SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door mForce op 31-05-2006 04:51:16 ]This is what you are, this is what you get...
quote:Op woensdag 31 mei 2006 01:09 schreef mForce het volgende:
1. Stay! http://www.imdb.com/title/tt0371257/
En Lucky number slevin had ook een aardige twist op het einde
Spoilertags biatch!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Copycat op 31-05-2006 12:57:35 (Spoilertags toegevoegd) ](Y)
Dat vond ik echt zo'n walgelijk debiel kutmoment. Daarvoor dacht ik nog iets van 'okay, het is geen erg sterke film ofzo, maar het heeft wel iets te melden'. Na de twist had ik vooral een 'dit ging echt helemaal nèrgens over'-gevoel.quote:Op woensdag 31 mei 2006 01:07 schreef Ceriel het volgende:
The Life Of David Gale
nee niet echt, hoewel ik dat einde ook niet had zien aankomen. Maar ik vond dat meer een detail. Ik zelf denk bij een onverwacht einde echt meer aan een plotwending, aan mensen die die niet zijn wie ze de hele tijd leken te zijn. Sixth Sense is er absoluut éénquote:
En anders The Usual Suspects wel!quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:17 schreef Viking84 het volgende:
nee niet echt, hoewel ik dat einde ook niet had zien aankomen. Maar ik vond dat meer een detail. Ik zelf denk bij een onverwacht einde echt meer aan een plotwending, aan mensen die die niet zijn wie ze de hele tijd leken te zijn. Sixth Sense is er absoluut één
Hoe ging dat einde ook alweer (zet het dan maar tussen spoilertags om de mensen niet kwaad te maken)?quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:56 schreef JelleS het volgende:
Mulholland Dr heeft het beste einde. Geen discussie over mogelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---verdwijnt---
Fixed.quote:Op woensdag 31 mei 2006 14:04 schreef __Saviour__ het volgende:
De film The Village was echt zwaar kut
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Damn you, vile woman!"
Vooral ook omdat er geen zak van klopt...quote:Op woensdag 31 mei 2006 13:25 schreef staticdata het volgende:
[..]
hierbij bedankt dat je geen spoilertags heb gebruikt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat was daar onverwacht aan?quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:55 schreef 7eVeNL het volgende:
Crash? heeft ook wel een onverwacht einde, opzich...
quote:Op woensdag 31 mei 2006 04:28 schreef PLAE@ het volgende:
Dat al die gozer bij Prison Break aan t einde worden doodgeschoten.stond ik wel ff van te kijken.
maar goed dat is geen film natuurlijk![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OT: Saw enzo![]()
[ Bericht 6% gewijzigd door Mike op 02-06-2006 14:40:02 ]hi
quote:Op woensdag 31 mei 2006 13:43 schreef Clourhide het volgende:
[..]
Hoe ging dat einde ook alweer (zet het dan maar tussen spoilertags om de mensen niet kwaad te maken)?
Lang geleden dat ik die film heb gezien, ik herinner me het einde niet meer...
Of bedoel je:Volgens mij heb je 't verkeerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My dear, it's only a movie.
Miles Davis: "Mingus was something else, man. A pure genius. I loved him."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |