abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38470314
oeh, 14 juni, das idd al vrij snel ja TNA

Robin, veel succes alvast met je TTT, en je gaat die vrijstelling gewoon halen

En Naamah, ik denk juist dat het een voordeel is als het druk is, hoef je niet zo veel te doen, gewoon goed kijken en rustig meerijden met het verkeer Good luck
  vrijdag 2 juni 2006 @ 12:55:05 #122
119987 Bhai
Quidquid discis, tibi discis!
pi_38471749
Wel een leuk verhaal trouwens: toen ik examen deed was degene die voor mij reed wel erg dom. Bij het verlaten van het CBR (uitrit!!) reed hij gewoon door terwijl er voetgangers, fietsers EN auto's aankwamen. Hij dacht namelijk rechts heeft voorrang. Heeft dus gelijk een ingreep gehad en volgens mij ook gezakt

Maar serieus, dit is wel erg dom. En ook dom van zijn instructeur: je gaat toch wel zeker een keer voor je examen nog langs het CBR
  vrijdag 2 juni 2006 @ 13:02:15 #123
139330 TNA
For the stars that shine
pi_38471976
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 12:55 schreef Bhai het volgende:
Wel een leuk verhaal trouwens: toen ik examen deed was degene die voor mij reed wel erg dom. Bij het verlaten van het CBR (uitrit!!) reed hij gewoon door terwijl er voetgangers, fietsers EN auto's aankwamen. Hij dacht namelijk rechts heeft voorrang. Heeft dus gelijk een ingreep gehad en volgens mij ook gezakt

Maar serieus, dit is wel erg dom. En ook dom van zijn instructeur: je gaat toch wel zeker een keer voor je examen nog langs het CBR
Of je weet niet dat bij een uitrit iedereen voorrang heeft of je vergeet het op je examen. Maar ik denk dat er in beide gevallen ergens iets mis is gegaan in de opleiding
  vrijdag 2 juni 2006 @ 13:32:16 #124
132726 Sjengdanny
Ik kom er wel...
pi_38472861
Is er iemand bezig met de RIS opleiding (Rijopleiding in Stappen) ? Zoja, hoe bevalt deze.

/edit/ Volgende week donderdag eerste rijles op een gesloten circuit En 14 juni mijne 1e rijles op de openbare weg

[ Bericht 34% gewijzigd door Sjengdanny op 02-06-2006 15:16:03 ]
Op ut Vriethof, op un baank.
Gruuts op de Mestreechter Geis!
Hendig sjiek!
Vuilak!
  vrijdag 2 juni 2006 @ 13:46:12 #125
119987 Bhai
Quidquid discis, tibi discis!
pi_38473288
Ik vergeet iets heel belangrijks te vertellen, wat dit nog dommer maakt.

Bij het verlaten van het CBR zijn er tig auto's die vertrekken. IEDEREEN (min of meer direct) voor hem geeft voorrang, maar hij doet dat dus niet
pi_38473977
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 13:46 schreef Bhai het volgende:
Ik vergeet iets heel belangrijks te vertellen, wat dit nog dommer maakt.

Bij het verlaten van het CBR zijn er tig auto's die vertrekken. IEDEREEN (min of meer direct) voor hem geeft voorrang, maar hij doet dat dus niet
weet jij ook hoe zenuwachtig hij geweest is dan?
allemaal factoren die dat kunnen beinvloeden
pi_38474238
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 14:07 schreef pascalheister het volgende:

[..]

weet jij ook hoe zenuwachtig hij geweest is dan?
allemaal factoren die dat kunnen beinvloeden
Idd, ik had het bijvoorbeeld met mijn TTT, ik was hartstikke zenuwachtig en gestressed omdat me instructeur het vergeten was en CBR Leusden is ook een uitrit die je in zijn 1 moet nemen, en er kwam dan wel niemand aan, maar ik nam hem dus wel in zijn 2
pi_38476254
Als ik nu vraag of mijn rijlerares een rijexamen voor mij aanvraagt,
wanneer is die dan op z'n vroegst ??
pi_38476570
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 15:11 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Als ik nu vraag of mijn rijlerares een rijexamen voor mij aanvraagt,
wanneer is die dan op z'n vroegst ??
is per CBR anders, maar bij de meesten is de wachttijd 8-12 weken
pi_38476747
Ik moet m'n rijbewijs voor augustus hebben !
  vrijdag 2 juni 2006 @ 15:32:21 #131
87694 Robin__
letitredno
pi_38477007
Zo ben ik weer.. had een uur eerder les als ik dacht Nou ik geloof niet dat ik ook maar 1 positief punt aan deze les kan noemen

Ohja ik was iets minder te laat met het bochtje achteruit, en het straatje keren ging met een keer extra steeken.. dinsdag om 10:40 word ik op gehaald voor mn ttt

bleg goddomme
  vrijdag 2 juni 2006 @ 15:36:11 #132
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_38477144
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 00:07 schreef JosvG het volgende:

[..]

2 maanden terug had ik ook nog geen les gehad, nu ben ik al bijna 2 weken geslaagd
en meteen al voor je CCV-B?

Ik moet 8 Juni ook voor administratie
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_38477785

Ik spreek lessen voor de zomer af, bel ik om een examen te regelen

Hey maar dat kan pas in oktober op z'n vroegst

Lijkt MIJ wel ERG lang.......
  vrijdag 2 juni 2006 @ 16:02:46 #134
87694 Robin__
letitredno
pi_38477965
4 maanden!!! lijkt me sterk.. zou eens een andere rijschool zoeken als ik jou was (of moet je sowieso nog beginnen?)
pi_38478027
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 16:02 schreef Robin__ het volgende:
4 maanden!!! lijkt me sterk.. zou eens een andere rijschool zoeken als ik jou was (of moet je sowieso nog beginnen?)
Nee ik heb daar al heel veel lessen gehad En toen ging ik maar naar een andere vrouw bij diezelfde rijschool En nu komt ze er opeens mee aanzetten dat het niet kan voor de zomer terwijl het eerst wel kon volgens haar
  vrijdag 2 juni 2006 @ 16:22:47 #136
87694 Robin__
letitredno
pi_38478687
Kan het niet omdat het niet kan of kan het niet omdat jij het niet kan?

Oh mijn ttt word afgenomen door een vrouw, maar heb waarschijnlijk iemand anders voor mn examen..
pi_38478806
!(*$)!&#*E&#$*(@#(@#^#&(!@#$__$_$_$*#^@^@$**$^%!@%^@)$#$*#&^#@&#
schijt instructeur..

Eerst beloven dat ik praktijk mag doen vóór mn eindexamens..nee wat doet ie.. vraagt ie TTT aan.. Ok kan ik mee leven, heb vrijstelling op zak.. Nou dan belooft ie dat ik vóór 8 juli praktijk mag doen.. (8 juli ga ik de nacht in tot eind augustus, werk in een discotheek).. Nee in plaats van dat ie meteen na mn TTT mn praktijk gelijk aan vraagt.. nee laten we lui zijn doen we t pas op 2 juni.. Nu kan ik (*#&#((!(!(! pas eerste week van augustus praktijk doen.. GRRRRRRRRRRRRRr...
pi_38480851
Damn, das wel balen zeg FranticDJ
pi_38483801
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 00:53 schreef Sylvana het volgende:
die bional nervovit die zonnestraaltje en ik gebruikt hebebn die werkte wel goed, iig, ik was behoorlijk kalm tijdens me examen, maar niet suf Dus dat kun je anders wel proberen tegen de tijd dat je examen doet Maar het is natuurlijk altijd weer afwachten hoe jouw lichaam erop reageert. Maar daar moet je dus wel zo'n week van te voren mee beginnen met slikken
Mee eens, was absoluut niet duf ofzo!
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 12:30 schreef MissyMirjaM het volgende:
ja!
ik heb hem!
rijbewijs
foutloze rit
WOW! Wat GAAF! ! Gefeliciteerd! Geniet ervan!
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 12:39 schreef MissyMirjaM het volgende:
toen stak hij zijn hand uit en feliciteerde me, waarop ik moest janken als een klein kind
hij en mijn instructeur hadden allebei zoiets van hmm, okay?
Ik niet.. Tot ieders verbazing!
De examinator zo vertellen wat ie overal van vond, en daarna zo: ik vond het voldoende, je bent geslaagd. Ik zo uit het raam kijken, hoezo het drong niet door. Maar kwam ook omdat ik wíst dat ik de papieren pas later zou krijgen.. Had wel het gevoel dat ik van het lessen af was, maar nog niet dat ik m’n rijbewijs ook daadwerkelijk gehaald had!
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 14:06 schreef Nuna het volgende:
Geslaagden 2006:
Zonnestraaltje (15 mei)

How come? Zonnestraaltje, je zou toch even een pauze nemen? Maar toch gefeliciteerd dan!
Dankjewel!

Het ‘hoe of wat’ kun je hier teruglezen > > [Centraal]Rijbewijs/Rijles deel 52
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 15:28 schreef jorienvdherik het volgende:
Heb mijn vrijstelling binnen, door de ttt vanmiddag.
GEFELICITEERD!
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 16:09 schreef Nuna het volgende:

[..]

Toch tof dat ze het gehaald heeft
Mee eensch!
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 23:09 schreef Bhai het volgende:
Hoe zit het trouwens met dat nieuwe rijbewijs. Op creditcardformaat.

Wordt dan definitief oktober dit jaar ingevoerd? Wil eigenlijk wel zo'n creditcardformaat itt dit lompe formaat. Nederland loopt weer achter op pasjesgebied...
Ik heb hem wel op ‘lomp’ formaat! Afgelopen zaterdag nieuwe portemonnee gekocht, een grote, zwarte, leren portemonnee, mét vakjes waar oa. mijn rijbewijs , OV kaart, foto’s ed in kunnen!

ROBIN! Succes met je TTT! Gaat helemaal goed komen joh!
  vrijdag 2 juni 2006 @ 19:36:42 #140
146712 Backdoorman
Allez Les Bleus!!
pi_38484183
leuk topic, kan me nog herinneren dat ik de eerste keer ging rijden toen ik mijn rijbewijs had gehaald....ALLEEN...dat was echt zo raar, voor de eerste keer dat er niemand naast me zat die me aanwijzingen kon geven of kon ingrijpen als dat echt nodig was....raakte ook vol bij een bocht de stoep hehehe....in het begin moet je gewoon de knop omzetten en zo veel mogelijk gaan rijden als maar kan, en wat geluk hebben dat je net niet dat fietsertje meepakt of net voldoende ruimte overhoudt om weer op je eigen baan te komen na het inhalen zodat je geen frontale botsing veroorzaakt.....als je dat allemaal overleefd hebt zul je zien dat autorijden net als fietsen wordt, een automatisme waarin je elke situatie wel een keer hebt meegemaakt en je je steeds zekerder gaat voelen in het verkeer!!!
Overigens had ik een tussentijdse toets gedaan om van de bijzondere verrichtingen af te zijn, het achteruit inparkeren moest ik overnieuw doen zei ie, op mijn echte examen....maar toen het zover was heb ik dat (gelukkig) helemaal niet meer hoeven doen!! In een keer geslaagd!!!
  vrijdag 2 juni 2006 @ 19:51:35 #141
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_38484696
ik mag zo voor de eerste keer 'alleen' rijden, ben nu al zenuwachtig
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_38484722
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 19:51 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik mag zo voor de eerste keer 'alleen' rijden, ben nu al zenuwachtig
komt vast goed joh
  vrijdag 2 juni 2006 @ 20:19:18 #143
107105 JosvG
Wederom nieuw icoon!
pi_38485527
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 15:36 schreef qu63 het volgende:

[..]

en meteen al voor je CCV-B?

Ik moet 8 Juni ook voor administratie
Ik heb volgend jaar en het jaar daarop geen tijd meer ivm. school, dus het moet zo snel mogelijk gebeuren
With only two tools, you can fix everything:
WD40: If something doesn't move and it should.
Ducttape: If something moves and it shouldn't.
pi_38488503
Heb net me rijschool geregeld, heb er zin aan! (duurt nog wel even maarja )
  vrijdag 2 juni 2006 @ 22:57:20 #145
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_38490933
morgen mag ik weer

nu slapen, zodat ik en op de motor kan zitten
Doei.
pi_38491618
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 22:00 schreef tralalala het volgende:
Heb net me rijschool geregeld, heb er zin aan! (duurt nog wel even maarja )
wanneer ga je beginnen dan?
pi_38492174
Weer een nieuw topic Ik loop achter joh

Ik heb vandaag weer een lesje gehad, ik begin het echt saai te vinden soms het is wel heel gezellig met mijn instructeur Ben klaar voor mijn rijbewijs en ik hoop ook echt dat ik het haal over 5 weken Ik heb nog wel moeite met het kijken en zo, maar daar oefenen we flink op. En ik heb aan mijn instructeur gevraagd of ik nog wel af en toe de bijzondere verrichtingen mag doen omdat ik bang ben dat als ik eenmaal mijn rijbewijs heb dat ik het niet meer kan of zo Vooral achteruit inparkeren is nu mijn grootste nachtmerrie
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_38492226
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 23:27 schreef rena het volgende:
Vooral achteruit inparkeren is nu mijn grootste nachtmerrie
Dat is ook mijn grootste nachtmerrie hoor Achteruit inparkeren in een vak heb ik echt amper gedaan met rijlessen, dus dat wordt nog wat als ik geslaagd ben en moet parkeren bij de supermarkt ofzo
pi_38492296
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 23:29 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Dat is ook mijn grootste nachtmerrie hoor Achteruit inparkeren in een vak heb ik echt amper gedaan met rijlessen, dus dat wordt nog wat als ik geslaagd ben en moet parkeren bij de supermarkt ofzo
Daar ben ik nu al bang voor ja
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_38492536
Whehe, kon vandaag de auto achteruit inparkeren op ons pad waar al 2 autos en een caravan stonden

En dat in een auto die ongeveer 2keer zo groot is als de auto waarin ik het geoefend heb (Opel Vectra Station vs VW polo )

Maar het ging verbazingwekkend goed
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')