quote:Ik houd deze beweging al een tijd in de gaten en het is ongelooflijk wat deze groep tracht te bereiken. Als voormalig slachtoffer (op 15 jarige leeftijd) van een nog steeds actieve pedofiel, zit het mij al een lange tijd dwars en ervaar ik het als uitermate kwetsend dat een stel gestoorde mensen de naam MARTIJN gekozen hebben om hun vunzige en strafbare activiteiten uit te dragen.
Hierbij roep ik dan ook alle MARTIJNS op om protest aan te tekenen tegen het misbruik van onze naam (ook protest van niet Martijnen is welkom)
Je kunt dit initiatief ondersteunen door een mailtje te sturen aan
bevrijdmartijn@hotmail.com
Breezah wordt verboden, ieder kind van onder de 16 een kuisheidsgordel, en er moet ook een derde kamer komen..quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:44 schreef Bigs het volgende:
Goed.. wat worden de punten op het actieplan?
je bent nu verdoemd in de brandende eeuwigheid met je naam. net zoals ben, maar dan vele malen negatiever!quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:12 schreef mrkanarie het volgende:
Ik heet ook Martijn, zit er geen copyright op onze naam?
of Mart(in)quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:17 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je bent nu verdoemd in de brandende eeuwigheid met je naam. net zoals ben, maar dan vele malen negatiever!
mischien kan je je naam veranderen in martina?
that's the spirit.quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:21 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
of Mart(in)Nee ik ben trots op mijn naam en laat mij niet zomaar op de kop zitten door een paar van die paupers.
![]()
my two cents...quote:Op woensdag 31 mei 2006 09:29 schreef Netsplitter het volgende:
Ik heet dan geen Martijn maar steun het toch...
Samenvatting: Doodsverwensing op stichting Martijnquote:Op woensdag 31 mei 2006 11:49 schreef DeGast het volgende:
Ik heet welliswaar geen Martijn maar ik kan niets anders doen dan mijn steun bieden in de strijd tegen deze stichting Martijn waarvan het uitermate moeilijk is om de mening in woorden uit te drukken. Enkel een brandstapel met al deze zieke mensen zou zijn recht doen. Alvorens op deze sicko's weken lange martelpraktijken zijn toegepast.![]()
![]()
helemaal mee eens! wie noemt zijn kind nou martijn, dat is vragen om problemen. leslie is beter.quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:58 schreef YellowLedbetter het volgende:
hadden je ouders je maar geen Martijn moeten noemen, was toch een beetje te voorspellen dat deze stichting opgericht zou worden en een politieke partij zou starten
Leslie is de garantie dat je in je kont geneukt word door een neger genaamd Bubbaquote:Op woensdag 31 mei 2006 11:59 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
helemaal mee eens! wie noemt zijn kind nou martijn, dat is vragen om problemen. leslie is beter.
alles beter dan de naam dragen van een pedofielenclub.quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:03 schreef Klonk het volgende:
[..]
Leslie is de garantie dat je in je kont geneukt word door een neger genaamd Bubba![]()
ik durf toch te wedden dat ik er al langer ben dan dat enge clubjequote:Op woensdag 31 mei 2006 12:04 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
alles beter dan de naam dragen van een pedofielenclub.
mzzz, daar ben ik het dan weer niet helemaal mee eens. Dat van die neger klinkt namelijk niet prettigquote:Op woensdag 31 mei 2006 12:04 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
alles beter dan de naam dragen van een pedofielenclub.
die negernaam was een geintje. dat van de naam martijn niet. ik denk dat altijd aan zo'n buitenstaandertje op school, met een eeuwige snottebel uit zijn neus, altijd als laatste gekozen bij gym...quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:05 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
mzzz, daar ben ik het dan weer niet helemaal mee eens. Dat van die neger klinkt namelijk niet prettig
Ey ja eigenlijk wel he. En dan komt ie thuis en dan wordt ie genomen door zijn pa...quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:17 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
die negernaam was een geintje. dat van de naam martijn niet. ik denk dat altijd aan zo'n buitenstaandertje op school, met een eeuwige snottebel uit zijn neus, altijd als laatste gekozen bij gym...
en dan blijkt zijn pa gewoon een neger te zijn. stiekem.quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:27 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Ey ja eigenlijk wel he. En dan komt ie thuis en dan wordt ie genomen door zijn pa...
en die pa heet dan heel stiekem Bubbaquote:Op woensdag 31 mei 2006 12:28 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en dan blijkt zijn pa gewoon een neger te zijn. stiekem.
maar je wordt dus wel genomen door je pa? Want dat ontken je dan weer nietquote:Op woensdag 31 mei 2006 12:39 schreef Klonk het volgende:
ik ben geen neger en mijn pa heet geen Bubba
Ik denk dus vanaf nu aan een pedofiel. Moeders zullen voortaan zeggen: "Ga niet met vreemde mannen mee die Martijn heten. En ook niet met een Martijn die je al kent, want je weet maar nooit!"quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:17 schreef zoalshetis het volgende:
die negernaam was een geintje. dat van de naam martijn niet. ik denk dat altijd aan zo'n buitenstaandertje op school, met een eeuwige snottebel uit zijn neus, altijd als laatste gekozen bij gym...
quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:31 schreef Arendt het volgende:
Ze moeten die naam gewoon houden, het is veel te cool om mensen die Martijn heten consequent aan te spreken met "martijn.org".
quote:Op woensdag 31 mei 2006 09:29 schreef Netsplitter het volgende:
Ik heet dan geen Martijn maar steun het toch...
Nou, wat een gelukquote:Op woensdag 31 mei 2006 17:01 schreef Tinito het volgende:
Ik heet gelukkig Martin en geen Martijnheb ik weer geluk
eerst nog even met dat legertje slappediareepoepers langs de man die een kat doodgeslagen heeft graag!quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:29 schreef switchboy het volgende:
Misschien is het tijd dat de fok!knokploeg©® eens Martijn verrast met een bezoekje?
Nozzman was een keer écht actueel.quote:
Hij is wel geniaal hoorquote:
Dat wel, maar vaak een beetje laat.quote:
precies. fokke en sukke waren eerder. hij is maar een na-doenerquote:Op woensdag 31 mei 2006 17:44 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Dat wel, maar vaak een beetje laat.
agreequote:Op woensdag 31 mei 2006 17:49 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
precies. fokke en sukke waren eerder. hij is maar een na-doener
Dan doen ze reeds. Daarvoor gaan ze zelfs naar Tailand.quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:06 schreef Erwtensoep het volgende:
Groeten van een boze Martijn. Een een tip voor de leden van DVKV, ga eens naar de hoeren of zo.
Ik heb vernomen dat Steef ook graag naar jongetjes kijktquote:Op woensdag 31 mei 2006 18:40 schreef cultheld het volgende:
Ik heet ook Martijn en kots op Martijn.org. Tevens beschouw ik deze pedofiele provocatie als een vrijbrief om iedere pedofiel die ik ooit tegen ga komen KO te slaan.
40 jaar geleden zei men precies hetzelfde over homoseksuelen, dat is nu ook legaal.quote:Op woensdag 31 mei 2006 09:25 schreef Klonk het volgende:
Ja, ik ben al 34 jaar een Martijn en erger me kapot aan die pedo's die onze mooie naam misbruiken voor hun vunzige clubje....
Niets, de naam Marc is na de Marc Dutroux-affaire ook vaker gekozen dan ervoor.quote:Op donderdag 1 juni 2006 03:04 schreef Appelsappucino het volgende:
Ben benieuwd wat dit gegeven doet met de populariteit van de jongensnaam voor pasgeborenen...
quote:Op donderdag 1 juni 2006 07:53 schreef GSi het volgende:
Het opstarten van zo een partij is geen kinderspel, je zou eerst de kinderziektes even af moeten wachten voor je kind aan huis bent in de 2de kamer.
Ik vind het wel een beetje kinderachtigquote:
Het is wel een beetje snoep van een kind afpakken inderdaad.quote:Op donderdag 1 juni 2006 08:04 schreef GSi het volgende:
[..]
Ik vind het wel een beetje kinderachtig![]()
Een kind kan de was doen.quote:Op donderdag 1 juni 2006 08:08 schreef Stillers het volgende:
[..]
Het is wel een beetje snoep van een kind afpakken inderdaad.
Ach, weet je wat het is met die oude Martijnen? Je hebt er geen kind aan.quote:Op donderdag 1 juni 2006 08:19 schreef MouseOver het volgende:
Ik heb me nooit gerealiseerd dat er 34 jaar geleden ook al Martijnen rondrenden. Klonk, volgens mij ben je een trendsetter.. of ken je nog oudere?
Deze trend heeft nu wel een heel raar staartje gekregen.quote:Op donderdag 1 juni 2006 08:19 schreef MouseOver het volgende:
Ik heb me nooit gerealiseerd dat er 34 jaar geleden ook al Martijnen rondrenden. Klonk, volgens mij ben je een trendsetter.. of ken je nog oudere?
ehmmmm, ik zou het niet wetenquote:Op donderdag 1 juni 2006 08:19 schreef MouseOver het volgende:
omdat je toch niet serieus martijn kunt heten?quote:Op zondag 4 juni 2006 22:25 schreef KRS het volgende:
Waarom staat dit in ONZ?
Mensen die hun kind naar een pedo-club vernoemenquote:Op zondag 4 juni 2006 22:30 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
omdat je toch niet serieus martijn kunt heten?
Het zijn vast liefdesbaby's die door het initiatief van die club zijn ontstaanquote:Op zondag 4 juni 2006 22:43 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Mensen die hun kind naar een pedo-club vernoemen![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |