zie alberto bijna door de mand vallen als een straatracer het over ingewikkelde auto-onderdelen heeftquote:Op woensdag 18 april 2007 15:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Thanx, leuke aflevering (zeker in vergelijking met die over harddrugs
).
Hij is dan ook geboren in Vroomshoop hequote:Op woensdag 18 april 2007 16:31 schreef PBateman1978 het volgende:
Lachwekkend programma, met de meest naieve vent ooit als presentator.
als je dierensex beoefent, dan wel..anders niet.quote:Op zondag 22 april 2007 12:19 schreef Nielz. het volgende:
Yeuh ik kom misschien op TV, kantoor van dat programma zit bij ons (Steenwijk) en ik liep door het beeld terwijl hij aan het praten was
Ben ik nu beroemd?
whahaha idd... zag hem vandaag nog op TMF een interview gevenquote:Op woensdag 18 april 2007 16:31 schreef PBateman1978 het volgende:
Lachwekkend programma, met de meest naieve vent ooit als presentator.
ook waarquote:Op zondag 22 april 2007 22:03 schreef DrDentz het volgende:
Nou en, het is toch ook vermaak. Waarom zou ik er anders naar kijken. Die webcam-opa is iets waar je je tv voor aanzet
same here, ik ging zelfs iets vroeger weg van mijn vrienden, toen maar Peter R. gekeken wat wel helemaal nergens over ging.quote:Op zondag 22 april 2007 22:29 schreef Djeez het volgende:
Dem, ik zat al helemaal klaar op de bank met een bak popcorn voor die animalsexaflevering, is het gecanceld omdat die omhooggevallen klojo van een Peter R de Vris zonodig extra lang in beeld moest! Wat een saaie aflevering, kut-SBS!
jij wil je ook wel laten "dekken" door een dier??quote:Op zondag 29 april 2007 22:17 schreef veldmuis het volgende:
Ik vind dit helemaal niet zo ziek eigenlijk?
kut heb ik gemist, wat zei hij.quote:Op zondag 29 april 2007 22:39 schreef Zeitgeist het volgende:
Lol man ik lag helemaal dubbel van die Filet Americain opmerking
Wat een onzin. Peter R de Vries is veel serieuzer dan die Alberto met z'n over-sensationele fratsen.quote:Op zondag 22 april 2007 22:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
same here, ik ging zelfs iets vroeger weg van mijn vrienden, toen maar Peter R. gekeken wat wel helemaal nergens over ging.
Een geit lekker anaal nemen lijkt me wel wat ja.quote:Op zondag 29 april 2007 22:19 schreef BigFire het volgende:
[..]
jij wil je ook wel laten "dekken" door een dier??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |