Hoe ging dat einde ook alweer (zet het dan maar tussen spoilertags om de mensen niet kwaad te maken)?quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:56 schreef JelleS het volgende:
Mulholland Dr heeft het beste einde. Geen discussie over mogelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---verdwijnt---
Fixed.quote:Op woensdag 31 mei 2006 14:04 schreef __Saviour__ het volgende:
De film The Village was echt zwaar kut
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Damn you, vile woman!"
Vooral ook omdat er geen zak van klopt...quote:Op woensdag 31 mei 2006 13:25 schreef staticdata het volgende:
[..]
hierbij bedankt dat je geen spoilertags heb gebruikt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat was daar onverwacht aan?quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:55 schreef 7eVeNL het volgende:
Crash? heeft ook wel een onverwacht einde, opzich...
quote:Op woensdag 31 mei 2006 04:28 schreef PLAE@ het volgende:
Dat al die gozer bij Prison Break aan t einde worden doodgeschoten.stond ik wel ff van te kijken.
maar goed dat is geen film natuurlijk![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OT: Saw enzo![]()
[ Bericht 6% gewijzigd door Mike op 02-06-2006 14:40:02 ]hi
quote:Op woensdag 31 mei 2006 13:43 schreef Clourhide het volgende:
[..]
Hoe ging dat einde ook alweer (zet het dan maar tussen spoilertags om de mensen niet kwaad te maken)?
Lang geleden dat ik die film heb gezien, ik herinner me het einde niet meer...
Of bedoel je:Volgens mij heb je 't verkeerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My dear, it's only a movie.
Miles Davis: "Mingus was something else, man. A pure genius. I loved him."
Vond 't niet onverwacht, was gewoon net zo verrot als de rest van de film.quote:
Dat was dan inderdaad wel weer een mooiequote:
quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:58 schreef Doff het volgende:
[..]
Volgens mij heb je 't verkeerd
Ik zal de film nog eens moeten bekijken, merk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vreemd genoeg herinner ik me nog wel vaag iets van dat feestje of etentje aan het einde, en vooralSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---verdwijnt---
quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:40 schreef Clourhide het volgende:
[..]
Ik zal de film nog eens moeten bekijken, merk ik.![]()
Vreemd genoeg herinner ik me nog wel vaag iets van dat feestje of etentje aan het einde, en vooralJuistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My dear, it's only a movie.
iddquote:Op woensdag 31 mei 2006 13:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
De beste films op dit vlak zijn degenen waar je geen twist verwacht.
Bij 95% van wat hier wordt opgenoemd, is het overduidelijk dat er iets zit aan te komen dat alles op zijn kop zet, je weet niet wat, maar je ziet het wel aankomen.
Dat vind ik dus niet onverwacht.
Dan nomineer ik Layer Cake.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:25 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
idd
kijk, als je Taste of Cherry zou noemen, dat was pas onverwacht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |