abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39308131
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 17:33 schreef MikelenniuM het volgende:
Weet iemand hoe het zit met de prijzen van electronica? Zit erover te denken om voor de vakantie in NY een extra memorystick erbij te kopen. Maar weet niet of de prijzen heel veel schelen met Nederland.
Pin me der niet op vast, maar volgens mij was geheugen zowat het enige in NY wat duurder was dan hier.
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
  woensdag 28 juni 2006 @ 12:13:34 #252
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_39316453
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 01:45 schreef febster het volgende:

[..]

Je hebt deels gelijk. NYC was vond ik (mede door de zwakke dollar) (kleding) technisch gezien redelijk goedkoop. Het nadeel alleen er van is dat ze daar heel veel toffe dingen verkopen die ze hier niet hebben en je dus meer geneigd bent om daar flink wat in te slaan (zoals ik gedaan heb).
Dat is andersom voor die Amerikanen net zo. Alleen boksen die wel op tegen de hoge Eurokoers. Ik ben zelf wezen shoppen bij de GAP store en heb er leuke polo's gehaald voor een schijntje!
Abercrombie en Fitch store viel me een beetje tegen eerlijk gezegd
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
  woensdag 28 juni 2006 @ 13:23:17 #253
75736 Gstyles
geen ondertiteling deze X
pi_39318695
een DKNY shirt voor 6,60 euro (rond de 8,80 dollar) ..
PSN ID: GDV
Mijn vader zei altijd: 's avonds een vent, 's ochtens lekker uitslapen ;)
  donderdag 29 juni 2006 @ 19:48:07 #254
78499 MrDirk
Lekker Doen!
pi_39365574
Ik zou de topicstarter vriendelijk willen verzoeken om de beschrijving over Hotel Carter drastisch aan te passen. Tot vandaag had ik mijn reservering bij Hotel Carter staan. Ik wilde nog wat informatie zoeken, tijdens mijn speurtocht kwam ik wat opmerkelijke informatie tegen omtrent dit hotel.

reviews (332 negatieve reacties van de 332)(
http://www.tripadvisor.co(...)k_City_New_York.html

fotos

Het zou zonde zijn als mensen hun reis naar new york verpestten omdat ze niet verder lezen dan de startpost, iets wat ik dus bijna gedaan had!!!!
"We do not first see, then define, we define first and then see" (Lippmann)
"Life is what happens to you while you're busy making other plans" (John Lennon)
pi_39365703
Ja, dat was volgens mij al bekend. Via een ander forum ken ik iemand die erheen is geweest en die zei dat het uiteindelijk wel meeviel, de locatie maakte heel veel goed.

Maar zelf zou ik er ook niet zo snel voor kiezen, als ik eerlijk moet zijn...!

Nog acht nachtjes slapen
pi_39366786
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 19:48 schreef MrDirk het volgende:
Ik zou de topicstarter vriendelijk willen verzoeken om de beschrijving over Hotel Carter drastisch aan te passen. Tot vandaag had ik mijn reservering bij Hotel Carter staan. Ik wilde nog wat informatie zoeken, tijdens mijn speurtocht kwam ik wat opmerkelijke informatie tegen omtrent dit hotel.

reviews (332 negatieve reacties van de 332)(

fotos

Het zou zonde zijn als mensen hun reis naar new york verpestten omdat ze niet verder lezen dan de startpost, iets wat ik dus bijna gedaan had!!!!
Ik vind de beschrijving in de OP over Carter wel aardig overeenkomen met de foto's van tripadvisor. Of de bedden aangenaam zijn valt over de discusieren, maar verder is de ligging ideaal.

En quotes van advisors als:" ik dacht dat ik dood ging ", vind ik wel heel overdreven.
pi_39371676
Krijgen we weer dat gezeur over carter. Ben vorig jaar voor het eerst naar NY geweest. Met als Hotel Carter. Later de recenties gelezen en ik was best bang dat het een drama zou worden. Viel super mee.
Nee het is geen fancy hotel en nee het glimt niet en ja het is best vaag daar allemaal maar al die extreme verhalen vallen reuze mee. Plus je gaat toch niet naar NY voor je hotel.
Je slaapt er alleen maar. En Ja het zijn lekkere bedden en Ja het is een PErfecte ligging.

In september ga ik een maand naar de westcoast en sluit mijn trip af me een paar dagen NY.
En JA ik zit weer in het hotel carter...

ps vandaag over 3 maanden zit ik lekker in de mooiste stad van de wereld. ;-)
pi_39371818
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 19:52 schreef Fannetje het volgende:
Ja, dat was volgens mij al bekend. Via een ander forum ken ik iemand die erheen is geweest en die zei dat het uiteindelijk wel meeviel, de locatie maakte heel veel goed.

Maar zelf zou ik er ook niet zo snel voor kiezen, als ik eerlijk moet zijn...!

Nog acht nachtjes slapen
Ga je alleen naar NY of een rondreis maken?
pi_39372250
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 22:19 schreef forzaola het volgende:
Nee het is geen fancy hotel en nee het glimt niet en ja het is best vaag daar allemaal maar al die extreme verhalen vallen reuze mee. Plus je gaat toch niet naar NY voor je hotel.
Je slaapt er alleen maar. En Ja het zijn lekkere bedden en Ja het is een PErfecte ligging.
Precies zoals in de OP staat dus.
pi_39372931
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 22:34 schreef Dizzee het volgende:

[..]

Precies zoals in de OP staat dus.
pi_39393047
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 22:23 schreef forzaola het volgende:

[..]

Een rondreis
pi_39394105
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 15:11 schreef Fannetje het volgende:

[..]

Een rondreis
Zelf of georganiseerd?
pi_39396540
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 15:51 schreef forzaola het volgende:

[..]

Zelf of georganiseerd?
Georganiseerd.
  vrijdag 30 juni 2006 @ 19:32:17 #264
75736 Gstyles
pi_39401760
Wat ik zo gaaf vind zijn die raps over NYC terwijl ik er ben geweest. Als je Group Home - A-train express (airtrain) download dan hoor je hem rappen over de plaatsen die hij voorbij gaat
- when I hit Nostra ave
- next stop, Downtown
- going uptown etc..

Oke oke je moet er van houden maar het feit dat je iets hoord over de stad en in dit geval de trein waar je in hebt gereden geeft wel een gaaf gevoel..
  vrijdag 30 juni 2006 @ 21:33:22 #265
75736 Gstyles
pi_39406754
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 19:32 schreef Gstyles het volgende:
Wat ik zo gaaf vind zijn die raps over NYC terwijl ik er ben geweest. Als je Group Home - A-train express (airtrain) download dan hoor je hem rappen over de plaatsen die hij voorbij gaat
- when I hit Nostra ave
- next stop, Downtown
- going uptown etc..

Oke oke je moet er van houden maar het feit dat je iets hoord over de stad en in dit geval de trein waar je in hebt gereden geeft wel een gaaf gevoel..
niemand datzelfde gevoel?
  vrijdag 30 juni 2006 @ 22:47:03 #266
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_39409154
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 21:33 schreef Gstyles het volgende:

[..]

niemand datzelfde gevoel?
geen id, ken dat nummer niet. Kga ff kijken of ik h'm van internet kan plukken.
Maar nummers waarin je iets over NYC hoort geven bij mij altijd wel een kick, ookal vind ik het nummer niet echt mooi.

Je moet anders welcome to New York City downloaden van Jay-Z ft. Camron. Nummer begint zo fout maar is echte NYC rap

"Welcome to the Empire state
home of the world trade
birth place of Micheal Jordan
home of biggy smalls
rockefeller hq's.."

"We from New York City, right Cam? You damn right. This is the home of 9/11, the place of the lost towers, we still bangin' we never lost power
welcome to new york city, welcome to new york city!"
Life is a Journey, Not a Destination. Enjoy the Ride!
pi_39415934
Jaja, de echte HipHop is geboren in New York.

Tis me alleen niet duidelijk vanuit welke wijk. Brooklyn of Bronx. 'The bridge is over'.
  zaterdag 1 juli 2006 @ 14:16:46 #268
152677 Cityhopper
"Niet het vele is goed, h
pi_39422305
Yes... Just booked New York for 10 days.... amazing... first time

Vertrek midden september voor anderhalve week.... Iemand idee of er op 11 september een soort van memorial is???

Ciao
Upcoming (2006): New York, Washington, Boston, Philledelhia, Warschau
Done (2006): Lyon, Kopenhagen, Arhus, Keulen, London, Frankfurt, Munchen, Parijs, Dubai, Abu Dabi, St Tropez, Geneve
Upcoming 2007: Konigsleiten
pi_39437929
Vast wel, het is dan ook 5 jaar geleden...
pi_39439332
Natuurlijk is er dan van alles. Zeker in Amerika worden dit soort dingen behoorlijk aangepakt, hoort een beetje bij de cultuur ofzo.

Ik moet nog 14 nachtjes, dan zit ik eindelijk in New York. Afstuderen op tijd gelukt en nu beginnen aan het werkende leven... Ik heb een apartement op 7th Avenue, 31st Street, Manhattan... Ben erg benieuwd en kan eigenlijk niet wachten, gelukkig zijn de komende weken vrij druk, dus zal de tijd wel vliegen
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_39443334
Ik ga voor 3 maanden naar NY. Heeft iemand tips over temporary huisvesting. Ik zou het liefst iets subletten voor max $1000 pm in (de buurt van) manhattan, ik ken al sites als craigslist en sublet.com en daar staan wel aardige dingen tussen. Hoewel ik ook weer van mensen hoor dat ik juist een shared appartment moet nemen, omdat ik in mn eentje reis. De eerste 4 weken doe ik een taalcursus en heb ik de optie om die eerste maand te verblijven in de residence van de school, maar na die 4 weken moet ik daar uit. Iemand tips voor tijdelijke huisvesting in NY (geen hotels dus)? Ik heb ook sites gevonden met van die residences voor students (the webster, brandon etc), alleen ik studeer dus niet in amerika (wel in NL nog), want die zijn ook wel een optie als dat kan.
  zondag 2 juli 2006 @ 14:25:25 #272
152677 Cityhopper
pi_39448595
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 22:23 schreef forzaola het volgende:

[..]

Forzoala voor hoe lang ga je en met welke maatschappij vlieg je?
Done (2006): Lyon, Kopenhagen, Arhus, Keulen, London, Frankfurt, Munchen, Parijs, Dubai, Abu Dabi, St Tropez, Geneve
pi_39453369
quote:
Op zondag 2 juli 2006 14:25 schreef Cityhopper het volgende:

[..]

Forzoala voor hoe lang ga je en met welke maatschappij vlieg je?
Ik ga in totaal zo'n 4 weken.
Eerst 3,5 weken westkust en dan half weekje NY.

KLM, why?
  zondag 2 juli 2006 @ 18:58:46 #274
152677 Cityhopper
pi_39454289
quote:
Op zondag 2 juli 2006 18:21 schreef forzaola het volgende:

[..]

Ik ga in totaal zo'n 4 weken.
Eerst 3,5 weken westkust en dan half weekje NY.

KLM, why?
Ik vlieg nl. ook de 10e en gaa voor anderhalve wek NY bezoeken, dus geen rondreis voor mij! Voor mij Delta, cheap flight by the way!
  zondag 2 juli 2006 @ 19:15:42 #275
133778 frenklin
de enige echte
pi_39454766
nog 16 uur en dan.... op weg naar de grote appel .. ik kan echt niet meer wachten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')