'ers
Die weer de bijstand ingaan omdat ze nergens worden aangenomen.
Raar want het aantal mensen in de bijstand daalt ook.
Tevens daalt het aantal werklozen in rap tempo.
en dat is altijd al zo geweest, dat kinderen gewoon gratis meeverzekerd zijn met de oudersquote:Op zondag 4 juni 2006 14:44 schreef kippevleugel het volgende:
Wat weer verhaald wordt op de premiebetalers die geen kinderen hebben
je mag mijn studieresultaten komen bekijken. daar betaal je me voor. 183 ects in 3 jaar. genoeg? lijkt me wel. ik zou ook niet tegen een maatregel zijn die je stufi ontneemt als je niet genoeg punten haalt ofzo.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:22 schreef t-8one het volgende:
[..]
Je studeert nog?
Mag ik morgen even bij jou thuis komen kijken wat je uitspookt?
van een instroom van 100.000 naar 5.000? lijkt me wat overdreven om dat aan de economie te wijten. sowieso. ziek = ziek.quote:
nee, qua inhoud is dit rijtje uitermate uniek. nog nooit heeft een kabinet zoveel bereikt in zo korte tijd.quote:Op zondag 4 juni 2006 15:53 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Zo kan je van elk kabinet wel een rijtje opnoemen.
Op zich is dat een rationele insteek, zolang ze maar niet in inactiviteit vervallen.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:23 schreef LangeTabbetje het volgende:![]()
Overigens hoorde ik van de week op de Radio, een voorzitter van de vereninging van Sociale DIenst directeuren pleiten voor het afschaffen van de sollicitatieplicht van mensen die hoogst-waarschijnlijk toch niet aan een baan komen. Het ging om een groep van 120.000 mensen uit mijn hoofd gezegd. (dit waren bijv. drugsverslaafden, moeders met kinderen, mensen van 55 plus).
Dat helpt zeker mee, maar op gunstige economische factoren dient wel ingespeeld te worden.quote:Op zondag 4 juni 2006 18:30 schreef ub40_bboy het volgende:
Aantrekkende economie?
quote:Op woensdag 31 mei 2006 14:10 schreef Aurelianus het volgende:
Ach ja, misschien heeft het iets te maken met 'grondrechten' ofzo. Alsof dat van belang is.
hoe bedoel je dat? juist de 'activiteit' van veel drugsgebruikers en lagere sociale klassn levert veel extra kosten en problemen op ....quote:Op zondag 4 juni 2006 21:17 schreef Carl_Romme het volgende:
[..]
Op zich is dat een rationele insteek, zolang ze maar niet in inactiviteit vervallen.
Je moets eens weten hoeveel mensen er "ziek" zijn en er is een duidelijk verband aangetoond tussen ziekteverzuim en hoe het met de economie gaatquote:Op zondag 4 juni 2006 21:08 schreef pmb_rug het volgende:
[..]
van een instroom van 100.000 naar 5.000? lijkt me wat overdreven om dat aan de economie te wijten. sowieso. ziek = ziek.
Tja, als jij iemand met terminale kanker en ernstige neurologische schade als gevolg van chemo een profiteur noemt dan vraag ik mij af wie dan wel kwalificeert als ziek bij jou.quote:Op maandag 5 juni 2006 12:29 schreef gtotep het volgende:
ZIEK=ZIEK
Dat klopt, maar nu wordt het kaf van het koren gescheiden en voor de echte zieken kan straks de uitkering omhoog.
De profiteurs zijn eruit,Daar kan toch niemand wat op tegen hebben.
grr .. nu voel ik als zeer vredelievend mens toch echt wel de neiging om er wat verstand in te willen schoppen .. hoe f*cking wereldvreemd kan je zijn ?quote:Op maandag 5 juni 2006 12:29 schreef gtotep het volgende:
ZIEK=ZIEK
Dat klopt, maar nu wordt het kaf van het koren gescheiden en voor de echte zieken kan straks de uitkering omhoog.
De profiteurs zijn eruit,Daar kan toch niemand wat op tegen hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |