SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door mForce op 31-05-2006 04:51:16 ]This is what you are, this is what you get...
quote:Op woensdag 31 mei 2006 01:09 schreef mForce het volgende:
1. Stay! http://www.imdb.com/title/tt0371257/
En Lucky number slevin had ook een aardige twist op het einde
Spoilertags biatch!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Copycat op 31-05-2006 12:57:35 (Spoilertags toegevoegd) ](Y)
Dat vond ik echt zo'n walgelijk debiel kutmoment. Daarvoor dacht ik nog iets van 'okay, het is geen erg sterke film ofzo, maar het heeft wel iets te melden'. Na de twist had ik vooral een 'dit ging echt helemaal nèrgens over'-gevoel.quote:Op woensdag 31 mei 2006 01:07 schreef Ceriel het volgende:
The Life Of David Gale
nee niet echt, hoewel ik dat einde ook niet had zien aankomen. Maar ik vond dat meer een detail. Ik zelf denk bij een onverwacht einde echt meer aan een plotwending, aan mensen die die niet zijn wie ze de hele tijd leken te zijn. Sixth Sense is er absoluut éénquote:
En anders The Usual Suspects wel!quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:17 schreef Viking84 het volgende:
nee niet echt, hoewel ik dat einde ook niet had zien aankomen. Maar ik vond dat meer een detail. Ik zelf denk bij een onverwacht einde echt meer aan een plotwending, aan mensen die die niet zijn wie ze de hele tijd leken te zijn. Sixth Sense is er absoluut één
Hoe ging dat einde ook alweer (zet het dan maar tussen spoilertags om de mensen niet kwaad te maken)?quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:56 schreef JelleS het volgende:
Mulholland Dr heeft het beste einde. Geen discussie over mogelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---verdwijnt---
Fixed.quote:Op woensdag 31 mei 2006 14:04 schreef __Saviour__ het volgende:
De film The Village was echt zwaar kut
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Damn you, vile woman!"
Vooral ook omdat er geen zak van klopt...quote:Op woensdag 31 mei 2006 13:25 schreef staticdata het volgende:
[..]
hierbij bedankt dat je geen spoilertags heb gebruikt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat was daar onverwacht aan?quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:55 schreef 7eVeNL het volgende:
Crash? heeft ook wel een onverwacht einde, opzich...
quote:Op woensdag 31 mei 2006 04:28 schreef PLAE@ het volgende:
Dat al die gozer bij Prison Break aan t einde worden doodgeschoten.stond ik wel ff van te kijken.
maar goed dat is geen film natuurlijk![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OT: Saw enzo![]()
[ Bericht 6% gewijzigd door Mike op 02-06-2006 14:40:02 ]hi
quote:Op woensdag 31 mei 2006 13:43 schreef Clourhide het volgende:
[..]
Hoe ging dat einde ook alweer (zet het dan maar tussen spoilertags om de mensen niet kwaad te maken)?
Lang geleden dat ik die film heb gezien, ik herinner me het einde niet meer...
Of bedoel je:Volgens mij heb je 't verkeerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My dear, it's only a movie.
Miles Davis: "Mingus was something else, man. A pure genius. I loved him."
Vond 't niet onverwacht, was gewoon net zo verrot als de rest van de film.quote:
Dat was dan inderdaad wel weer een mooiequote:
quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:58 schreef Doff het volgende:
[..]
Volgens mij heb je 't verkeerd
Ik zal de film nog eens moeten bekijken, merk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vreemd genoeg herinner ik me nog wel vaag iets van dat feestje of etentje aan het einde, en vooralSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---verdwijnt---
quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:40 schreef Clourhide het volgende:
[..]
Ik zal de film nog eens moeten bekijken, merk ik.![]()
Vreemd genoeg herinner ik me nog wel vaag iets van dat feestje of etentje aan het einde, en vooralJuistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My dear, it's only a movie.
iddquote:Op woensdag 31 mei 2006 13:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
De beste films op dit vlak zijn degenen waar je geen twist verwacht.
Bij 95% van wat hier wordt opgenoemd, is het overduidelijk dat er iets zit aan te komen dat alles op zijn kop zet, je weet niet wat, maar je ziet het wel aankomen.
Dat vind ik dus niet onverwacht.
Dan nomineer ik Layer Cake.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:25 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
idd
kijk, als je Taste of Cherry zou noemen, dat was pas onverwacht.
Hey geinig! Dat wist ik niet.quote:Op woensdag 14 juni 2006 14:08 schreef BdR het volgende:
Trouwens, "Jacob's Ladder" was min of meer gebaseerd op het korte verhaal An Occurrence at Owl Creek Bridge uit 1886, en in 1962 verfilmd voor The Twilight Zone. Dat was dus één van de eerste "onverwacht einde" verhalen..
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:49 schreef Doff het volgende:
[..]
Dan nomineer ik Layer Cake.Ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(en wat raar dat die smileys niet ook verborgen worden... naja, geven weinig weg gelukkig)
PS: ik stem mee op Saw. Heb achteraf de hele avond over dat plot zitten denken: what the fuuuuuuck![]()
![]()
![]()
![]()
?!
*Think outside the box*
quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:25 schreef Smots het volgende:
[..]
Ja!Dat was inderdaad geinig. Vond het échte einde wel het vetst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My dear, it's only a movie.
Wat hij zegt.quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:28 schreef alki het volgende:
American Beauty
ik was juist zwaar onder de indruk van het in mijn ogen fantastische eindequote:Op woensdag 31 mei 2006 04:36 schreef Sai het volgende:
[..]
Dat vond ik echt zo'n walgelijk debiel kutmoment. Daarvoor dacht ik nog iets van 'okay, het is geen erg sterke film ofzo, maar het heeft wel iets te melden'. Na de twist had ik vooral een 'dit ging echt helemaal nèrgens over'-gevoel.
QUE!!! .. De alleraller eerste zin van de film verklapt het al.quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:28 schreef alki het volgende:
American Beauty
Maar na 2 uurtjes de film kijken denk je al niet meer aan die eerste zin.quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:59 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
QUE!!! .. De alleraller eerste zin van de film verklapt het al.
Geweldig eind inderdaadquote:
Hoezo...het is toch uiteindelijk een Happy (Hollywood) End voor meneer Cruise?quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:02 schreef Morrigun99 het volgende:
The Last Samurai:
Ik kon gewoon NIET geloven dat die film zó eindigde. Zelfs Hollywood achtte ik daartoe niet in staat.![]()
quote:- eXistenZ
Ach zoveel eigenlijk...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ik vond het een goed einde tenminste, anderen kraken hem volledig af..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MagnoliaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
Dat is, samen met Basic, de film met de meest afschuwelijke plottwist/einde die ik ooit heb gezien.quote:
iedereen vind het einde van DD helemaal bijzonder, en ik ben schijnbaar een van de weinige die dat juist weer niet vind. Het is erg goed, maar niet echt een plottwist die ik in ieder geval totaal niet aan zag komen. Net als het einde van 12 Monkey'squote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:37 schreef HPayne het volgende:
Ik vondt Donnie Darko toch ook wel een apart/onverwacht einde hebben..
Vanilla Sky... dat is toch de Hollywould versie van Abre los ojos? Was van de week nog op TV, vond ik een goede film met een redelijk onverwacht einde waarvan ik de laatste minuten begreep hoe het zat maar de laatste seconden ineens weer begon te twijfelen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:56 schreef Hankster het volgende:
[...]
En hoewel het geen plottwist is, vind ik de eindes van [...] en Vanilla Sky ook erg mooi.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:18 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Vanilla Sky... dat is toch de Hollywould versie van Abre los ojos?
Jaaa klopt!!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:18 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Vanilla Sky... dat is toch de Hollywould versie van Abre los ojos? Was van de week nog op TV, vond ik een goede film met een redelijk onverwacht einde waarvan ik de laatste minuten begreep hoe het zat maar de laatste seconden ineens weer begon te twijfelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |