Ik kan je nu al vertellen dat zodra je je rijbewijs hebt, dat je alleen maar vooruit parkeervakken in ketst, en achteruit uit gaat rijden. Tenzij het niet anders kan natuurlijk, en dan steek je gewoon 3x voordat je hem recht hebt als dat moetquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:29 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Dat is ook mijn grootste nachtmerrie hoorAchteruit inparkeren in een vak heb ik echt amper gedaan met rijlessen, dus dat wordt nog wat als ik geslaagd ben en moet parkeren bij de supermarkt ofzo
dat heb je altijd als je in een nieuwe auto gaat rijden, dat hij dan afslaat, omdat je nog niet goed weet hoe de auto reageert enzo, dus zou je der geen zorgen over makenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:56 schreef MissyMirjaM het volgende:
4 keer afgeslagen, en een aantal rare manouvres
vond het best eng, zo alleen
mijn vriend zat er wel naast [zich vast te klampen]
maar toch rete eng
is toch wel normaal, dat je het eng vind om te rijden in het begin?![]()
Ja had ik ookquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:56 schreef MissyMirjaM het volgende:
maar toch rete eng
dat ken ik jaquote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:19 schreef JosvG het volgende:
[..]
Ik heb volgend jaar en het jaar daarop geen tijd meer ivm. school, dus het moet zo snel mogelijk gebeuren
Ja hoor...is heel normaalquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:56 schreef MissyMirjaM het volgende:
maar toch rete eng
In zijn 3 wegrijden is idd erg lastig jaquote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:57 schreef 14.gif het volgende:
Ik probeerde gister in zn 3 weg te rijden, wat erin gesulteerde dat de auto 3x afsloeg
Op mijn verjaardagquote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:35 schreef Faithy het volgende:
en en en en en, ik heb een datum!
27-07-06 AVB![]()
Ja, ik dacht dat ie in zn 1 stondquote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:58 schreef Sylvana het volgende:
[..]
In zijn 3 wegrijden is idd erg lastig ja
Had ik ook met mijn TTT hoor, sloeg ie ook af, ik zoquote:
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:09 schreef SolidasRock het volgende:
Ik ben afgelopen maandag geslaagd voor autotheorie in 1 keer, 2 fouten, telt dat ook ?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |