dat was echt een duidelijk geval vanquote:Op woensdag 31 mei 2006 02:41 schreef Litso het volgende:
[..]
Mannen zoeken niet achter elke opmerking een dubbele bodem.
Mannen doen dat ook wel 's!quote:Op woensdag 31 mei 2006 02:43 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
dat was echt een duidelijk geval van
"opgelost, slotje"![]()
En: Oh.quote:Op woensdag 31 mei 2006 02:41 schreef Dribbel_ het volgende:
sommige dan he, sommige
Vind je dat ik een dikke kont heb in deze broekquote:Op woensdag 31 mei 2006 02:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mannen doen dat ook wel 's!
[..]
En: Oh..
quote:Op woensdag 31 mei 2006 02:49 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Vind je dat ik een dikke kont heb in deze broek
Ik vind die met ribbeltjes tóch leuker![]()
Dan hoor je aan onze kant te staanquote:Op woensdag 31 mei 2006 02:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
.
Maar ja. Ik ben eigenlijk dan ook gewoon een vent. Dus sja. Ik ben anders.
De TT zie ik wel, maar de OP...quote:Op woensdag 31 mei 2006 02:43 schreef Litso het volgende:
Zie TT.
En wat bedoel je hier nou weer mee?! HMM?!!quote:Op woensdag 31 mei 2006 02:41 schreef Litso het volgende:
[..]
Mannen zoeken niet achter elke opmerking een dubbele bodem.
Just walk on my side and be my friendquote:Op woensdag 31 mei 2006 02:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ben homo. Ik kan wel áchter je komen staan als je wil?
Ruigpootquote:Op woensdag 31 mei 2006 02:53 schreef rompompom het volgende:
[..]
En wat bedoel je hier nou weer mee?! HMM?!!
Je quote het onderschrift van Printscreenquote:Op woensdag 31 mei 2006 02:55 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Just walk on my side and be my friend![]()
Arrrrrr matey! Mijn terugkeer is tot maandag uitgesteld, dus het wordt ergens over twee weken ofzo, aangezien komende week redelijk vol zit met thuiskomst, kamer inrichten, concert Metallica en verjaardagenquote:Op woensdag 31 mei 2006 02:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ruigpoot!
Wanneer gaan we de liefde bedrijven meeten?.
print.. wiequote:Op woensdag 31 mei 2006 02:58 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je quote het onderschrift van Printscreen
Ja, dan doen we dus toch een TroostMerMeet regelen, voor na m'n operaaaaasie.quote:Op woensdag 31 mei 2006 02:58 schreef rompompom het volgende:
Arrrrrr matey! Mijn terugkeer is tot maandag uitgesteld, dus het wordt ergens over twee weken ofzo, aangezien komende week redelijk vol zit met thuiskomst, kamer inrichten, concert Metallica en verjaardagen
Is het zo erg met je haar dan?quote:Op woensdag 31 mei 2006 02:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, dan doen we dus toch een TroostMerMeet regelen, voor na m'n operaaaaasie.
JIJ ZAL NÓÓIT DE CREDITS DIE IK IN BEF HEB VERZAMELD KUNNEN BEHALEN.quote:Op woensdag 31 mei 2006 02:59 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
print.. wie
ow die van de BeFKuddo's... BeF credits what ever
*grijnsquote:Op woensdag 31 mei 2006 03:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
JIJ ZAL NÓÓIT DE CREDITS DIE IK IN BEF HEB VERZAMELD KUNNEN BEHALEN.
Is weer eens wat anders dan een oor.quote:Op woensdag 31 mei 2006 03:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Neu, ze gaan volgende week het piemeltje aannaaien.
Wat zeg je dat toch weer bescheiden.quote:Op woensdag 31 mei 2006 03:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
JIJ ZAL NÓÓIT DE CREDITS DIE IK IN BEF HEB VERZAMELD KUNNEN BEHALEN.
Dude, doe de OP er es inplakken ofzo. Doe eens een keer wat nuttigs met die blauwe smurrie van je!quote:
Ga daahaaan.quote:Op woensdag 31 mei 2006 03:04 schreef Dribbel_ het volgende:
Owja ik ging slapen, ik wíst dat ik iets vergeten was
truste![]()
![]()
buhh over 4,5 uur weer opstaan![]()
Bescheidener dan ik vind je ze niet.quote:
Vooruit dan maar.quote:Op woensdag 31 mei 2006 03:03 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dude, doe de OP er es inplakken ofzo. Doe eens een keer wat nuttigs met die blauwe smurrie van je!
Of zoals HeatWave zegt: Mijn fenomenale bescheidenheid is van ongekende wereldklasse.quote:Op woensdag 31 mei 2006 03:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ga daahaaan..
[..]
Bescheidener dan ik vind je ze niet.
Stuur die koppijn eens hierheen dan.quote:Op woensdag 31 mei 2006 03:07 schreef Janetje het volgende:
Koppijn zuigt.
HW en ik voelen elkaar aan.quote:Op woensdag 31 mei 2006 03:07 schreef Litso het volgende:
[..]
Of zoals HeatWave zegt: Mijn fenomenale bescheidenheid is van ongekende wereldklasse.
*Met alle liefde hoofdpijn die ik van mer kreeg die kant op stuurt...quote:Op woensdag 31 mei 2006 03:10 schreef rompompom het volgende:
[..]
Stuur die koppijn eens hierheen dan.
Nee hoor.quote:
Nouhouquote:Op woensdag 31 mei 2006 03:11 schreef Janetje het volgende:
[..]
*Met alle liefde hoofdpijn die ik van mer kreeg die kant op stuurt...
Zuigen kreng!quote:Op woensdag 31 mei 2006 03:11 schreef Janetje het volgende:
[..]
*Met alle liefde hoofdpijn die ik van mer kreeg die kant op stuurt...
Eerst eten nuquote:Op woensdag 31 mei 2006 03:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mwoah, mwoah. Dat viel wel mee.
Bedtijd nu. Slaap lekker knul.
WVmZ.quote:
Jup. Maar dat mag de pret niet drukken.quote:Op woensdag 31 mei 2006 07:59 schreef Chowi het volgende:
Vroeg, hm?
Het is niet erg! Spuw je frustraties!quote:Op woensdag 31 mei 2006 08:02 schreef jogy het volgende:
[..]
Jup. Maar dat mag de pret niet drukken.!
Ach, geen frustraties. Het is gewoon te vroeg.quote:
Does it matter what kind of feeling, hmm, beebèquote:Op woensdag 31 mei 2006 08:08 schreef Chowi het volgende:
If you get a feeling the next time you see me, do me a favor and let me know. 'Cause it's hard to tell, yeah it's hard to say.
Oh well, okay..
Dan is dát je frustratie.quote:Op woensdag 31 mei 2006 08:09 schreef jogy het volgende:
[..]
Ach, geen frustraties. Het is gewoon te vroeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |