dat was echt een duidelijk geval vanquote:Op woensdag 31 mei 2006 02:41 schreef Litso het volgende:
[..]
Mannen zoeken niet achter elke opmerking een dubbele bodem.
Mannen doen dat ook wel 's!quote:Op woensdag 31 mei 2006 02:43 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
dat was echt een duidelijk geval van
"opgelost, slotje"![]()
En: Oh.quote:Op woensdag 31 mei 2006 02:41 schreef Dribbel_ het volgende:
sommige dan he, sommige
Vind je dat ik een dikke kont heb in deze broekquote:Op woensdag 31 mei 2006 02:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mannen doen dat ook wel 's!
[..]
En: Oh..
quote:Op woensdag 31 mei 2006 02:49 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Vind je dat ik een dikke kont heb in deze broek
Ik vind die met ribbeltjes tóch leuker![]()
Dan hoor je aan onze kant te staanquote:Op woensdag 31 mei 2006 02:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
.
Maar ja. Ik ben eigenlijk dan ook gewoon een vent. Dus sja. Ik ben anders.
De TT zie ik wel, maar de OP...quote:Op woensdag 31 mei 2006 02:43 schreef Litso het volgende:
Zie TT.
En wat bedoel je hier nou weer mee?! HMM?!!quote:Op woensdag 31 mei 2006 02:41 schreef Litso het volgende:
[..]
Mannen zoeken niet achter elke opmerking een dubbele bodem.
Just walk on my side and be my friendquote:Op woensdag 31 mei 2006 02:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ben homo. Ik kan wel áchter je komen staan als je wil?
Ruigpootquote:Op woensdag 31 mei 2006 02:53 schreef rompompom het volgende:
[..]
En wat bedoel je hier nou weer mee?! HMM?!!
Je quote het onderschrift van Printscreenquote:Op woensdag 31 mei 2006 02:55 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Just walk on my side and be my friend![]()
Arrrrrr matey! Mijn terugkeer is tot maandag uitgesteld, dus het wordt ergens over twee weken ofzo, aangezien komende week redelijk vol zit met thuiskomst, kamer inrichten, concert Metallica en verjaardagenquote:Op woensdag 31 mei 2006 02:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ruigpoot!
Wanneer gaan we de liefde bedrijven meeten?.
print.. wiequote:Op woensdag 31 mei 2006 02:58 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je quote het onderschrift van Printscreen
Ja, dan doen we dus toch een TroostMerMeet regelen, voor na m'n operaaaaasie.quote:Op woensdag 31 mei 2006 02:58 schreef rompompom het volgende:
Arrrrrr matey! Mijn terugkeer is tot maandag uitgesteld, dus het wordt ergens over twee weken ofzo, aangezien komende week redelijk vol zit met thuiskomst, kamer inrichten, concert Metallica en verjaardagen
Is het zo erg met je haar dan?quote:Op woensdag 31 mei 2006 02:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, dan doen we dus toch een TroostMerMeet regelen, voor na m'n operaaaaasie.
JIJ ZAL NÓÓIT DE CREDITS DIE IK IN BEF HEB VERZAMELD KUNNEN BEHALEN.quote:Op woensdag 31 mei 2006 02:59 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
print.. wie
ow die van de BeFKuddo's... BeF credits what ever
*grijnsquote:Op woensdag 31 mei 2006 03:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
JIJ ZAL NÓÓIT DE CREDITS DIE IK IN BEF HEB VERZAMELD KUNNEN BEHALEN.
Is weer eens wat anders dan een oor.quote:Op woensdag 31 mei 2006 03:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Neu, ze gaan volgende week het piemeltje aannaaien.
Wat zeg je dat toch weer bescheiden.quote:Op woensdag 31 mei 2006 03:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
JIJ ZAL NÓÓIT DE CREDITS DIE IK IN BEF HEB VERZAMELD KUNNEN BEHALEN.
Dude, doe de OP er es inplakken ofzo. Doe eens een keer wat nuttigs met die blauwe smurrie van je!quote:
Ga daahaaan.quote:Op woensdag 31 mei 2006 03:04 schreef Dribbel_ het volgende:
Owja ik ging slapen, ik wíst dat ik iets vergeten was
truste![]()
![]()
buhh over 4,5 uur weer opstaan![]()
Bescheidener dan ik vind je ze niet.quote:
Vooruit dan maar.quote:Op woensdag 31 mei 2006 03:03 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dude, doe de OP er es inplakken ofzo. Doe eens een keer wat nuttigs met die blauwe smurrie van je!
Of zoals HeatWave zegt: Mijn fenomenale bescheidenheid is van ongekende wereldklasse.quote:Op woensdag 31 mei 2006 03:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ga daahaaan..
[..]
Bescheidener dan ik vind je ze niet.
Stuur die koppijn eens hierheen dan.quote:Op woensdag 31 mei 2006 03:07 schreef Janetje het volgende:
Koppijn zuigt.
HW en ik voelen elkaar aan.quote:Op woensdag 31 mei 2006 03:07 schreef Litso het volgende:
[..]
Of zoals HeatWave zegt: Mijn fenomenale bescheidenheid is van ongekende wereldklasse.
*Met alle liefde hoofdpijn die ik van mer kreeg die kant op stuurt...quote:Op woensdag 31 mei 2006 03:10 schreef rompompom het volgende:
[..]
Stuur die koppijn eens hierheen dan.
Nee hoor.quote:
Nouhouquote:Op woensdag 31 mei 2006 03:11 schreef Janetje het volgende:
[..]
*Met alle liefde hoofdpijn die ik van mer kreeg die kant op stuurt...
Zuigen kreng!quote:Op woensdag 31 mei 2006 03:11 schreef Janetje het volgende:
[..]
*Met alle liefde hoofdpijn die ik van mer kreeg die kant op stuurt...
Eerst eten nuquote:Op woensdag 31 mei 2006 03:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mwoah, mwoah. Dat viel wel mee.
Bedtijd nu. Slaap lekker knul.
WVmZ.quote:
Jup. Maar dat mag de pret niet drukken.quote:Op woensdag 31 mei 2006 07:59 schreef Chowi het volgende:
Vroeg, hm?
Het is niet erg! Spuw je frustraties!quote:Op woensdag 31 mei 2006 08:02 schreef jogy het volgende:
[..]
Jup. Maar dat mag de pret niet drukken.!
Ach, geen frustraties. Het is gewoon te vroeg.quote:
Does it matter what kind of feeling, hmm, beebèquote:Op woensdag 31 mei 2006 08:08 schreef Chowi het volgende:
If you get a feeling the next time you see me, do me a favor and let me know. 'Cause it's hard to tell, yeah it's hard to say.
Oh well, okay..
Dan is dát je frustratie.quote:Op woensdag 31 mei 2006 08:09 schreef jogy het volgende:
[..]
Ach, geen frustraties. Het is gewoon te vroeg.
Geen idee, ik heb de tekst niet verzonnen.quote:Op woensdag 31 mei 2006 08:09 schreef rompompom het volgende:
[..]
Does it matter what kind of feeling, hmm, beebè
Nee, een frustratie is een uit de hand gelopen irritatie, toch?quote:
Gelieve naar eigen interpretatie in te vullen dus. Moeilijkquote:Op woensdag 31 mei 2006 08:10 schreef Chowi het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb de tekst niet verzonnen.
Alleen als je je ergens aan ergert.quote:Op woensdag 31 mei 2006 08:13 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee, een frustratie is een uit de hand gelopen irritatie, toch?
frus·tra·tie (de ~ (v.), ~s)quote:Op woensdag 31 mei 2006 08:13 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee, een frustratie is een uit de hand gelopen irritatie, toch?
dat is dan weer inherent aan het irriteren, maar nu begrijp ik het al niet meer.quote:Op woensdag 31 mei 2006 08:13 schreef rompompom het volgende:
Alleen als je je ergens aan ergert.
Typisch ook dat het een vrouwelijk woord is, om even on-topic te gaan.quote:Op woensdag 31 mei 2006 08:14 schreef Chowi het volgende:
[..]
frus·tra·tie (de ~ (v.), ~s)
1 emotionele toestand van iem. die belemmerd wordt in de verwezenlijking van zijn verwachtingen of behoeften
Ja, ongeveer!
Ik heb behoefte aan uitslapen, dus ok.quote:Op woensdag 31 mei 2006 08:14 schreef Chowi het volgende:
[..]
frus·tra·tie (de ~ (v.), ~s)
1 emotionele toestand van iem. die belemmerd wordt in de verwezenlijking van zijn verwachtingen of behoeften
Ja, ongeveer!
Pfff.quote:Op woensdag 31 mei 2006 08:15 schreef rompompom het volgende:
[..]
Typisch ook dat het een vrouwelijk woord is, om even on-topic te gaan.
Zie je! Ik had wederom gelijk. Há!quote:
Ook alleen omdat ik het je gaf.quote:
Tssk, je wil het niet eens toegeven. Laf hoor.quote:
Mits coherent.quote:Op woensdag 31 mei 2006 08:15 schreef jogy het volgende:
[..]
dat is dan weer inherent aan het irriteren, maar nu begrijp ik het al niet meer.
Voetbal, bier!quote:Op woensdag 31 mei 2006 08:19 schreef rompompom het volgende:
[..]
Mits coherent.
Coherent, dat klinkt Joods. Bij Joden denk ik toch aan Duitsland en bij Duitsland toch weer aan voetbal. Hup Holland Hup!
Bier, dan, ook!quote:Op woensdag 31 mei 2006 08:19 schreef rompompom het volgende:
[..]
Mits coherent.
Coherent, dat klinkt Joods. Bij Joden denk ik toch aan Duitsland en bij Duitsland toch weer aan voetbal. Hup Holland Hup!
Ach, hier kan ik niet tegen. Je hebt gelijk.quote:Op woensdag 31 mei 2006 08:19 schreef Chowi het volgende:
[..]
Tssk, je wil het niet eens toegeven. Laf hoor.
Lowell, MA!quote:Op woensdag 31 mei 2006 08:20 schreef jogy het volgende:
[..]
Ach, hier kan ik niet tegen. Je hebt gelijk.
Het moet 'wilt' zijn, Chowi. Anders moet je om het goed te doen even een ander, makkelijker woord gebruiken in een eenvoudigere zinsconstructie. Bijvoorbeeld:quote:Op woensdag 31 mei 2006 08:19 schreef Chowi het volgende:
[..]
Tssk, je wil het niet eens toegeven. Laf hoor.
Godensport, Godendrankquote:
Volgens mij is "wil" zónder "t" ook goedgekeurd, hoor!quote:Op woensdag 31 mei 2006 08:21 schreef rompompom het volgende:
[..]
Het moet 'wilt' zijn, Chowi. Anders moet je om het goed te doen even een ander, makkelijker woord gebruiken in een eenvoudigere zinsconstructie. Bijvoorbeeld:
Je loopt weg.
Dan is het al gauw duidelijk dat er een 't' achter de stam moet komen! Leuk hè!
quote:Op woensdag 31 mei 2006 08:23 schreef Chowi het volgende:
[..]
Volgens mij is "wil" zónder "t" ook goedgekeurd, hoor!
quote:Op woensdag 31 mei 2006 08:19 schreef Chowi het volgende:
[..]
Tssk, je wilt het niet eens toegeven. Laf hoor.
HASJ!quote:Op woensdag 31 mei 2006 08:27 schreef pc-fr34k het volgende:
Een t achtere werkwoorden, ongeacht welke vorm.
Heb nog steeds dat kleine beetje ergens, moet nog steeds hasjmelk maken. Maar eerst geschiedenis om 9 uur.quote:
Het is tof om stoned je examen te maken.quote:Op woensdag 31 mei 2006 08:30 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Heb nog steeds dat kleine beetje ergens, moet nog steeds hasjmelk maken. Maar eerst geschiedenis om 9 uur.
Werkwoordentquote:Op woensdag 31 mei 2006 08:27 schreef pc-fr34k het volgende:
Een t achtere werkwoorden, ongeacht welke vorm.
Ik heb dat bij Nederlands gedaan. Had nog een halve blow over die best sterk was, half uur voordat ik weg ging gerookt, ging gewoon goed. Maar bij GS moet ik té veel weten. Doe ik dus maar niet.quote:Op woensdag 31 mei 2006 08:31 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het is tof om stoned je examen te maken.
Pleurt ff gauw op.quote:
Nee-hee. Want het is stám plus T. Werkwoordt, dus.quote:
Niet Marco Polo met Columbus verwarren!quote:Op woensdag 31 mei 2006 08:34 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik gaat nu naar m'n examen en hoopt maar dat ik het haalt.
Stamp er ff nog meer irrelevante gschiedenis bij.quote:Op woensdag 31 mei 2006 08:35 schreef Chowi het volgende:
[..]
Niet Marco Polo met Columbus verwarren!
Sorry.quote:Op woensdag 31 mei 2006 08:37 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Stamp er ff nog meer irrelevante gschiedenis bij..
Maar waarom dan? Mag ik niet blij zijn? Je had me moeten zien toen de lente begon.quote:Op woensdag 31 mei 2006 08:46 schreef jogy het volgende:
Pfff, een blije Chowi ís wel een beetje griezelig
Zo ben ik.quote:
jijquote:Op woensdag 31 mei 2006 08:51 schreef Pheno het volgende:
ik
Contaminatie. Pleonasme.quote:Op woensdag 31 mei 2006 08:37 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Stamp er ff nog meer irrelevante gschiedenis bij..
Ik was niet weggerend heur! Ik moest even onderzoek doen voor de wedstrijd van komende zondag met Hattrick.quote:Op woensdag 31 mei 2006 08:44 schreef Chowi het volgende:
Tôf! Je rent dus niet weg, zoals al die andere?
Ik weet het niet. Maar je hoort gewoon een beetje pissig te zijn, net als dat de zon elke dag op hoort te komen, fact of life.quote:Op woensdag 31 mei 2006 08:46 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar waarom dan? Mag ik niet blij zijn? Je had me moeten zien toen de lente begon.
Je spreekt uit eigen ervaring?quote:Op woensdag 31 mei 2006 08:52 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Maar je hoort gewoon een beetje pissig te zijn, net als dat de zon elke dag op hoort te komen, fact of life.
Nee, ik heb het nu specifiek over Ch.quote:
Duidelijk.quote:
Dat is de wet van de jungle, mijn beste.quote:Op woensdag 31 mei 2006 09:12 schreef jogy het volgende:
Och, hoe snel men de heersende poststijl van een reeks overneemt.
Een Bier en Frituur jungle...quote:Op woensdag 31 mei 2006 09:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat is de wet van de jungle, mijn beste.
Oeh, delen! Routebeschrijving!quote:Op woensdag 31 mei 2006 09:18 schreef rompompom het volgende:
I've found a new Happyplace!
Volgens mij ben je er al.quote:
Hangt er vanaf hoe laat je bent gaan slapen.quote:Op woensdag 31 mei 2006 09:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Tis best vroeg.
Dat zeg ik, het is bést vroegquote:Op woensdag 31 mei 2006 09:34 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe laat je bent gaan slapen..
Zeur niet, het is al half 10quote:
Och, als dít het al is geef mijn portie dan maar aan Fikky.quote:
zekersquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:22 schreef Misstique het volgende:
Drukte alom.
Immerquote:
Wordt het dan niet eens tijd om je ondertitel te veranderen?quote:
?quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:33 schreef Bizznitch het volgende:
.
Ich bin ein macho.quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:34 schreef rompompom het volgende:
[..]
Wordt het dan niet eens tijd om je ondertitel te veranderen?
[..]
?
In feite wel. Die KoSte bundel is ook niet meer zo nieuw. Maar ik heb er zoooo weinig zin in.quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:34 schreef rompompom het volgende:
[..]
Wordt het dan niet eens tijd om je ondertitel te veranderen?
Niet, je bent ziek.quote:
Het is ook zooooo veel moeitequote:Op woensdag 31 mei 2006 11:36 schreef Stofje het volgende:
[..]
In feite wel. Die KoSte bundel is ook niet meer zo nieuw. Maar ik heb er zoooo weinig zin in.
quote:School dumpt leerling op snelweg
AMSTERDAM - Een 15-jarige scholier van het Geert Groote College in Amsterdam is begin deze week tijdens een schoolreisje naar het Duitse Weimar zonder pardon op de snelweg gedropt.
Meereizende docenten besloten de leerling na een rit van ruim 140 kilometer op de A1 richting Hengelo uit de bus te zetten omdat de ouders niet aan hun betalingsverplichtingen hadden voldaan.
Je hebt enkele weken geleden iets in m'n fotoboek gezet. Ik bedacht me dat ik nog niet gereageerd had. Dat spijt mij.quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:11 schreef clumsy_clown het volgende:
Noem mij voortaan Koningin Thuiszorg.
Hallo. Pluk het snoepautomaatding leeg.quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:15 schreef Misstique het volgende:
Ow en dag koningin.
Och. Het heeft een tijd geduurd, maar ik huil mijzelf niet meer in slaap. Ze hebben gelijk, tijd heelt ook de diepere wonden.quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:18 schreef Stofje het volgende:
[..]
Je hebt enkele weken geleden iets in m'n fotoboek gezet. Ik bedacht me dat ik nog niet gereageerd had. Dat spijt mij.
Slaap lekkerquote:Op woensdag 31 mei 2006 12:19 schreef rompompom het volgende:
Ik slapen.
Hebben ze hier niet, anders had ik dat allang gedaan.quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hallo. Pluk het snoepautomaatding leeg.
Haaahahahaha.quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:33 schreef pc-fr34k het volgende:
Hoi. Examen GS ging wel goed denk ik. Straks om half 2 Engels, nu ff hasj smoken, Engels is toch makkelijk..
Wat is nou een werkplek zonder snoepautomaatding?quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:27 schreef Misstique het volgende:
Hebben ze hier niet, anders had ik dat allang gedaan..
Ik werk bij een relatief klein bedrijf.quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:35 schreef JDude het volgende:
Wat is nou een werkplek zonder snoepautomaatding?
Ah. Dank je wel voor je levensupdate. Ik schrijf het op.quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:56 schreef mcDavid het volgende:
Ff de panda naar amsterdam gebracht voor pa, die moest zijn leaseauto inleveren. Nu weer thuis.
kan je het ook even naar mij faxen?quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:58 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ah. Dank je wel voor je levensupdate. Ik schrijf het op.
Das nog best weinig.quote:Op woensdag 31 mei 2006 13:00 schreef jogy het volgende:
Zet er meteen even bij dat ik net in mijn neus heb gepeuterd en vanaf 6 uur vanochtend 345 keer aan sex heb gedacht.
je moet het zeggen als ik teveel op maikuul begin te lijken hoor!quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:58 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ah. Dank je wel voor je levensupdate. Ik schrijf het op.
Ah, turf jij dat soort dingen ook altijd. Door de komst van NVD is mijn penis ook al vaker gegroeid dan voorheen. Al die kinderen in mijn gedachtes.quote:Op woensdag 31 mei 2006 13:00 schreef jogy het volgende:
Zet er meteen even bij dat ik net in mijn neus heb gepeuterd en vanaf 6 uur vanochtend 345 keer aan sex heb gedacht.
Nee hoor, dat zeggen we pas als je een 'hendig sjieke brommer' hebt gekocht om mee te slippen, maar dan is het al te laat. En dan ga ik gewoon naar je wijzen en lachen.quote:Op woensdag 31 mei 2006 13:14 schreef mcDavid het volgende:
[..]
je moet het zeggen als ik teveel op maikuul begin te lijken hoor!
Zo van..quote:Op woensdag 31 mei 2006 13:18 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee hoor, dat zeggen we pas als je een 'hendig sjieke brommer' hebt gekocht om mee te slippen, maar dan is het al te laat. En dan ga ik gewoon naar je wijzen en lachen.
*noteert: -geen hendig sjieke brommer kopen!quote:Op woensdag 31 mei 2006 13:18 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee hoor, dat zeggen we pas als je een 'hendig sjieke brommer' hebt gekocht om mee te slippen, maar dan is het al te laat. En dan ga ik gewoon naar je wijzen en lachen.
Uit mijn fotoboek. Baggeren, wat denkt deze jongedame wel niet. Ik heb direct op haar profiel geklikt en note elk taal-, spel- en overige foutjes. De sloerie. De hoer. De greppeldel. Dat vieze gore tyfuswijf.quote:Zo vaak kom ik geen mensen op Fok! tegen die ik ook wel eens in RL zie rondbaggeren
Klopt overigens dat jij mij niet herkent hoor, ik kom bijna alleen bij NAC als ik daar iemand op moet halen om vervolgens naar de stad toe te gaan.
Heb ik ook twee dagen gedaan, echt een aanrader. Beeldscherm aan het einde van mijn bed, pc erop aangesloten. Als ik later miljonair wordt door een foutje in de administratie van een bank en ze komen er niet achter dan koop ik gewoon een huis met als vloerbedekking een heel gigantisch groot matras.quote:Op woensdag 31 mei 2006 13:18 schreef Janetje het volgende:
Als het kon was ik de hele dag in m'n nest blijven liggen..
Heel, heel goed idee..quote:Op woensdag 31 mei 2006 13:25 schreef jogy het volgende:
[..]
Heb ik ook twee dagen gedaan, echt een aanrader. Beeldscherm aan het einde van mijn bed, pc erop aangesloten. Als ik later miljonair wordt door een foutje in de administratie van een bank en ze komen er niet achter dan koop ik gewoon een huis met als vloerbedekking een heel gigantisch groot matras.
ligt eraan waar u zich bevindtquote:Op woensdag 31 mei 2006 13:28 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik val in slaap. Slechte zaak.
Ik zit op een bureaustoel.quote:Op woensdag 31 mei 2006 13:28 schreef Janetje het volgende:
[..]
Heel, heel goed idee..
Nu lig ik op het moment trouwens in bed met m'n laptop schuin tegen me aan.
Ik vang je op.quote:Op woensdag 31 mei 2006 13:28 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik val in slaap. Slechte zaak.
Klote.quote:Op woensdag 31 mei 2006 13:31 schreef ehqo het volgende:
Alweer gezakt voor rijexamen. Ik ga nú aan de heroïne.
Groetjes.
Gewoon een homo als examinator treffen, worked for me. Én zelfs nog zonder vlees te moeten happen ofzo.quote:Op woensdag 31 mei 2006 13:31 schreef ehqo het volgende:
Groetjes.
*wijstquote:
En bedankt voor die visual..quote:Op woensdag 31 mei 2006 13:32 schreef jogy het volgende:
[..]
Gewoon een homo als examinator treffen, worked for me. Én zelfs nog zonder vlees te moeten happen ofzo.
Bah, dat is wel een kutstreek inderdaad.quote:Op woensdag 31 mei 2006 13:35 schreef ehqo het volgende:
Ja ach. Hij liet me zakken omdat ik bij het invoegen op de snelweg met mijn wielen op de blokmarkering reed, vóórdat ik daadwerkelijk in ging voegen. De rest ging goed. Wat een kutlul.
Hop, doei 185 euro, doeiii. Ik ga een spel doen waarbij ik veel dingen kapot moet schieten nu.quote:Op woensdag 31 mei 2006 13:36 schreef Litso het volgende:
[..]
Bah, dat is wel een kutstreek inderdaad.
Liefquote:
quote:Op woensdag 31 mei 2006 13:31 schreef ehqo het volgende:
Groetjes.
'At your service.'quote:Op woensdag 31 mei 2006 13:34 schreef Janetje het volgende:
[..]
*wijst
*lacht
[..]
En bedankt voor die visual..
Ok, die mensen mogen best sterven aan ebola ofzo.quote:Op woensdag 31 mei 2006 13:35 schreef ehqo het volgende:
Ja ach. Hij liet me zakken omdat ik bij het invoegen op de snelweg met mijn wielen op de blokmarkering reed, vóórdat ik daadwerkelijk in ging voegen. De rest ging goed. Wat een kutlul.
Oh wow wat stoer PC ga je hasj roken hihi.quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:33 schreef pc-fr34k het volgende:
Hoi. Examen GS ging wel goed denk ik. Straks om half 2 Engels, nu ff hasj smoken, Engels is toch makkelijk..
*rilt.quote:
Life's a bitch.quote:Op woensdag 31 mei 2006 13:31 schreef ehqo het volgende:
Groetjes.
"Sarcasm is my middle name"?quote:Op woensdag 31 mei 2006 13:47 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Oh wow wat stoer PC ga je hasj roken hihi.
Werkelijk briljant.
Waar je niet aan mag zitten.quote:
Nogal een bitch dan ja...quote:
Ik hou van jequote:Op woensdag 31 mei 2006 13:47 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Oh wow wat stoer PC ga je hasj roken hihi.
Werkelijk briljant.
L.quote:Op woensdag 31 mei 2006 13:59 schreef Litso het volgende:
JD, Mt.
vrek!quote:Op woensdag 31 mei 2006 14:03 schreef mcDavid het volgende:
iemand trouwens nog iets nodig van de IKEA? ik heb zin in gratis eten!
Daar kun je ook ijsjes halen voor 50 ctquote:Op woensdag 31 mei 2006 14:03 schreef mcDavid het volgende:
iemand trouwens nog iets nodig van de IKEA? ik heb zin in gratis eten!
voor alleen een ijsje van 50 cent ligt het me toch net iets te ver uit de route!quote:Op woensdag 31 mei 2006 14:04 schreef JDude het volgende:
[..]
Daar kun je ook ijsjes halen voor 50 ct.
en er dan eventueel een matige grap mee uithalen, als je wilt...
*doet dansje*quote:Op woensdag 31 mei 2006 14:13 schreef clumsy_clown het volgende:
Vermaak mij.
*onder je neus kietelt.quote:Op woensdag 31 mei 2006 14:13 schreef clumsy_clown het volgende:
Vermaak mij.
Iets meer dan een meter naar beneden?quote:Op woensdag 31 mei 2006 14:18 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Geil.
[..]
Waar onder m'n neus precies?.
quote:Op woensdag 31 mei 2006 14:18 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Geil.
[..]
De jeugd van tegenwoordig... kan zichzelf niet eens meer vermakenquote:Op woensdag 31 mei 2006 14:13 schreef clumsy_clown het volgende:
Vermaak mij.
bij je grote teen!quote:Op woensdag 31 mei 2006 14:18 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Geil.
[..]
Tussen d'r knieën?quote:Op woensdag 31 mei 2006 14:19 schreef Litso het volgende:
Iets meer dan een meter naar beneden?
Sjowieeeequote:
"Beeb"quote:Op woensdag 31 mei 2006 14:21 schreef Litso het volgende:
Chowibeeb.
Het is alleen maar erger geworden.quote:
Aandacht nodig?quote:
Straks blijf je erin hangen, pas je wel op?quote:
Nou, dank je.quote:
Ik zet zometeen wel een lading nummers in mijn playlist waardoor ik in mineur raak. Maak je geen zorgen.quote:Op woensdag 31 mei 2006 14:27 schreef jogy het volgende:
[..]
Straks blijf je erin hangen, pas je wel op?
Gelukkig niet, voor je, nee.quote:
Nou. Dan ga ik maar weer eens, hè.quote:
Ik bied 10 euro.quote:Op woensdag 31 mei 2006 14:44 schreef Chowi het volgende:
Ik heb ze, joog.
Zeg, hoe goedkoop denk je dat ik ben?!quote:
Mag ik ze mee naar huis nemen?quote:Op woensdag 31 mei 2006 14:44 schreef Chowi het volgende:
Ik heb ze, joog.
Wel drie maal daags goed insmeren met vaseline, dan!quote:
Is dat jouw ritueel dan? Dip je je bips ook twee maal daags in een bordje yoghurt?quote:Op woensdag 31 mei 2006 14:47 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wel drie maal daags goed insmeren met vaseline, dan!
Ja.quote:Op woensdag 31 mei 2006 14:49 schreef jogy het volgende:
[..]
Is dat jouw ritueel dan? Dip je je bips ook twee maal daags in een bordje yoghurt?
Aardbeienvla.quote:Op woensdag 31 mei 2006 14:49 schreef jogy het volgende:
[..]
Is dat jouw ritueel dan? Dip je je bips ook twee maal daags in een bordje yoghurt?
Omdat jij geen vlinderdingetje hebt.quote:Op woensdag 31 mei 2006 14:51 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja.
Zég, waarom heb ik jou niet in mijn MSN? Hm? Nou?
Oh! Sorry.quote:
Vooruit dan maar.quote:Op woensdag 31 mei 2006 14:53 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oh! Sorry..
Heb ik hierbij fiat verkregen om jóú toe te voegen?
Døne.quote:
Billen.quote:Op woensdag 31 mei 2006 14:46 schreef clumsy_clown het volgende:
Borsten zijn overrated.
Nèh. Dan toch maar borsten.quote:
Wat nou?quote:
Niks. Gewoon een verlegen lachje.quote:
Oeh, meneren die verlegen lachen zijn tof.quote:
"Sambal bij?"quote:
Dat is geen autisme, dat is gewoon rebels.quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:03 schreef Chowi het volgende:
De telefoon rinkelt, en ik ga hem niet oppakken.
Zulks een autisme.
doe ik ook nooit, met de huistelefoon!quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:03 schreef Chowi het volgende:
De telefoon rinkelt, en ik ga hem niet oppakken.
Zulks een autisme.
Tevens.quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:04 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat is geen autisme, dat is gewoon rebels.
Whehe, ja, of als je het gerinkel zat bent gewoon opnemen en gelijk weer wegdrukken.quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:05 schreef jogy het volgende:
Ik heb een keer een week een huistelefoon niet opgenomen toen ik op iemands huis aan het passen was.
Ja, hier dus ook. En als het voor mij is, is het de school, om te vragen waar ik ben.quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:05 schreef mcDavid het volgende:
[..]
doe ik ook nooit, met de huistelefoon!
is toch nooit voor mij
nee, want dan bellen ze nog een keer!quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:06 schreef Chowi het volgende:
[..]
Whehe, ja, of als je het gerinkel zat bent gewoon opnemen en gelijk weer wegdrukken.
Dan druk je ze wéér weg.quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:06 schreef mcDavid het volgende:
[..]
nee, want dan bellen ze nog een keer!
die bellen me ook op mijn mobielquote:Op woensdag 31 mei 2006 15:06 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, hier dus ook. En als het voor mij is, is het de school, om te vragen waar ik ben..
zo'n ding heeft trouwens ook een stekker!quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:07 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dan druk je ze wéér weg.. Het is zo makkelijk.
quote:
Nèh, da's teveel moeite.quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:10 schreef mcDavid het volgende:
[..]
zo'n ding heeft trouwens ook een stekker!
zo voelt het voor mij ook, als ik alleen ben in het huis van mijn ouders!quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:05 schreef jogy het volgende:
Ik heb een keer een week een huistelefoon niet opgenomen toen ik op iemands huis aan het passen was.
och, soms is het wel handig. Als ze je bellen of je wilt werken bijvoorbeeld. Of als ze je er even aan herinneren dat je nog een stageplek moet zoeken...quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:10 schreef Chowi het volgende:
[..]
,
. Nóóit je mobiele nummer doorgeven aan school, sufferd. Die fout heb ik ook ooit eens gemaakt.
Verdulle. Wanneer kom je dan weer terug?quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:12 schreef Janetje het volgende:
Ze schoppen me zo weer het land uit.
Midden Juli.. als ze me nog willen hebben hier..quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:13 schreef Chowi het volgende:
[..]
Verdulle. Wanneer kom je dan weer terug?
En terecht! Buitenlandersquote:Op woensdag 31 mei 2006 15:12 schreef Janetje het volgende:
Nú gaat verdonk toch echt te ver hoor.quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:12 schreef Janetje het volgende:
Bedankt voor het mentale beeld.quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:16 schreef Litso het volgende:
Gehakt ballen.
quote:
quote:
Kom, we gaan haar met stokken slaan.quote:
En als een boze menigte achter haar aan rennen met fakkels en rieken.quote:
Janetje vrij! Janetje vrij!quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:17 schreef Chowi het volgende:
[..]
En als een boze menigte achter haar aan rennen met fakkels en rieken.
Vergeet Taïda, het gaat nu om Janet.quote:
Of is die inmiddels al het land uit?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |