Rosales is geen wonderkind maar beter als niets op de vleugel dus steun die jonge eensquote:Op woensdag 31 mei 2006 17:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ok.
Ach, zo in de zomerstop vind ik Rosales wel ok.
2 totaal verschillende spelers maarjaaaaquote:Op woensdag 31 mei 2006 17:11 schreef Erwtensoep het volgende:
Nou ja als Defour niet doorgaat
Ik snap niet waarom Ajax hem niet haalt.quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:07 schreef Urquhart het volgende:
Anders kunnen we altijd nog dit proberen
Geen hoger bod van Anderlecht op Boussoufa
Anderlecht is niet van plan om het bod op Mbark Boussoufa te verhogen. Dat besliste het directiecomité. AA Gent zou meer dan vier miljoen euro vragen, maar dat ziet paars-wit niet zitten.
Anderlecht kan de kat uit de boom kijken want de buitenlandse aanbiedingen blijven voorlopig uit.
Jaren niks uitgeven en alleen maar ontvangen.quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:48 schreef thewishmaster het volgende:
Er wordt opeens wel erg veel geld uitgegeven door Ajax, waar ze dat geld vandaan halen is mij een raadsel.
Dat gaat helaas in nederland niet lukken tenzij je graag wilt dat één of andere criminele Rus zijn zwart geld komt witwassen bij jouw club...quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:44 schreef Ordinair het volgende:
Ajax is weer een topclub te worden..
Eigenlijk zou het nederlandse voetbal wat meer finaciële steun moeten krijgen, zodat we geen spelers meer op hoeven te leiden om doorverkocht te worden maar zelf ook grote aankopen kunnen doen. Neem bijvoorbeeld het verhaal van David Suazo.
Wat heb jij nou weer lopen slikkenquote:Op woensdag 31 mei 2006 19:10 schreef Pritt het volgende:
Ik snap t ook van onze regering. We behoren al jaren lang tot de welvarendste landen van Europa en hebben geld te over vergeleken met andere landen. Toch weigert de overheid veel geld in sport te pompen (niet alleen in voetbal maar in alles). Het is volksvermaak #1 maar dat doet er schijnbaar niet toe. Zou elke Nederlandse club nou elk jaar een paar miljoen toegeschoven krijgen dan lag het niveau eens stukke en stukke hoger. Nederland zal zich wel weer aan domme FIFA/EU-regels houden waar andere landen zich niks van aan trekken.
Ook met Genk? Dat lijkt me het probleem.quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
Volgens SS3000, een van de insiders op Dappere Strijders, is het rond met Defour.
Met Genk en Defour.quote:
Betekent dus dat ie óf niet op vakantie is óf alweer terug is en bezig is met Van Geel, ofzoquote:Op woensdag 31 mei 2006 19:01 schreef --HOOLIE-- het volgende:
Voor wat het waard is :
Ik zag net Edgar lopen hier in Amsterdam op de Willemsparkweg....
zal wel niks betekenen....zie het dan maar als een tvp...
Hij heeft dan ook nog veel jaar om boterhammen te eten, dus als hij ze keurig verspreidt over de dag moet hij ze allemaal wel weg kunnen werken.quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:46 schreef mr_cucumber het volgende:
5 miljoen voor iemand die volgens de Belgische media 'nog veel boterhammen moet eten' om mee te kunnen komen vind ik persoonlijk erg veel.
Wilt u die uitspraak ook even hier plaatsen...?quote:Op woensdag 31 mei 2006 20:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als Farfan op 1-9 nog bij PSV speelt neemt Cult de rest van het seizoen een Ajax Avatar
Anders ik
quote:'Ogararu is een winnaar' 31 mei 2006
De fans van Ajax hoeven zich geen zorgen te maken over de kwaliteiten van George Ogararu, de vorige week aangetrokken opvolger van Hatem Trabelsi. Dat stelt de voormalige Ajax-scout Mircea Petescu deze week in Voetbal International. "In de tijd dat Cristian Chivu en Bogdan Lobont bij Ajax tekenden, heb ik ze ook al geattendeerd op Ogararu", aldus de Roemeense talentenspeurder. "Maar ze hadden toen nog geen interesse."
George Ogararu in het shirt van Steaua Boekarest Petescu vindt de komst van de Roemeen als opvolger van Trabelsi begrijpelijk. "Ik weet zeker dat ze nu wat meer hebben betaald, maar er is in ieder geval geïnvesteerd in een heel goede voetballer. De voetballer Ogararu is vergelijkbaar met Trabelsi; ook hij is aanvallend goed, heeft de beschikking over een goede techniek en tussen de oren zit het ook wel goed. Hij is een winnaar. Ogararu is in mijn ogen echter completer, omdat hij verdedigend sterker is en ook centraal op het middenveld kan spelen. Hij heeft het tactisch inzicht dat een controlerende middenvelder nodig heeft."
Het enige minpuntje volgens de ontdekker van de rechtsback is zijn gebrek aan internationale ervaring. "Hij heeft met Steaua Boekarest dit seizoen de halve finale in het UEFA Cup-toernooi gespeeld, maar verder heeft hij internationaal nog weinig kunnen laten zien. Dat zal door zijn transfer naar Ajax en zijn uitverkiezing voor de nationale ploeg gelukkig snel veranderen."
Ogararu is na Jaap Stam, Dennis Gentenaar, Michael Krohn-Dehli en Kenneth Perez de vijfde speler die Ajax na de zomer komt versterken.
Dat zei Ten Cate dus ook al, dat hij een wellicht zelfs een betere/completere speler is dan Trabelsi. Ik ben benieuwd.quote:Op donderdag 1 juni 2006 00:39 schreef Nashje het volgende:
En we zijn er weer. Saaie reactie zo, dan maar wat info over Ogararu erbij.
[..]
quote:Op donderdag 1 juni 2006 02:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is de transfer van Oagararu al rond dan?
Grote steen?quote:Op donderdag 1 juni 2006 02:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is de transfer van Oagararu al rond dan?
Denk dat dit een goede optie is voor beide partijen.. Een topclub uit de eerste divisie ofzo om wat ervaring op te doenquote:1/6/2006 - Vermeer wil verhuurd worden
(Gepost door )
Tegenover het Algemeen Dagblad heeft Kenneth Vermeer laten weten komend seizoen wel verhuurd te willen worden om aan speeltijd toe te komen. 'Het zou voor mij goed zijn om bij een andere eredivisieclub ervaring op te doen. Of dat gaat gebeuren is onzeker. Ik zou eigenlijk met Ajax rond de tafel gaan zitten vlak voor dit toernooi, maar door de play-offs is het er niet van gekomen. Gelukkig kan ik hier laten zien wat ik in huis heb.'
quote:1/6/2006 - Juanfran in beeld bij Real Zaragoza
(Gepost door RvN)
De Spanjaard Juanfran is volgens de Spaanse sportkrant AS in beeld bij Real Zaragoza. Ajax besloot onlangs de optie op aankoop van de linksback niet te lichten. Daarom moet hij terug naar Besiktas, waar hij nog een jaar onder contract staat. Mogelijk wil hij zelf zijn contract bij de Turkse club afkopen, om een langdurige verbintenis bij Real Zaragoza te kunnen ondertekenen.
quote:31/5/2006 - Heitinga, Maduro, Sneijder en Babel in de basis tegen Mexico?
(Gepost door RvN)
Afgaand op de laatste training zullen donderdag vier Ajacieden in de basis van het Nederlands elftal starten. Marco van Basten wil tegen Mexico een aantal andere spelers aan het werk zien.
Ajax Netwerk
Vermoedelijke opstelling: Van der Sar, Kromkamp, Boulahrouz, Heitinga, De Cler, Landzaat, Maduro, Sneijder, Van Persie, Kuyt en Babel.
Als mensen nou ophouden met rellen komt er misschien meer geld vrij voor dit soort dingen ipv nieuwe politiebusjes aanschaffen en dergelijke.quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:13 schreef Radegast het volgende:
De overheid geld stoppen in voetbalclubs? Doe normaal.
Ja dan stromen er ineens miljoenen vanuit de overheid naar de voetbalclubs..quote:Op donderdag 1 juni 2006 08:40 schreef Chadi het volgende:
[..]
Als mensen nou ophouden met rellen komt er misschien meer geld vrij voor dit soort dingen ipv nieuwe politiebusjes aanschaffen en dergelijke.
quote:Volgens de Hondurese krant Diario La Prensa heeft Ajax een bod van ongeveer 12 miljoen dollar (min of meer 9,5 miljoen euro, red.) uitgebracht op David Suazo, de Hondurese spits van het Italiaanse Cagliari.
Op Sardinië speelt de 26-jarige aanvaller al zeven seizoenen en heeft hij zich vooral door zijn prestaties van het voorbije seizoen in de kijkers gespeeld bij de grote clubs. Suazo wist namelijk 22 maal te scoren in de Serie A en kan bovendien ook op de vleugels uit de voeten.
In totaal speelde hij 223 wedstrijden voor de Rossiblu, zowel in de Serie A als in de Serie B, waarin hij 70 maal het doel van de tegenstander wist te vinden.
Eerder werd Suazo door verschillende Italiaanse media in verband gebracht met AC Milan, waar hij de vertrekkende Andrei Shevchenko zou moeten opvolgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |