Je kunt ook niet verwachten dat er zo'n spelers in Nederland komen spelen, kom op zeg.quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
IK bedoel gewoon dat opeens komen echt de meest fantastische namen voorbij, straks gaan we ECHT nog geloven dat Ronaldinho kan komen ofzo.
Ik weet het nog heel goed, wij mochten de tv erbij hebben. We waren groep 8quote:
Wij nietquote:Op woensdag 31 mei 2006 16:37 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik weet het nog heel goed, wij mochten de tv erbij hebben. We waren groep 8
Ja, dat is dus precies mijn puntquote:Op woensdag 31 mei 2006 16:37 schreef Nashje het volgende:
[..]
Je kunt ook niet verwachten dat er zo'n spelers in Nederland komen spelen, kom op zeg.
Hoewel psv het enkele malen heeft geprobeerd om Robinho en Tevez te halen.
Wij ook, alleen niet in groep 8quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:37 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik weet het nog heel goed, wij mochten de tv erbij hebben. We waren groep 8
Robinho en Tevez hadden gewoon gekomen wanneer psv iets meer geld op tafel zou leggen. Maarja we zitten hier om Ajax, niet om dat clubje uit eihoven.quote:
Jullie zijn altijd zo lekker felquote:Op woensdag 31 mei 2006 16:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
En waar zie je al die namen dan genoemd worden?
Daar heb je in principe De Mul en Krohn-Dehli voorquote:Op woensdag 31 mei 2006 16:47 schreef Erwtensoep het volgende:
Over Rosales gesproken, komen er nog buitenspelers bij, en dan doel ik op de rechterkant
Jenner gaat naar Utrecht.quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:48 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Daar heb je in principe De Mul en Krohn-Dehli voor![]()
Maar als De Mul in die deal met Genk betrokken wordt, dan komt Jenner, als ik de geruchten mag geloven.
Ja dat wil ik ookquote:Op woensdag 31 mei 2006 16:50 schreef S-Two het volgende:
Ik ga vanavond wel ff dat over Kluivert kijken denk ik.
Iddquote:Op woensdag 31 mei 2006 16:45 schreef Houniet het volgende:
Begin nou niet over Rosales waar Heatwave bij is
De Mul heeft tenslotte een Ajax achtergrond hequote:
Hou die rust Heatjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |