Pin me der niet op vast, maar volgens mij was geheugen zowat het enige in NY wat duurder was dan hier.quote:Op donderdag 22 juni 2006 17:33 schreef MikelenniuM het volgende:
Weet iemand hoe het zit met de prijzen van electronica? Zit erover te denken om voor de vakantie in NY een extra memorystick erbij te kopen. Maar weet niet of de prijzen heel veel schelen met Nederland.
Dat is andersom voor die Amerikanen net zo. Alleen boksen die wel op tegen de hoge Eurokoers. Ik ben zelf wezen shoppen bij de GAP store en heb er leuke polo's gehaald voor een schijntje!quote:Op woensdag 28 juni 2006 01:45 schreef febster het volgende:
[..]
Je hebt deels gelijk. NYC was vond ik (mede door de zwakke dollar) (kleding) technisch gezien redelijk goedkoop. Het nadeel alleen er van is dat ze daar heel veel toffe dingen verkopen die ze hier niet hebben en je dus meer geneigd bent om daar flink wat in te slaan (zoals ik gedaan heb).
Ik vind de beschrijving in de OP over Carter wel aardig overeenkomen met de foto's van tripadvisor. Of de bedden aangenaam zijn valt over de discusieren, maar verder is de ligging ideaal.quote:Op donderdag 29 juni 2006 19:48 schreef MrDirk het volgende:
Ik zou de topicstarter vriendelijk willen verzoeken om de beschrijving over Hotel Carter drastisch aan te passen. Tot vandaag had ik mijn reservering bij Hotel Carter staan. Ik wilde nog wat informatie zoeken, tijdens mijn speurtocht kwam ik wat opmerkelijke informatie tegen omtrent dit hotel.
reviews (332 negatieve reacties van de 332)(
http://www.tripadvisor.co(...)k_City_New_York.html
fotos
http://www.tripadvisor.co(...)k_City_New_York.html
Het zou zonde zijn als mensen hun reis naar new york verpestten omdat ze niet verder lezen dan de startpost, iets wat ik dus bijna gedaan had!!!!
Ga je alleen naar NY of een rondreis maken?quote:Op donderdag 29 juni 2006 19:52 schreef Fannetje het volgende:
Ja, dat was volgens mij al bekend. Via een ander forum ken ik iemand die erheen is geweest en die zei dat het uiteindelijk wel meeviel, de locatie maakte heel veel goed.
Maar zelf zou ik er ook niet zo snel voor kiezen, als ik eerlijk moet zijn...!
Nog acht nachtjes slapen
Precies zoals in de OP staat dus.quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:19 schreef forzaola het volgende:
Nee het is geen fancy hotel en nee het glimt niet en ja het is best vaag daar allemaal maar al die extreme verhalen vallen reuze mee. Plus je gaat toch niet naar NY voor je hotel.
Je slaapt er alleen maar. En Ja het zijn lekkere bedden en Ja het is een PErfecte ligging.
Een rondreisquote:Op donderdag 29 juni 2006 22:23 schreef forzaola het volgende:
[..]
Ga je alleen naar NY of een rondreis maken?
niemand datzelfde gevoel?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:32 schreef Gstyles het volgende:
Wat ik zo gaaf vind zijn die raps over NYC terwijl ik er ben geweest. Als je Group Home - A-train express (airtrain) download dan hoor je hem rappen over de plaatsen die hij voorbij gaat
- when I hit Nostra ave
- next stop, Downtown
- going uptown etc..
Oke oke je moet er van houden maar het feit dat je iets hoord over de stad en in dit geval de trein waar je in hebt gereden geeft wel een gaaf gevoel..![]()
geen id, ken dat nummer niet. Kga ff kijken of ik h'm van internet kan plukken.quote:
Forzoala voor hoe lang ga je en met welke maatschappij vlieg je?quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:23 schreef forzaola het volgende:
[..]
Ga je alleen naar NY of een rondreis maken?
Ik ga in totaal zo'n 4 weken.quote:Op zondag 2 juli 2006 14:25 schreef Cityhopper het volgende:
[..]
Forzoala voor hoe lang ga je en met welke maatschappij vlieg je?
Ik vlieg nl. ook de 10e en gaa voor anderhalve wek NY bezoeken, dus geen rondreis voor mij! Voor mij Delta, cheap flight by the way!quote:Op zondag 2 juli 2006 18:21 schreef forzaola het volgende:
[..]
Ik ga in totaal zo'n 4 weken.
Eerst 3,5 weken westkust en dan half weekje NY.
KLM, why?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |