Rosales is geen wonderkind maar beter als niets op de vleugel dus steun die jonge eensquote:Op woensdag 31 mei 2006 17:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ok.
Ach, zo in de zomerstop vind ik Rosales wel ok.
2 totaal verschillende spelers maarjaaaaquote:Op woensdag 31 mei 2006 17:11 schreef Erwtensoep het volgende:
Nou ja als Defour niet doorgaat
Ik snap niet waarom Ajax hem niet haalt.quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:07 schreef Urquhart het volgende:
Anders kunnen we altijd nog dit proberen
Geen hoger bod van Anderlecht op Boussoufa
Anderlecht is niet van plan om het bod op Mbark Boussoufa te verhogen. Dat besliste het directiecomité. AA Gent zou meer dan vier miljoen euro vragen, maar dat ziet paars-wit niet zitten.
Anderlecht kan de kat uit de boom kijken want de buitenlandse aanbiedingen blijven voorlopig uit.
Jaren niks uitgeven en alleen maar ontvangen.quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:48 schreef thewishmaster het volgende:
Er wordt opeens wel erg veel geld uitgegeven door Ajax, waar ze dat geld vandaan halen is mij een raadsel.
Dat gaat helaas in nederland niet lukken tenzij je graag wilt dat één of andere criminele Rus zijn zwart geld komt witwassen bij jouw club...quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:44 schreef Ordinair het volgende:
Ajax is weer een topclub te worden..
Eigenlijk zou het nederlandse voetbal wat meer finaciële steun moeten krijgen, zodat we geen spelers meer op hoeven te leiden om doorverkocht te worden maar zelf ook grote aankopen kunnen doen. Neem bijvoorbeeld het verhaal van David Suazo.
Wat heb jij nou weer lopen slikkenquote:Op woensdag 31 mei 2006 19:10 schreef Pritt het volgende:
Ik snap t ook van onze regering. We behoren al jaren lang tot de welvarendste landen van Europa en hebben geld te over vergeleken met andere landen. Toch weigert de overheid veel geld in sport te pompen (niet alleen in voetbal maar in alles). Het is volksvermaak #1 maar dat doet er schijnbaar niet toe. Zou elke Nederlandse club nou elk jaar een paar miljoen toegeschoven krijgen dan lag het niveau eens stukke en stukke hoger. Nederland zal zich wel weer aan domme FIFA/EU-regels houden waar andere landen zich niks van aan trekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |