quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:31 schreef Arendt het volgende:
Ze moeten die naam gewoon houden, het is veel te cool om mensen die Martijn heten consequent aan te spreken met "martijn.org".
quote:Op woensdag 31 mei 2006 09:29 schreef Netsplitter het volgende:
Ik heet dan geen Martijn maar steun het toch...
Nou, wat een gelukquote:Op woensdag 31 mei 2006 17:01 schreef Tinito het volgende:
Ik heet gelukkig Martin en geen Martijnheb ik weer geluk
eerst nog even met dat legertje slappediareepoepers langs de man die een kat doodgeslagen heeft graag!quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:29 schreef switchboy het volgende:
Misschien is het tijd dat de fok!knokploeg©® eens Martijn verrast met een bezoekje?
Nozzman was een keer écht actueel.quote:
Hij is wel geniaal hoorquote:
Dat wel, maar vaak een beetje laat.quote:
precies. fokke en sukke waren eerder. hij is maar een na-doenerquote:Op woensdag 31 mei 2006 17:44 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Dat wel, maar vaak een beetje laat.
agreequote:Op woensdag 31 mei 2006 17:49 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
precies. fokke en sukke waren eerder. hij is maar een na-doener
Dan doen ze reeds. Daarvoor gaan ze zelfs naar Tailand.quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:06 schreef Erwtensoep het volgende:
Groeten van een boze Martijn. Een een tip voor de leden van DVKV, ga eens naar de hoeren of zo.
Ik heb vernomen dat Steef ook graag naar jongetjes kijktquote:Op woensdag 31 mei 2006 18:40 schreef cultheld het volgende:
Ik heet ook Martijn en kots op Martijn.org. Tevens beschouw ik deze pedofiele provocatie als een vrijbrief om iedere pedofiel die ik ooit tegen ga komen KO te slaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |