hebbie m nog zien spelen de laatste 3 jaar?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:19 schreef ErikT het volgende:
[..]
Wat? Lurling, laat me niet lachen.
Als Feyenoord Kluivert haalt, is dat één van de eerste intelligente beslissingen in jaren uit Zuid. Dat zou één van hun beste spitsen ooit zijn.
Ja, maar dat waren zware competities, in Nederland scoort ie wel weer. het niveau is hier toch ietsje anders, Twente niet gezien vanavond ?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:23 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
hebbie m nog zien spelen de laatste 3 jaar?
Net of de kluif het traingvseld zou halenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:25 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ja, maar dat waren zware competities, in Nederland scoort ie wel weer. het niveau is hier toch ietsje anders, Twente niet gezien vanavond ?![]()
Snuiffie coke doet wonderen hoor.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:26 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Net of de kluif het traingvseld zou halen![]()
blessureleed enzoquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:23 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
hebbie m nog zien spelen de laatste 3 jaar?
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:32 schreef ErikT het volgende:
[..]
blessureleed enzo
ik zou hem graag bij PSV zien.
Omdat ie een succesvolle neger is zekerquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:33 schreef Ringhio het volgende:
[..]
Ik denk dat hij doodgeschopt zal worden![]()
Wilde je beweren dat dat niet kan dan ?quote:
Ik niet.. Ajax dan maar als ie tenminste niet te veel drukt op de loonlijst en alleen naar Ajax gaat om zich te revangeren.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:32 schreef ErikT het volgende:
[..]
blessureleed enzo
ik zou hem graag bij PSV zien.
Valencia moet hem gewoon transfervrij laten vertrekken.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:18 schreef the_legend_killer het volgende:
Valencia moet hem eigenlijk een dikke boete geven.
Voor het 2de elftal is hij ook niets daar. ( slecht voorbeeld )
Dan voor 2 miljoen ofzo, en niet naar Qatar.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:16 schreef the_legend_killer het volgende:
Nee gewoon centen voor hem vragen en laat hem dan maar naar Qatar gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |