quote:TECHNISCHE GEGEVENS
Motor: benzine-lijn, 4 cil., 4 kl./cil, multipoint injectie, cil.inh. 1390 cc, max. vermogen 55 kW/75 pk bij 5000 tpm, max. koppel 126 Nm bij 3800 tpm.
Onderstel: aandrijving voor, 5 v. hand, remmen voor gev. schijven, achter gev. schijven, ABS, banden 215/40R17, draaicirkel wielen 10,6 m.
Maten/gewichten: l/b/h 3,90/1,65/1,46 m, wielbasis 2,46 m, gewicht 1033 kg, laadvermogen 527 kg, aanhangermassa geremd 1000 kg, ongeremd 500 kg, kofferruimte 250 l, tankinh. 45 l.
Prestaties: Topsnelheid 172 km/h, acceleratie 0-100 km/u 13,6 s (12,9 s), 50-80 km/u in 3/4 6,6/10,0 s, 80-120 km/u in 4/5 14,2/22,1 s, testverbruik 8,9 l/100 km, (6,4 l/100km), geluid bij 100/120 km/u 67,8/70,9 dB.
Nieuwprijs:
¤ 20.695 (2004)
quote:Echt iedereen kijkt naar de opvallende Polo Fun. En schrikt zich vervolgens ’n ongeluk van de prijs: bijna 21 mille! Slechts degenen die een zo hoog mogelijke attentiewaarde van hun auto wensen, doen met de Polo Fun de beste keus.
De Polo Fun spettert de straat uit, met zijn glimmende wielen en de zoete kleur Limette. Het is een lekker bonkig karretje om te zien, dat aanhaakt bij de populariteit van de Sports Utility Vehicle. De Polo Fun is bedoeld voor wie in het stadsverkeer stoer voor de dag wil komen. Hij moet het in dit verband hebben van zijn grijze kunststof spatbordranden, want de bumpers zijn niet in wie-doet-me-wat-zwart uitgevoerd, maar gewoon meegespoten in de carrosseriekleur. Ze zijn wel anders van vorm, verder zijn er aluminium dakrails gemonteerd en staat de Fun twee centimeter hoger op de poten. De blinkende lichtmetalen achtspaakswielen domineren het uiterlijk.
quote:Hand op de knip
De Polo Fun is vanbinnen vooral functioneel. Volkswagen heeft gepoogd de Fun enige kraak en smaak te geven, maar wel met de hand op de knip. Standaard is ’n glazen schuif-/kanteldak, verder moeten de ‘chromen spaken’ in het met leer omrande stuurwiel, een Fun-logo op de pookknop en verchroomde ringen rond de instrumenten het extra leuk maken. En voor wie onderweg wel eens naar beneden kijkt, zijn er pedalen in alu-look, met rubberen nopjes. Wat weinig fun, tenzij… je de kleur Limette kiest, want dan is de bekleding van stoelen en deurpanelen smaakvol meegekleurd in Space-Limette. Maar ook alleen dan, want de rode, blauwe, grijze of zwarte Polo Fun is vanbinnen doodgewoon grijs. De Polo Fun heeft ook achterin elektrisch bediende zijruiten, vier deuren en een radio. Met een… cassettespeler! Een cd-wisselaar kost ¤ 480 extra. Ook onvoorstelbaar voor een auto van 21 mille is dat de buitenspiegels handmatig versteld moeten worden en ook niet verwarmd zijn. En een airco had ook standaard moeten zijn.
Extraquote:Hoger op de poten
‘Extra vering en demping’ belooft Volkswagen in de folder van de Polo Fun. Wat er precies is veranderd, wordt niet vermeld, maar de Polo Fun kunnen we gerust als comfortabel omschrijven. Hoewel hij op akelig lage banden staat, is het veercomfort prima. Hij staat hoger op de poten en bij het snellere stuurwerk helt de koets meer over dan fijn is. Bovendien is de besturing wat week, wat ten koste gaat van de precisie. Het gevreesde zoekerige gedrag van de brede banden op wegen met spoorvorming doet zich echter niet of nauwelijks voor. In negatieve zin valt het wind- en bandengeruis op.
De Polo Fun die wij testen heeft 75 pk. Op zich draait het motortje prachtig, maar hij heeft gewoon veel minder pit dan je op basis van het wilde uiterlijk mag verwachten. Wanneer je bij de VW-dealer nou toch euro’s aan het aftikken bent, tik er dan 1.550 extra af en ga voor de 100 pkversie. Van niets naar honderd kost de Polo 13,6 seconden, inhaalsprintjes trekken is ook allesbehalve leuk. De grotere luchtweerstand maakt hem in theorie ook trager dan een gewone Polo.
Schakelen gaat van het bekende leien dakje. De koppeling werkt echter licht en gevoelloos en de remmen voelen sponzig aan. Je moet diep trappen om tot een goede vertraging te komen.
Onder de streep blijkt dat er maar weinig in het voordeel van de Polo spreekt: hij is gewoon te duur voor wat hij aan meerwaarde biedt. Met een gewone Polo in een leuke kleur en met een paar aardige wielen kom je immers ook een eind.
Dat moet ik idd nog beoordelen, iig was de tractie erg goed.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:08 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe je AWD in de praktijk vindt.
corsaquote:
Vuile sarcastquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:23 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Die van mij was ook sarcastisch
Oi, het filmpje maakt het toch wel goed?
Ik post hem niet voor jan lulquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Vuile sarcast
En vast wel, heb ik niet bekeken
[afbeelding]
Mja, AWD en AWD is ook 2, dat blijkt wel weer ehquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:27 schreef BoJo het volgende:
ik heb ook in RWD en AWD gereden tijdens chauffeuren maar dan alleen normaal gereden dus dan merk je geen fuck van met welke aandrijving je nou rijd![]()
ik zou wel eens RWD willen hebben, heb FWD en 4x4 al gehad![]()
Och, het scheelt dat ik er ook niet zoveel aan vondquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik gok dat tot nu toe alleen jij hem bekeken hebt
[afbeelding]
oh wacht ik heb wel 1x in die 300C HEMI plank gas gegeven toen het wat vochtig was, toen kwam mooi de achterkant voorbij zettenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, AWD en AWD is ook 2, dat blijkt wel weer eh
[afbeelding]
Da's dan weer een geluk bij een ongelukquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:28 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Och, het scheelt dat ik er ook niet zoveel aan vond
Jij mag hetquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:30 schreef BoJo het volgende:
[..]
oh wacht ik heb wel 1x in die 300C HEMI plank gas gegeven toen het wat vochtig was, toen kwam mooi de achterkant voorbij zetten![]()
![]()
![]()
peutje
Hoiquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:39 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Als je korter dan 188 bent komt alles goed
Nee. Maar van harte.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:37 schreef 2Mini het volgende:
Ow ow ow... heb ik al verteld dat ik een trotse eigenaar van een Toyota Yaris Yorin ben? (zaterdag mag ik em ophalen...)
dat gaat niet goed komen met die langequote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:39 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dan moet ik in Hugo's kartquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:39 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Maar je bent een manquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:37 schreef 2Mini het volgende:
Ow ow ow... heb ik al verteld dat ik een trotse eigenaar van een Toyota Yaris Yorin ben? (zaterdag mag ik em ophalen...)
Kut.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:39 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Hij is voor jouquote:
ik had me een keer gesneden bij het scheren, toen heb ik ook de hele nacht liggen bloedenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:37 schreef BaraCuda het volgende:
awd is voor pussy's man, echte mannen kunnen 2 wielen onder controle houden
Tering ik bloed nog steeds
one size (XXXXXXL) fits allquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dan moet ik in Hugo's kart
[afbeelding]
Slaap zacht trouwe loebasquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:43 schreef Sjoewe het volgende:
CP: Sock on tha Mike Collective - Hyyyyyyundaaaaaaaai!
[afbeelding]
[afbeelding]
volgens mij pas jij zelfs 2x in hugoquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zoveel langer is hij ook weer niet hoor
[afbeelding]
Nee hoor naar voor kan de stoel nog wel, naar achter is redelijk kutquote:
Ja maar! Ik kan ook niet in alle auto's rijdenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:44 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee hoor naar voor kan de stoel nog wel, naar achter is redelijk kut
Edit: en daarbij we blijven geen gaten boren in die keidure stoel
Ik schroef wel paar houten blokken op de pedalenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja maar! Ik kan ook niet in alle auto's rijden![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:48 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik schroef wel paar houten blokken op de pedalen
Anyway, ik ga naar m'n nest![]()
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Bedoel je "volgens mij pas jij zelfs 2x in Hugo" ?
[afbeelding]
Je vraagt erom eh?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja maar! Ik kan ook niet in alle auto's rijden![]()
![]()
het is wel een inkoppertjequote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je vraagt erom eh?
[afbeelding]
Neequote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je vraagt erom eh?
[afbeelding]
Dat lijkt me wel een voordeel aan klein zijn jaquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik bedoelde qua knietjes tegen 't dashboard oid
Heh?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel een voordeel aan klein zijn ja
[afbeelding]
ik vergeet nooit de eerste zin van een vriendin van me die niet zo groot is (wel 23 jaar nu voor de smartasses) toen ze bij me in de Jeep stapte...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel een voordeel aan klein zijn ja
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:53 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik vergeet nooit de eerste zin van een vriendin van me die niet zo groot is (wel 23 jaar nu voor de smartasses) toen ze bij me in de Jeep stapte...
".... ik zie alleen maar de ruitenwissers..."![]()
![]()
Ja man.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je weet zeker dat je lichaam wel helemaal in proporties is?
[afbeelding]
Als de stoel niet verder naar achter kan en je zit dan met je knieen tegen het dashboard, dat is pas kutquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja man.
Omdat de stoel zo ver naar voren moet, zit alles in de weg
Dan zou ik op de achterbank gaan zittenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Als de stoel niet verder naar achter kan en je zit dan met je knieen tegen het dashboard, dat is pas kut
[afbeelding]
Je zit echt zoals alle vrouwen in het stuur?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:54 schreef ijsmeis het volgende:
Als ik uitstap moet ik ook eerst de stoel weer naar achteren doen, want anders kom ik er geeneens uit
Ehh, nee, 't stuur zit ook niet in de weg als ik uitstap (logisch, als je mijn stuurtje zietquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je zit echt zoals alle vrouwen in het stuur?
[afbeelding]
Mja, het is vaak niet mijn autoquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:56 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan zou ik op de achterbank gaan zitten
weet je wat ook altijd klote was, als je moest valet parken (waarbij je dus niet de stoelen mag verstellen) en je naar een auto toeloopt waar een dwerg uit vandaan komt... dan kan je ook je benen in je nek leggenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Als de stoel niet verder naar achter kan en je zit dan met je knieen tegen het dashboard, dat is pas kut
[afbeelding]
Alles naar verhoudingquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ehh, nee, 't stuur zit ook niet in de weg als ik uitstap (logisch, als je mijn stuurtje ziet)
Ja, de diameter is niet meer als 25 cm, me dunktquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Alles naar verhouding
[afbeelding]
Gooien we gewoon wat bumpers enzo eronderquote:
Dat had ik altijd in de auto van de pa van m'n exquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:58 schreef BoJo het volgende:
[..]
weet je wat ook altijd klote was, als je moest valet parken (waarbij je dus niet de stoelen mag verstellen) en je naar een auto toeloopt waar een dwerg uit vandaan komt... dan kan je ook je benen in je nek leggen![]()
Andersom ook trouwens... op het puntje van de stoel zitten om bij de pedalen te kunnen, niet te veel gas geven want dan flikkerde je naar achteren![]()
Danquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, de diameter is niet meer als 25 cm, me dunkt
Niet doenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:59 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Gooien we gewoon wat bumpers enzo eronder
(Ik wilde eerst de Ford Focus halen, maar daar was er net niet genoeg geld voor)
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat had ik altijd in de auto van de pa van m'n exDie kerel was superklein en had liever niet dat ik alles verstelde, dus ik met m'n benen in m'n nek in een Range Rover zitten, kun je het je voorstellen
[afbeelding]
En wel geld genoeg voor plastic?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:59 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Gooien we gewoon wat bumpers enzo eronder
(Ik wilde eerst de Ford Focus halen, maar daar was er net niet genoeg geld voor)
Ah, dinges.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:00 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Klotehomoabntaaltje.
Het was een vergelijking.. met... euhm.. ja.. die ene.
Gallemagallema!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ah, dinges.
Ja echt een hele nare taal is het
[afbeelding]
Tis iig geen 3000quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En wel geld genoeg voor plastic?
[afbeelding]
De groenten en tot sinasquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Gallemagallema!
Ik ga ook slapen. Of in ieder geval een poging tot.
Auf Wienerschnitzel.
gelijk = als,quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:00 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Klotehomoabntaaltje.
Het was een vergelijking.. met... euhm.. ja.. die ene.
onthou het dan ook, Peuracjequote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja meneer lipje, daarom zei ik snel dat het een vergelijking was.
![]()
![]()
Slaap lekkerquote:
je een verkapte ik verveel me postquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:33 schreef hermandeperman het volgende:
Een beetje reageren in m'n FoBo Lipje?
[afbeelding]
fucked op ritmequote:Op woensdag 31 mei 2006 03:59 schreef Hugster het volgende:
Altijd chill om om 21:30 in slaap te vallen en nu klaar wakker te zijn
[afbeelding]
Gelukkig heb ik vaker het laatstequote:Op woensdag 31 mei 2006 08:53 schreef Fugie het volgende:
ik ben wel bedroefd ja als ik wordt gebeld en het is mijn baas in plaats van een geil wijf
ik moet echt weg uit zeelandquote:Op woensdag 31 mei 2006 09:00 schreef Hugster het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik vaker het laatste
[afbeelding]
quote:
quote:Op woensdag 31 mei 2006 09:00 schreef Hugster het volgende:
[..]
[afbeelding]
ijsmeis stalked je nog steeds?quote:Op woensdag 31 mei 2006 09:00 schreef Hugster het volgende:
[..]
[afbeelding]
volgens mij ligt dat niet lekkerquote:Op woensdag 31 mei 2006 08:53 schreef Hugster het volgende:
nah eergisteren was het nogal laat geworden, dus ik was al wat moe
En toen ben ik gewoon weggevallen met al mijn kleren, tv, versterker en laptop nog allemaal aan
[afbeelding]
Ik was niet geil, ik sliep nog halfquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:26 schreef Hugster het volgende:
[..]
kreeg verdomme gewoon een geil wijf aan de lijn weer![]()
[afbeelding]
Hij valt er nog niet uit.. of wilt de ander er al in zettenquote:Op woensdag 31 mei 2006 11:02 schreef Googolplexian het volgende:mogguh
en HOLY CRAP
da's bijna net zo snel als dit
quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:22 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Hij valt er nog niet uit.. of wilt de ander er al in zetten
Ook hallo Googol
TERING, dat is snel jaquote:Op woensdag 31 mei 2006 11:02 schreef Googolplexian het volgende:mogguh
en HOLY CRAP
da's bijna net zo snel als dit
Wheheheheh.quote:Op woensdag 31 mei 2006 13:21 schreef vlad het volgende:
ik deel m'n kantoor met m'n collega waarvan z'n vrouw zondag in tweeen is gevallen. nu lijkt het hier wel net een babykamer met overal foto's van dat mormel![]()
wat bezielt iemand om foto's van pasgeboren rommel op te hangen?alsof dat mooi is om naar te kijken
![]()
quote:Op woensdag 31 mei 2006 13:42 schreef Hugster het volgende:
*GOFDTRRJHKEJBRGGGRRRRMMMBBBLL*![]()
Alle controllerpoorten van mijn xbox zijn overleden![]()
[afbeelding]
overdosis?quote:Op woensdag 31 mei 2006 13:42 schreef Hugster het volgende:
*GOFDTRRJHKEJBRGGGRRRRMMMBBBLL*![]()
Alle controllerpoorten van mijn xbox zijn overleden![]()
[afbeelding]
Is dat standaard een mediacenter of wat?quote:Op woensdag 31 mei 2006 14:04 schreef Hugster het volgende:
ja dan moet ik maar een xbox 360 kopen eh
Godverdomme!
[afbeelding]
Hij heeft de poort gekrast!quote:Op woensdag 31 mei 2006 14:06 schreef Hugster het volgende:
[..]
Misschien
Ik sloot hem net weer een, hij stond al een paar dagen bij mijn broertje
De lul.
[afbeelding]
Stuudjequote:
succesquote:Op woensdag 31 mei 2006 14:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt
Ik ben weer ff verder werken
[afbeelding]
je online-relatie met Bojoquote:Op woensdag 31 mei 2006 13:57 schreef Hugster het volgende:
[..]
mijn mediacenter
forza motorsport
[afbeelding]
Had je m'n berichtje nog gelezen?quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:23 schreef ook_gek het volgende:
zo ben ook maar weer eens wakke geworden![]()
Wat een nacht wat een nacht
jaquote:Op woensdag 31 mei 2006 15:58 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Had je m'n berichtje nog gelezen?
Ik heb weekendquote:Op woensdag 31 mei 2006 16:13 schreef Fugie het volgende:
ja ik ben toe aan weekend
Pizza.. Pizaa.. ooooooooooooh... PIZZA! lalalalalalalalalquote:Op woensdag 31 mei 2006 13:08 schreef Sjoewe het volgende:
Ik heb wel even het perfecte nummer voor een ThaFreak filmpje gevonden![]()
[afbeelding]
quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Pizza.. Pizaa.. ooooooooooooh... PIZZA! lalalalalalalalal
heb vannacht een hele schaal schaaaapie vlees weg zitten werkenquote:
El Basha?quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
heb vannacht een hele schaal schaaaapie vlees weg zitten werken![]()
Was heerlijk en gezellig ook.
nee deze keer luxor. WC dame van de onefour ook mee geweldig mens is dat ookquote:
ik mag 1 schade per jaar claimen zonder dat het gevolgen heeft zoor m'n kortingstrede.quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:52 schreef Fugie het volgende:
zlm zuigt, ik heb tegend ie auto gezeten. Moet ik nu 600 euro dokken of ik ga 4 fokin schadevrije jaren terug, dat kost me dan 1500 euro aan extra verzerkingspremie die moet ik moet betalen de komende 5 jaar
zo hard genaait gewoonJe ken beter zonder verzekering rondrijde, kost je geen drol
Skee-Lo - I Wishquote:Op woensdag 31 mei 2006 16:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Pizza.. Pizaa.. ooooooooooooh... PIZZA! lalalalalalalalal
ofdraai een keer in het rond stamp met je voeten op de grond
ik ben zo genaait, naja mijn pa dan want die moet dokkenquote:Op woensdag 31 mei 2006 16:56 schreef M5 het volgende:
[..]
ik mag 1 schade per jaar claimen zonder dat het gevolgen heeft zoor m'n kortingstrede.
Ik bel interpolis.. Ik: "hoeveel kost dat?", interpolis: 'zoveel meneer',ik: "mooi doe maar, vanaf morgen" interpolis 'ok prima, veel plezier'
ZLM is gewoon een lachtertje, werken nog met tussenpersonen..
die ouwe was net zo erg om in te rijdenquote:Op woensdag 31 mei 2006 17:01 schreef M5 het volgende:
zo'n nieuw ford galaxy is ook een hele unit, tering
vandaag mee moeten rijden.
Mja. Als ik 2 schades rij dit jaar ben ik ook 't haasje. Maar daar heb ik helemaal geen plannen voorquote:Op woensdag 31 mei 2006 17:01 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik ben zo genaait, naja mijn pa dan want die moet dokkenMaar het gaat echt helemaal nergesn over
ik ga me pa maar adviseren om naar interpolis over te stappen. Lekker absurd, ik ben net 2 jaar verzekerd en ze willen me al 4 jaar terugzettenVoor een schade van een appel en een ei
Die nieuwe rijdt wel goed.. maar kom op, 1700kg voor 'n 2.0 diesel..quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:03 schreef vlad het volgende:
[..]
die ouwe was net zo erg om in te rijden![]()
en dan maken ze er ook nog zulke gedrochten van![]()
[afbeelding]
verzekeringen zijn not done, volgende keer rij ik gewoon nog 3x tegen die auto aan dan weet ik zeker dat ik ze naamquote:Op woensdag 31 mei 2006 17:04 schreef M5 het volgende:
[..]
Mja. Als ik 2 schades rij dit jaar ben ik ook 't haasje. Maar daar heb ik helemaal geen plannen voor
Mja dat of frikandellenquote:Op woensdag 31 mei 2006 17:59 schreef hermandeperman het volgende:
Zo maar eens kijken wat ik nog op te warmen heb
[afbeelding]
ik ben ook redelijk gaar, maar ik weet nu al dat ik geen oog dicht doe vanacht tot ik die auto hier voor de deur heb staanquote:Op woensdag 31 mei 2006 18:04 schreef BoJo het volgende:
[..]
pff ben kapot![]()
ga voor de tv hangen ofzo![]()
Maandag (motor en autoclub elfstedentocht) eerste testquote:
Die moet je zeker postenquote:Op woensdag 31 mei 2006 18:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En de komende paar weken in de achtertuin gewoon, ze zijn al druk aan het oefenene voor de open dag over twee weken
Ja. Maar met mn huidige lens is er niet veel aan.. Vlekjes posten hebben we jaguarized al voor immersquote:
quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja. Maar met mn huidige lens is er niet veel aan.. Vlekjes posten hebben we jaguarized al voor immers
trek me dan wel even aan mn jas, wil je wel eens een handje gevenquote:Op woensdag 31 mei 2006 18:18 schreef M5 het volgende:
[..]![]()
ok. ach, ik ben als't weer mee zit zelf de 17e aanwezig daar.
als ik je tussen die +100.000 mensen gevonden komt dat wel goedquote:Op woensdag 31 mei 2006 18:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
trek me dan wel even aan mn jas, wil je wel eens een handje geven
Ik word heel vaak herkend op grote evenementen door mensen die ik nog nooit heb gezien, heel vreemdquote:Op woensdag 31 mei 2006 18:23 schreef M5 het volgende:
[..]
als ik je tussen die +100.000 mensen gevonden komt dat wel goed
ik sta waarschijnlijk als een klein kind te kwijlen bij al die vliegtuigen, das ook makkelijk te herkennenquote:Op woensdag 31 mei 2006 18:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik word heel vaak herkend op grote evenementen door mensen die ik nog nooit heb gezien, heel vreemd
Ik denk dat ik een reflecterend hesje aan doe, lijk ik net een pro fotograaf
ze waren vandaag al aan het opbouwen btwquote:Op woensdag 31 mei 2006 18:30 schreef M5 het volgende:
[..]
ik sta waarschijnlijk als een klein kind te kwijlen bij al die vliegtuigen, das ook makkelijk te herkennen
mja, is best een logistieke klus, plus dat ze dit jaar erg veel vliegtuig op bezoek krijgen. maar liefst 6 grote demo teams met elk iets van 6-9 toestellen.quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ze waren vandaag al aan het opbouwen btw![]()
dikke kraan en een heel stel matten gebracht dacht ik
Er staan zelfs al wegwijzerbordjes zag ik netquote:Op woensdag 31 mei 2006 18:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Maandag (motor en autoclub elfstedentocht) eerste test
En de komende paar weken in de achtertuin gewoon, ze zijn al druk aan het oefenene voor de open dag over twee weken
Keertje gerearendquote:Op woensdag 31 mei 2006 19:04 schreef ThaFreak het volgende:
M5 auto heeft achter schade gehad, nieuwe bumper, nieuwe achterklep en einddemper is daarmee vervangen....
voor de rest niets aan de hand, geen rare/overbodige reparaties oid!
hopelijk is er niks krom achterquote:Op woensdag 31 mei 2006 19:04 schreef ThaFreak het volgende:
M5 auto heeft achter schade gehad, nieuwe bumper, nieuwe achterklep en einddemper is daarmee vervangen....
voor de rest niets aan de hand, geen rare/overbodige reparaties oid!
quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:26 schreef ThaFreak het volgende:
geintje is toch niet zo leuk denk ik nu![]()
maw auto heeft niets gehad en is helemaal ok
kon het hem toch niet aandoenquote:
Ah ik had een complete hartverzakking gekregen.quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:26 schreef ThaFreak het volgende:
daarom ook maar veranderdquote:Op woensdag 31 mei 2006 19:35 schreef M5 het volgende:
[..]
Ah ik had een complete hartverzakking gekregen.maar 't toch had ik het niet geloofd omdat de originele demper er nog onder zit, en er niets maar dan ook niets zichtbaar is van herstelwerkzaamheden aan de achterkant
Heb hem mooi ff een tijdje op een brug gehad om de onderkant te bewonderen.
Maar thnx voor de search.. weet je tot hoe lang hij in dealer onderhoud is geweest?
euh, ik kan in 90° drift de bocht om ja.quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:39 schreef BaraCuda het volgende:
4wd is echt voor watjes hoor eh, je wil toch nondeju driften in de regen niet zo vast als een huis op de weg liggen![]()
echt kerels glijden gewoon over 4 wielen!quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:39 schreef BaraCuda het volgende:
4wd is echt voor watjes hoor eh, je wil toch nondeju driften in de regen niet zo vast als een huis op de weg liggen![]()
Ritaquote:
Ho ho echte kerels hebben achterwielaandrijving, normale mensen hebben fwd en 4wd is voor mensen zonder controle over de autoquote:Op woensdag 31 mei 2006 19:43 schreef Alfisti het volgende:
[..]
echt kerels glijden gewoon over 4 wielen!![]()
AWD is voor mensen die gewoon ongeloofelijk hard de hoek om willenquote:Op woensdag 31 mei 2006 19:45 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ho ho echte kerels hebben achterwielaandrijving, normale mensen hebben fwd en 4wd is voor mensen zonder controle over de auto![]()
begin 2005 stond er nog een beurt in het systeem en daarvoor had die nog een winterbeurt gehadquote:Op woensdag 31 mei 2006 19:40 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
daarom ook maar veranderd
collega van me heeft hem nagekeken ik ben namelijk niet op kantoor geweest, zal hem even bellen als die het nog weet![]()
ik heb het toch geeditquote:
Ah, dat zou goed kunnen, volgens de verkoper is ie perfect onderhouden en geen cent bespaart op onderhoud. Hij heeft dus geen onzin verkochtquote:Op woensdag 31 mei 2006 19:47 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
begin 2005 stond er nog een beurt in het systeem en daarvoor had die nog een winterbeurt gehad![]()
Ik ben het totaal eens met haar beleid, maar toen ze dat flikte met Hirsi Ali....quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:45 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Rita
Niet links, niet rechts, maar regelrecht opgesodeflikkerd met dat wijf 14.gif
[afbeelding]
Ik had ZO gelachen als je de verkoper per direct had gebeld om een korting te bedingen ivm verzwegen schade he?quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:35 schreef M5 het volgende:
[..]
Ah ik had een complete hartverzakking gekregen.maar 't toch had ik het niet geloofd omdat de originele demper er nog onder zit, en er niets maar dan ook niets zichtbaar is van herstelwerkzaamheden aan de achterkant
Heb hem mooi ff een tijdje op een brug gehad om de onderkant te bewonderen.
Maar thnx voor de search.. weet je tot hoe lang hij in dealer onderhoud is geweest?
quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:46 schreef Alfisti het volgende:
[..]
AWD is voor mensen die gewoon ongeloofelijk hard de hoek om door het terrein banjeren willen
Ik ben blij dat alleen de leden mochten stemmen, als "iedereen" had mogen stemmen had het op zeker Rita gewordenquote:Op woensdag 31 mei 2006 19:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaa!Eindleijk een bewijs dat de VVD haar verstand niet HELEMAAL kwijt is
mja.quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik had ZO gelachen als je de verkoper per direct had gebeld om een korting te bedingen ivm verzwegen schade he?
graag gedaan......quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:49 schreef M5 het volgende:
[..]
Ah, dat zou goed kunnen, volgens de verkoper is ie perfect onderhouden en geen cent bespaart op onderhoud. Hij heeft dus geen onzin verkochtthnx man
daarom krabbelde ik ook terug, plus dat je je dan echt de pleurus schriktquote:Op woensdag 31 mei 2006 19:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik had ZO gelachen als je de verkoper per direct had gebeld om een korting te bedingen ivm verzwegen schade he?
ik moet nog plaats zoeken voor 4 nieuwe winterbanden incl velgen. ook nog een erfenis van de vorige eigenaar.quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:56 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
graag gedaan......
als die na 5 jaar nog een winterbeurt krijgt is de eigenaar er idd wel zuinig mee geweest![]()
Niet leden moeten maar lekker hun walgelijke mening op kutforumpjes spuwenquote:Op woensdag 31 mei 2006 19:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ben blij dat alleen de leden mochten stemmen, als "iedereen" had mogen stemmen had het op zeker Rita geworden
[afbeelding]
Dit wordt m'n nieuwe sigquote:Op woensdag 31 mei 2006 19:57 schreef Alexxxxx het volgende:
VVD leden zijn de enige mensen die tellen
F5 F5 F5quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dit wordt m'n nieuwe sig
[afbeelding]
is wel ideaal, geen gezeik met pekel oidquote:Op woensdag 31 mei 2006 19:57 schreef M5 het volgende:
[..]
ik moet nog plaats zoeken voor 4 nieuwe winterbanden incl velgen. ook nog een erfenis van de vorige eigenaar.
jup, met VW Largo 17" velgen er onder, en xenon.quote:Op woensdag 31 mei 2006 20:02 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
is wel ideaal, geen gezeik met pekel oid![]()
wist trouwens niet eens dat het een highline was![]()
moet nog eigenlijk erbij in je sigquote:Op woensdag 31 mei 2006 20:03 schreef M5 het volgende:
[..]
jup, met VW Largo 17" velgen er onder, en xenon.
idd, alleen geen halfleer of vol leder bekleding.. maar zo blijft er nog wat te wensen over voor 'n volgende auto net als auto dimmende binnenspiegel en regensensor. die regensensor overweeg ik nog in te laten bouwen, schijnt dat dat kanquote:Op woensdag 31 mei 2006 20:06 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
moet nog eigenlijk erbij in je sig![]()
heb je toch een mooie complete auto zo![]()
ah, ja ik dacht laat ik het gelijk maar goed doen danquote:Op woensdag 31 mei 2006 21:14 schreef Alexxxxx het volgende:
dat was wel meer dan één verkeerde knop zo te merken M5, heel fok plat
herkenbaarquote:Op woensdag 31 mei 2006 21:16 schreef M5 het volgende:
[..]
ah, ja ik dacht laat ik het gelijk maar goed doen dan
mja, ik was druk aan het posten toen ik de OP nog een keer wilde checken zag ik dat het tabblad opeens PTA forum weergaf met die OP boven aan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |